کاربردی با اپل واچ جدید اولترا 2 و اپل واچ سری 9


کاربردی با اپل واچ جدید اولترا 2 و اپل واچ سری 9

توجه: این مقاله برای اولین بار در 14 سپتامبر 2023 منتشر شده است.

شاید نتوانید بگویید، اما این اپل واچ اولترا 2 جدید است.

در کنار آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 جدید، اپل اپل واچ اولترا 2 و اپل واچ سری 9 را نیز معرفی کرد. همانطور که انتظار می‌رفت، این ساعت‌ها اکثراً به‌روزرسانی‌های تکراری هستند، اما من موفق شدم کمی آنها را امتحان کنم و این چیزی است که پیدا کردم. .

از نظر بصری، آنها شبیه به پیشینیان خود هستند. اپل واچ سری 9 همچنان در آلومینیوم و فولاد ضد زنگ در دسترس است، در حالی که اپل واچ اولترا 2 هنوز از یک قاب تیتانیومی مقاوم برخوردار است.

@hwztech نگاهی اجمالی به اپل واچ اولترا 2 و اپل واچ سری 9. #hwz #hwzsg #سیب #فوق العاده #applewatchseries9 #applewatchultra2 ♬ صدای اصلی – HardwareZone


بزرگ‌ترین به‌روزرسانی ساعت‌ها، آپدیت‌هایی است که واقعاً نمی‌توانید ببینید و این تراشه آنهاست. در داخل اپل واچ اولترا 2 و اپل واچ سری 9 قرار دارد S9 SiP جدید (سیستم در بسته). این مهم است زیرا اپل از زمان اپل واچ سری 6 تراشه را در ساعت های خود به روز نکرده است. سری 7 و 8 هر دو از نسخه های تغییر نام تجاری S6 SiP از Apple Watch Series 6 استفاده می کردند.

صرف نظر از این، S9 SiP جدید دارای ویژگی خواهد بود 60 درصد ترانزیستور بیشتر و 30 درصد گرافیک بهتر کارایی. همچنین دارای یک موتور عصبی چهار هسته‌ای جدید است که وظایف یادگیری ماشین را تا دو برابر سریع‌تر پردازش می‌کند و به سیری اجازه می‌دهد تا پرس و جوها را در دستگاه پردازش کند. این بدان معناست که پرس و جوهای رایج Siri دیگر با اتصال ضعیف Wi-Fi یا تلفن همراه با مشکل مواجه نمی شوند.

  به نظر می رسد دوربین جدید فوجی فیلم X100VI در بیشتر جاها فروخته شده است

اپل واچ جدید سری 9 از فولاد ضد زنگ.

S9 SiP جدید همچنین با یک تراشه جدید Ultra Wideband (UWB) عرضه می‌شود که به گفته اپل به کاربران امکان می‌دهد تا آیفون خود (مدل‌هایی با تراشه‌های UWB سازگار) را پینگ کرده و با دقت و دقت بیشتری پیدا کنند.

از مدت کوتاهی که با ساعت‌ها کار می‌کنم، سخت است بگوییم که آیا آنها سریع‌تر هستند یا خیر. انیمیشن ها روان هستند و ساعت ها به طور کلی بسیار پاسخگو هستند، اما همین را می توان در مورد اپل واچ سری 8 قدیمی من گفت.

@hwztech نمایش سریع حرکت Double Tap که با اپل واچ جدید سری 9 و اولترا 2 ارائه می شود. #hwz #hwzsg #سیب #فوق العاده #applewatchseries9 #applewatchultra2 #دو تا ضربه ی آهسته بزن #ساعت های هوشمند ♬ صدای اصلی – HardwareZone


با این حال، S9 SiP یک ویژگی حرکتی جدید به نام را نیز فعال می کند دو تا ضربه ی آهسته بزن. این به سادگی با ضربه زدن انگشت اشاره و شست خود روی هم ایجاد می شود. می توان از آن برای پاسخ دادن و پایان دادن به تماس ها، پخش و توقف موقت موسیقی، یا پیمایش در پشته های ویجت های جدید استفاده کرد. من موفق شدم این ویژگی جدید را امتحان کنم و به طرز شگفت آوری خوب کار می کند. منحنی یادگیری اصلا وجود ندارد.

به روز رسانی قابل توجه دیگر برای این ساعت های جدید، صفحه نمایش های بهبود یافته است که روشن تر می شوند. Apple Watch Ultra 2 اکنون حداکثر روشنایی خیره کننده ای دارد 3000 نیتدر حالی که اپل واچ سری 9 می تواند تا 2000 نیت. هر دو همچنین می توانند به 1 نیت برسند (در سینماها مفید است). اما از آنجایی که ما در داخل خانه و در محیطی با نور خوب بودیم، نتوانستم این ادعاها را آزمایش کنم.

  رئیس جمهور ولادیمیر پوتین می خواهد روسیه کنسول پلی استیشن یا Steam Deck خود را داشته باشد

بند ورزشی جدید نایک از پلاستیک بازیافتی ساخته شده است و بسیار رنگارنگ و بد بو است.

همانطور که قبلاً گفتم، این ساعت ها به روز رسانی های تکراری هستند. و با توجه به برداشت‌هایم تا کنون، هیچ دلیل قانع‌کننده‌ای برای دارندگان ساعت‌های سال گذشته برای خرید آن‌ها نمی‌بینم. شاید S9 SiP با عملکرد سریعتر در دنیای واقعی خود را تحت تاثیر قرار دهد یا ویژگی Double Tap یک تغییر دهنده بازی باشد. برای گفتن به زمان بیشتری نیاز دارم. در ضمن، برای بررسی کامل من در اینجا همراه باشید.

قیمت و در دسترس بودن

هر دو اپل واچ اولترا 2 و اپل واچ سری 9 هم اکنون و برای پیش خرید در دسترس هستند در 22 سپتامبر 2023 در فروشگاه ها در دسترس خواهد بود.

قیمت اپل واچ اولترا 2 شروع به 1199 دلار سنگاپور و مهمانان می توانند بین آلپاین لوپ، تریل لوپ یا باند اقیانوس انتخاب کنند.

قیمت اپل واچ سری 9 از شروع می شود 599 دلار سنگاپور ساخته شده از آلومینیوم و 1049 دلار سنگاپور فولاد ضد زنگ. این در دو اندازه – 41 میلی‌متر و 45 میلی‌متر عرضه می‌شود و می‌توانید بین نسخه‌های فقط GPS یا GPS و نسخه سلولی یکی را انتخاب کنید.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/feature-apple-watch-ultra-2-apple-watch-series-9-hands-on-singapore-price-specs