چیزی که امیدوارم در HP Amplify 2024 ببینم


با آمپلی فایر اچ پی هفته آینده باید بیاید، تصمیم گرفتم نگاهی به آنچه که امیدوارم در رویداد شریک اصلی HP در سال ببینم بیاندازم. در حالی که به اندازه HP Imagine (که رویداد اصلی معرفی محصول HP است) ویترین محصول بزرگی را ارائه نمی دهد، من همچنان مشتاقانه منتظرم ببینم HP چه محصولات و پیشرفت هایی را به دنبال آنچه این شرکت در جریان CES 2024 اعلام کرد، در اختیار دارد.

لپ تاپ های نسل بعدی با هوش مصنوعی

گنجاندن هوش مصنوعی و دکمه اختصاصی Copilot مشخصه لپ‌تاپ‌های نسل بعدی است.  منبع تصویر: HP

Dell به تازگی تعدادی لپ تاپ با پردازنده های Intel Meteor Lake و NPU آن راه اندازی کرده است، از جمله برخی از آنها از NVIDIA Tensor GPU استفاده می کنند. در نمایشگاه CES 2024، HP از لپ‌تاپ‌های جدید Spectre x360 با پردازنده‌های Core Ultra اینتل رونمایی کرد. مجموعه دستگاه های بازی HP نیز در CES 2024 با Transcend 14 جدید HP، با پردازنده Intel Core Ultra 9 185H و پشتیبانی از پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 4070، به روز شد.

آنچه من می خواهم در طول HP Amplify ببینم این است که آیا آنها نیز شامل می شوند یک دکمه اختصاصی Copilot، پشتیبانی از پردازنده های گرافیکی پیشرفته NVIDIAو چطور Intel Meteor Lake NPU استفاده خواهد شد.

فناوری های نمایشگر انقلابی

من مشخصات این مانیتور اخیرا اعلام شده را دوست دارم.  منبع تصویر: HP

فناوری های نمایشگر به سرعت تکامل یافته اند و امیدوارم بتوانم صفحه نمایش هایی را با آن ببینم نرخ تازه سازی بالاتر، افزایش وضوحو دقت رنگ بهبود یافته در HP Amplify 2024. حتی ممکن است در معرفی آن شرکت کنم نمایشگرهای تاشو و رول شوندهارائه تجارب بصری متنوع و متفاوت به کاربران.

  کاربران Google Pixel Buds Pro خوشحال شدند! نرم افزار جدید قدرت هوش مصنوعی و 50 درصد تاخیر کمتر را فعال می کند

ادغام واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR)

در حال حاضر، Apple Vision Pro مسئولیت AR را بر عهده دارد.

همانطور که فناوری‌های AR و VR به رشد خود ادامه می‌دهند، ادغام آنها در محاسبات روزمره به طور فزاینده‌ای امکان‌پذیر می‌شود. امیدوارم HP می تواند محصولاتی را رونمایی کند که به طور یکپارچه قابلیت های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی را یکپارچه کنندارائه تجربیات همهجانبه برای کار، سرگرمی و ارتباطات مشابه Vison Pro اپل به کاربران ارائه می دهد.

دستگاه های ورودی

با توجه به خریدهای اخیر HP، دستگاه های ورودی جدید روی کارت ها قرار دارند.  منبع تصویر: HP

به دنبال خریدهای Poly و HyperX، HP می‌تواند دستگاه‌ها و روش‌های ورودی جدیدی را معرفی کند که نحوه تعامل و ارتباط ما با دستگاه‌هایمان و یکدیگر را بازتعریف کند. اینها می تواند شامل شود سفارشات بدون تماس، تشخیص ژستیا دستورات صوتی تعاملی.

فناوری اطلاعات پایدار

تفاله قهوه بازیافت شده در ساخت دستگاه های HP استفاده می شود.  منبع تصویر: HP

همه شرکت های فناوری به پایداری محیط زیست توجه دارند. HP مدت‌هاست که یک ابتکار سبز داشته است و ما می‌توانیم تعداد بیشتری از آن را ببینیم پیشرفت در محاسبات سازگار با محیط زیست در طول HP Amplify 2024. این می تواند باشد افزایش سطح مواد بازیافتی در لپ تاپ ها و لوازم جانبی و همچنین راه حل های نوآورانه بسته بندی برای کاهش ، های الکترونیکی

این لیست کوتاهی از برخی از نکات برجسته فناوری جدید است که مایلیم از HP Amplify ببینیم. اما اواخر این هفته برای پوشش HP Amplify هماهنگ کنید و ببینید کدام یک از آرزوهای من برآورده شد.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/blog-what-i-hope-see-hp-amplify-2024