ویژگی تقویت ویدئو گوگل پیکسل 8 پرو ممکن است چندان انحصاری نباشد


ویژگی تقویت ویدئو گوگل پیکسل 8 پرو ممکن است چندان انحصاری نباشد

Google Pixel 8 Pro با دوربین های پشتی آن در زیر صفحه دوربین قابل مشاهده است.

گوگل پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو اخیراً (4 اکتبر) با قیمت های جذاب و ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی فراوان معرفی شدند.

در میان آنها دو ویژگی ضبط ویدیو وجود دارد که گوگل گفته است در پیکسل 8 پرو به عنوان یکی از ویژگی های دسامبر 2023 راه اندازی می شود: تقویت ویدیو و ویدیوی دید در شب.

نمونه ای از ویدیوی پس از پردازش با Video Boost، از سخنرانی اصلی Google.

ما فقط می توانیم عبور کنیم توضیحات گوگل در مورد تقویت ویدئو از آنجایی که در زمان راه اندازی در دسترس نیست. گوگل گفت Video Boost “(پردازنده) Tensor G3 را با مراکز داده قدرتمند ما ترکیب می کند تا پردازش های پیشرفته را در ویدیوهای شما اعمال کند.” Night Sight Video شاخه‌ای از Video Boost است که گفته می‌شود هر دو ویژگی کیفیت ویدیو را با جبران رنگ، نور، تثبیت و دانه‌بندی بهبود می‌بخشند.

دوربین های عقب گوگل پیکسل 8.

با توجه به اینکه این پردازنده در گوشی استاندارد پیکسل 8 نیز وجود دارد، چرا Video Boost تنها روی گران‌ترین گوشی پیکسل تا کنون عرضه می‌شود؟ در اینجا پاسخی است که ما توانستیم از سخنگوی محلی Google خود دریافت کنیم:

«تقویت ویدیو امروز فقط در پیکسل 8 پرو در دسترس است. برخی از ویژگی‌های شگفت‌انگیز را ارائه می‌کند که می‌دانیم سایر کاربران پیکسل دوست خواهند داشت، مانند Night Sight in Video، اما امروز چیزی برای اعلام اینکه آیا این ویژگی ممکن است خارج از Pixel 8 Pro در دسترس باشد یا نه، نداریم.

کار زیادی نیست. با این حال، این امر مانع از در دسترس بودن Video Boost در جاهای دیگر نیست. از آنجایی که ویژگی‌های عکس و ویدیوی هوش مصنوعی Google مبتنی بر فضای ابری است و از طریق برنامه Google Photos قابل دسترسی است، می‌توان از برخی ویژگی‌های پیکسل در سایر گوشی‌های اندرویدی یا حتی آیفون استفاده کرد. کاملاً ممکن است که Video Boost به تدریج در گوشی‌های بیشتری عرضه شود و کاربران Pixel 8 Pro اولین دسترسی را داشته باشند.

  وان پلاس سرانجام تاریخ عرضه وان پلاس 12 و وان پلاس 12 آر را اعلام کرد.

Google Tensor G3 در گوشی‌های سری Pixel 8.

Tensor G3 تنها پردازنده گوشی های هوشمند با مدل های یادگیری ماشینی یا یک پردازنده عصبی داخلی برای وظایف هوش مصنوعی نیست. با این حال، Tensor G3 دارد بیش از دو برابر مدل های یادگیری ماشینی در مقایسه با Tensor اصلی در سری Pixel 6. مدل‌های آموزشی بیشتر به معنای استفاده از مجموعه داده‌های بزرگ‌تر در دستگاه است، که ممکن است علی‌رغم اعمال تغییرات یکسان، نتایج متفاوتی را به همراه داشته باشد.

یکی از نمونه ها Magic Eraser، یک ویژگی قدیمی پیکسل است که به لطف Tensor G3 بیشتر شد: گوگل گفت عکاسی محاسباتی Tensor G3’c در Pixel 8 Pro به کاربران اجازه می‌دهد تا با پیش‌بینی پس‌زمینه بهبودیافته و هوش مصنوعی مولد داخلی، بزرگترین حواس‌پرتی‌ها را حذف کنند تا شکاف‌ها را پر کنند.

تفاوت‌ها در پردازش و قابلیت‌های تولیدی به کنار، امیدواریم Video Boost را بتوان در تلفن‌های قدیمی‌تر از Pixel 8 نیز استفاده کرد و بخش عمده‌ای از کار توسط سرورهای ابری Google انجام می‌شود.

گوگل پیکسل 8 پرو.

پس چرا گوگل باید چنین ویژگی مهم ضبط ویدیویی را آهسته تر اجرا کند؟

بهترین حدس ما این است که پردازش ویدیو روی سرورهای Google مالیات خواهد داشت، بنابراین آنها باید ابتدا این ویژگی را قبل از انتشار در سایر تلفن‌ها در دسترس یک مجموعه کوچکتر (مثلاً فقط کاربران Pixel 8 Pro) نگه می‌داشتند. در توده.

آیا می خواهید در مورد سایر ویژگی های گوگل پیکسل 8 بیشتر بدانید؟ فراموش نکنید که تجربه عملی ما را در مرکز مرکزی Google در سنگاپور در اینجا بررسی کنید. قیمت‌گذاری محلی، پیش‌سفارش‌ها و تبلیغات Google Pixel 8 در اینجا موجود است.

  طراحی موتورولا اج 50 فیوژن در این ویدیوی تبلیغاتی به بیرون درز کرده است (تماشا کنید).

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-google-pixel-8-pro-video-boost-feature-drop-december-other-phones