کنسول نینتندو سوییچ تا دو سال آینده عرضه خواهد شد


طبق گزارشات اخیر نینتندو قصد دارد در سه ماهه اول سال 2025 نسل بعدی کنسول نینتندو سوییچ را روانه بازار کند.در ادامه اخبار شهر سخت افزار به بررسی اخبار لو رفته در مورد کنسول نینتندو سوییچ 2 می پردازیم.

همانطور که مشخص است نسل بعدی کنسول بازی نینتندو سوییچ قرار است در سه ماهه اول سال 2025 عرضه شود که این خبر قبلا توسط خبرگزاری های معتبری مانند رکوردهای بازی های ویدیویی ،یوروگیمر و بلومبرگ مسلم – قطعی. همه این گزارش ها نشان می دهد که این کنسول از برنامه اولیه عرضه خود (اواخر سال 2024) عقب مانده است و باید تا اوایل سال آینده صبر کرد.

کنسول بازی نینتندو سوییچ 2

این افشای جدید در مورد تاریخ عرضه کنسول بازی نینتندو سوییچ 2 از استودیوهای بازی سازی شریک نینتندو فاش شده است. این اطلاعات توضیح می دهد که یکی از دلایل تغییر این برنامه، قصد نینتندو برای تبلیغ و بهبود عناوین جدید مرتبط با این کنسول بازی است.

خبرگزاری VGC گفت:

به گفته منابع آگاه، شرکت های بازی شخص ثالث اخیراً از تاخیر داخلی در زمان عرضه نسل بعدی نینتندو، از اواخر سال 2024 تا اوایل سال آینده مطلع شده اند.

به گزارش یوروگیمر:

نینتندو تاریخ عرضه کنسول جدید را به اوایل سال آینده منتقل کرده است تا اطمینان حاصل شود که کنسول Nintendo Switch 2 تا حد امکان بازی دارد.

همانطور که خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرد:

طبق گفته افراد آشنا، نینتندو به ناشران بازی اطلاع داده است که کنسول نسل بعدی آن تا ماه های اول سال 2025 به تعویق افتاده است.

سال گذشته، VGC گزارش داد که یک کنسول Nintendo Switch 2 با Unreal Engine 5 نمایش داده شده است. طبق گزارش‌ها، این تلفن در پشت درهای بسته در Gamescom نیز به نمایش درآمد. ظاهراً این سیستم توانسته بود نسخه آزمایشی Matrix Awakens را با فعال بودن فناوری NVIDIA DLSS (Deep Learning Super Sampling) اجرا کند. با توجه به اینکه نسل فعلی سوییچ مبتنی بر سخت افزار NVIDIA است، مدت هاست که در نسخه بعدی این کنسول، پشتیبانی از فناوری DLSS شنیده می شود.

  آنچه خوانندگان در فروش 12.12 سنگاپور 2023 خریداری کردند هنوز در دسترس است

    تاریخ انتشار نینتندو سوییچ 2

کنسول نسل فعلی نینتندو سوییچ که در سال 2017 منتشر شد بر اساس معماری قدیمی NVIDIA Maxwell است که از NVIDIA DLSS پشتیبانی نمی کند. با این حال، این لپ‌تاپ اکنون از دیگر فناوری‌های ارتقاء مقیاس مدرن مانند AMD FSR 2.1 در بازی‌هایی مانند No Man’s Sky بهره می‌برد.

طبق آخرین شایعات، Switch 2 ممکن است از تراشه گرافیکی Tegra T239 استفاده کند که گفته می شود بر اساس فناوری ساخت 8 نانومتری سامسونگ ساخته شده است. گفته می شود این پردازنده دارای 1536 هسته CUDA بر اساس معماری Ampere است.

در این رابطه بخوانید:

آیا نینتندو سوییچ 2 به اندازه پلی استیشن 5 قدرتمند است؟
– اطلاعات جدیدی از مشخصات دستگاه بازی Nintendo Switch 2 و تاریخ عرضه آن فاش شد
کنسول بازی Nintendo Switch 2 با پردازنده قدرتمند مدیاتک عرضه می شود

نظر شما در مورد عرضه کنسول Nintendo Switch 2 در اوایل سال آینده چیست؟

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/console-game/49643-nintendo-switch-2-to-be-launched-2025-q1