چرا همه محصولات آروا نشان استاندارد را دریافت می کنند؟


در دنیای امروز، توسعه و تولید ابزار بسیار مهم و حیاتی است. وجود ابزارهای صنعتی باعث رونق صنعت، ساختمان و کارگاه های تولیدی می شود. به همین دلیل ارائه ابزارهای با کیفیت مطابق با استانداردهای بین المللی و ملی یک نیاز حیاتی است.

شرکت ها و کارخانجات تولیدی، پایه اصلی تولید ابزارآلات صنعتی باکیفیت هستند که نقش اساسی در رشد کشور دارند. کارخانه ارفع یکی از نام هایی است که سال هاست در این زمینه فعالیت می کند.

آروا به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان ابزار با کیفیت شناخته می شود. همانطور که تولید ابزار تاثیر مستقیمی بر کیفیت کار انجام شده دارد. آروا همواره سعی کرده است با رعایت اصول و فرآیندهای روز دنیا در تمامی مراحل تولید، با کیفیت ترین ابزار موجود در بازار را ارائه دهد.

بومی سازی ابزارها مطابق با استانداردهای جهانی

یکی از ویژگی های منحصر به فرد کارخانه آروا بومی سازی محصولات می باشد. این بومی سازی به معنای تولید محصولاتی است که تماماً در داخل کشور و متناسب با شرایط آب و هوایی داخل کشور تولید می شود و همین امر باعث افزایش اشتغال در کشور نیز شده است.

در آروا علاوه بر بومی سازی استانداردهای تولید جهانی ابزار این استانداردها از جمله استانداردهایی هستند که محصولات را از نظر کیفیت و عملکرد ارزیابی می کنند و مورد استفاده قرار می گیرند. از زمان پیش تولید، یعنی تهیه مواد اولیه، طراحی محصول و ذخیره سازی محصول اعمال می شود.

  Vice City با مودم اجرا می شود! (او تماشا میکند)

وجود واحد کنترل و تضمین کیفیت مانند کارخانه های بین المللی

تولید ابزار با کیفیت بالا یک چالش بزرگ است. برای اطمینان از اینکه محصولات آروا همیشه با کیفیت استاندارد عرضه می شوند. این کارخانه مجهز به واحد کنترل کیفیت و تضمین کیفیت قوی است. در واحد کنترل کیفیت، ویژگی های لازم برای کیفیت تولید تعیین و بررسی می شود که آیا تولید با آن استانداردها مطابقت دارد یا خیر و چرا نبود؟ در واحد تضمین کیفیت، میزان کیفیت مورد انتظار از محصول حاصل تضمین می شود

درخت استاندارد و درجات استاندارد

یکی از اصول تولید که همیشه در اروا رعایت می شود، درخت استاندارد است. این درخت استاندارد ارزیابی محصولات را از نظر کیفیت و عملکرد نشان می دهد. با استفاده از این درخت، کارشناسان به راحتی می توانند محصولات را از نظر کیفیت در حین ساخت آزمایش و ارزیابی کنند

الزامات استاندارد بین المللی برای دستگاه ها

الزامات استاندارد جهانی عمدتاً در سه سطح بررسی می شود: استانداردهای ایمنی، استانداردهای عملکرد و استانداردهای کیفیت، که هر کدام معیارهای خاص خود را برای ارزیابی دارند.

ایمنی یکی از مهمترین بخش ها در تولید ابزار است. استانداردهای ایمنی منجر به تولید ابزارهایی با ایمنی بالا می شود و آروا برای افزایش ایمنی محصولات خود طبق استانداردهای جهانی استانداردهای زیر را در درخت استاندارد الزامی می داند.

استانداردهای عملکرد و کیفیت

بسیار مهم است که عملکرد بهینه ابزارها را بدست آورید. در آروا با اعمال استانداردهای عملکرد و کیفیت، محصول به دست آمده در هر شرایطی از بهره وری بالایی برخوردار است. این استانداردها توسط تیمی از کارشناسان و با بررسی استانداردهای جهانی تعیین شد.

  Redmi Note 13 Pro+ 5G review: A little bit of everything, a little more affordable

نشان استاندارد ملی محصولات آروا

arva-standard-1.jpg

به لطف همه این تلاش ها، آروا توانست در دو سال متوالی در سال های 1401 و 1402 نشان استاندارد ملی را کسب کند. این نشان استاندارد ملی به نشان کیفیت و استاندارد معروف است که به شما آموزش می‌دهد که محصولات آروا دارای استانداردهای بالایی هستند و مشتریان می‌توانند از کیفیت محصولات آروا کاملا مطمئن باشند..

مرجع اینترنتی آزمایشگاه و آزمایشات آزمایشگاهی

آروا از آزمایشگاه مرجع برای ارزیابی کیفیت و عملکرد محصولات خود استفاده می کند و اینورترها و آسیاب های آروا محصولاتی هستند که تست های متعددی را پشت سر می گذارند.

از جمله این تست ها برای اینورتر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تست آب: اینورتر چقدر در برابر آب مقاوم است
  • تست سرد: مقاومت اینورتر در برابر سرما و دماهای پایین
  • تست حرارتی: مقاومت اینورتر در برابر دما و حرارت بالا
  • تست گرد و غبار: مقاومت در برابر گرد و غبار
  • تست رطوبت و نمک: مقاومت در برابر رطوبت

از جمله تست های انجام شده بر روی فرزهای آروا و مینی فرزهای آروا برای اطمینان از کیفیت عبارتند از:

  • تستر برق برای اندازه گیری دما، ولتاژ، جریان، توان اکتیو، توان اسمی، توان اکتیو
  • تست تله متری ابزارهای دوار
  • تست دمای محصولات

پس از انجام این تست ها بر روی بریکرها و ترانسفورماتورهای آروا، تاییدیه نهایی توسط QC صادر می شود تا بتوانیم گارانتی های بلند مدت برای آنها در نظر بگیریم.

بریکرهای آروا دارای 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش و ترانسفورماتورها دارای 70 ماه گارانتی بی نظیر می باشند. برای خرید می توانید به نمایندگی های فروش و خدمات آروا در سراسر ایران مراجعه کنید.

  Casetify یک مجموعه جدید Jujutsu Kaisen دارد که شامل یک کیف ایرپاد Prison Realm چشم نواز است.

راسلب مسئولیت: مطالب منتشر شده در دسته گزارش های تبلیغاتی توسط شرکت های خارجی تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا انتشار خبری دارد. این مطلب فقط در حال بازنشر است و شهر الشهزار مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن ندارد.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/pr/48226-why-did-all-arva-products-get-the-standard-mark