کارت گرافیک چینی که عاشق طراحی زیبایش خواهید شد!


Vastarmor یک برند کارت گرافیک چینی است، اما بر خلاف بسیاری از برندهای دیگر در این کشور، جعلی نیست و یکی از شرکای رسمی AMD محسوب می شود. جدیدترین کارت گرافیک این شرکت Vastarmor RX 7700 XT Alloy نام دارد و طراحی جذابی با دو فن دارد. در زیر می توانید با این کارت های گرافیک مختلف آشنا شوید.

تا کنون، واستارمور چندین کارت گرافیک سفارشی AMD را عرضه کرده است که به طور انحصاری در بازار چین موجود است. این کارت ها معمولا دارای پسوندهای Alloy و Alloy Pro هستند که از خنک کننده هایی با طراحی های متفاوت و جذاب استفاده می کنند.

کارت گرافیک زیبا RX 7700 XT از برند چینی

آخرین محصول واستارمور فاقد پسوند حرفه ای یا فن سوم است و از طراحی ساده تری با دو فن بهره می برد. با این حال، کارت گرافیک Vastarmor RX 7700 XT Alloy همچنان دارای طراحی زیبا و شیکی است که کاملاً با محصولات هر برند دیگری متفاوت است.

Fastarmore یک کارت گرافیک زیبا است

این مدل دارای دو پروانه 10 سانتی متری با باله های الهام گرفته از باله های کوسه است که طرحی انحصاری برای این شرکت است. این تیغه ها دارای سه انحنا و برجستگی هستند. بد نیست اشاره کنیم که این کولر 2.5 اسلات انبساط را اشغال می کند و دارای هیت سینک نسبتا بزرگی است.

برند واستارمور

همانطور که سازنده این کارت می گوید، از یک PCB چهارده لایه با طراحی خوب استفاده می کند که توسط دو کانکتور 8 پین پشتیبانی می شود. ابعاد این کارت 55.9 x 131.5 x 263.3 میلی متر است.

  به گزارش آنتوتو، قدرتمندترین گوشی میان رده جهان کدام است؟ + لیست بهترین گوشی های مقرون به صرفه

کارت گرافیک چینی Fastarmore

مهم ترین ویژگی این کارت نورپردازی RGB آن است که در هنگام چرخش فن ها جلوه ای خیره کننده ایجاد می کند. نکته جالبتر این است که این LED ها روی خود تیغه فن نصب می شوند و به صورت بی سیم کار می کنند.

در این رابطه بخوانید:

– کارت گرافیک های جذاب چینی با طراحی هیپنوتیزم را اینجا ببینید
– کارت گرافیک اختصاصی Vastarmor Radeon RX 7900 XT Starry Sky معرفی شد. ترکیبی از قدرت و جادو

ارزش این کارت 505 دلار است فرکانس پایه آن 1748 مگاهرتز، فرکانس بازی 2276 مگاهرتز و فرکانس بوست 2600 مگاهرتز است.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/graphic-card/48318-vastarmor-radeon-rx-7700-xt-alloy