کوکاکولا با کمک هوش مصنوعی طعم جدیدی خلق کرده است


هوش مصنوعی به یکی از جالب ترین موضوعات دنیای کامپیوتر تبدیل شده است و امروزه تقریباً در هر فرآیندی می توانید تأثیرات آن را مشاهده کنید. حالا کوکاکولا تصمیم گرفته تا با کمک تکنولوژی طعم جدیدی خلق کند سازمان عفو ​​بین الملل ایجاد و عرضه به صورت محدود.

شرکت کوکاکولا که هر از چند گاهی طعم جدیدی را نشان می دهد، این هفته طعم جدید و محدودی را نیز ارائه کرد که با کمک هوش مصنوعی طراحی و تولید شده است.

طعم جدید کوکاکولا با کمک هوش مصنوعی ایجاد شد

برای گزارش دادن PCmagاین طعم جدید کوکا کولا Y3000 این محصول که بدون شکر نام دارد، در واقع شبیه طعم نوشابه های کوکاکولا در سال 3000 پس از میلاد تولید شد. برای ایجاد این طعم جدید، کوکاکولا از فناوری هوش مصنوعی نوظهور برای تجسم چشم اندازی کامل از احساسات، رنگ ها، سلیقه ها و خواسته های افراد در سال های آینده استفاده کرد.

علاوه بر این، هوش مصنوعی مورد استفاده کوکاکولا از دیدگاه کاربران نسبت به آینده استفاده کرد و طعم های مختلف را تغییر داد تا در نهایت طعمی جدید و جذاب به دست آید.

اوانا ولاد (اوانا ولاد)، مدیر استراتژی جهانی کوکاکولا، این محصول جدید و فرآیند تولید آن را توضیح داد:

امیدواریم در سال 3000، کوکاکولا همچنان مانند امروز با طراوت و محبوب باشد. بنابراین، ما خودمان را به چالش کشیدیم تا مفهوم طعم آینده کوکاکولا را کشف کنیم.

طعم جدید کوکاکولا با کمک هوش مصنوعی ایجاد شد

طعم و بسته بندی جدید کوکاکولا با کمک هوش مصنوعی ساخته شده است

همچنین از هوش مصنوعی برای ایجاد هویت بصری و طراحی روی بسته بندی این طعم جدید استفاده شده است. در نهایت، هوش مصنوعی طرحی را ارائه کرد که نشان دهنده مایع درون قوطی در حالتی است که شکل گیری و تکامل را نشان می دهد. علاوه بر این، تغییر شکل و رنگ نمایش داده شده نیز بر آینده مثبت تأکید می کند و ارتباط ایجاد می کند.

  حلقه گلکسی پوشیدنی سامسونگ احتمالاً دارای چندین اندازه حلقه و پرداخت خواهد بود

این نوشابه جدید کوکاکولا بدون هیچ گونه افزودنی و شکر تولید می شود و به صورت محدود در کشورهایی مانند آمریکا، کانادا، چین و بخش هایی از اروپا و آفریقا عرضه می شود. علاوه بر این طعم جدید، کوکاکولا تصمیم گرفت نسخه ای از طعم اصلی نوشابه های خود را در سال 1886 در ایالات متحده عرضه کند.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/47445-coca-cola-uses-ai-create-a-futuristic-coke-flavor