گلکسی AI وجود ندارد


رابط کاربری سامسونگ دیروز یک رابط کاربری 6.1 برای Galaxy S21 و Galaxy S22 منتشر شد. اگرچه این رابط کاربری تمامی قابلیت های هوش مصنوعی را دارد هوش مصنوعی کهکشان که در گذشته شاهد آن بودیم، در دسترس کاربران گلکسی اس 22 است، اما بررسی ها نشان می دهد که گوشی های گلکسی اس 21 پس از نصب این به روز رسانی، فاقد اکثر این ویژگی ها هستند.

پس از فاش شدن رابط کاربری یک رابط کاربری 6.1 و قابلیت های هوش مصنوعی هوش مصنوعی کهکشان در مراسم معرفی گلکسی اس 24 شاهد انتشار آپدیت مربوطه برای سایر گوشی های پرچمدار این شرکت بودیم. این آپدیت چندی پیش برای گلکسی اس ۲۳، گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ نیز منتشر شد که همگی دارای قابلیت هوش مصنوعی هستند. هوش مصنوعی کهکشان در دسترس کاربران است. اما به نظر می رسد گلکسی اس 22 آخرین محصولی باشد که تمامی ویژگی ها را خواهد داشت هوش مصنوعی کهکشان داشتن

پس از به روز رسانی UI در روز گذشته یک رابط کاربری 6.1 این در دسترس کاربران گلکسی اس 22، گلکسی اس 21، گلکسی زد فولد 4، گلکسی زد فلیپ 4، گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 قرار گرفت. هوش مصنوعی کهکشان در این آپدیت فقط دستگاه های جدیدتر ارائه شده است و سامسونگ در محصولات نسل پایین آن را در اختیار کاربران قرار نمی دهد. به عبارت دیگر، Galaxy S21، Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 با وجود رابط کاربری یک رابط کاربری 6.1 مجهز هستند اما خبری از هوش مصنوعی نیست هوش مصنوعی کهکشان در آنها نیست.

  نور پس‌زمینه ال‌ای‌دی تلفن‌ها هیچ چیز اکنون از برنامه‌های شخص ثالث پشتیبانی می‌کند، SDK را راه‌اندازی کنید

بر اساس گزارش های کاربران گلکسی اس 21، رابط کاربری یک رابط کاربری 6.1 هیچ هوش مصنوعی در این دستگاه ها وجود ندارد هوش مصنوعی کهکشان سامسونگ تنها مزیت آن است حلقه تحقیق به آنها ارائه شده است. با استفاده از این قابلیت می توانید اشیا و آیتم های مختلف تصویر را با تگ در گوگل جستجو کنید.

در حالی که این ویژگی هوش مصنوعی فقط برای کاربران گلکسی اس 21، گلکسی زد فولد و فلیپ 3، یعنی گروه، در دسترس است. هوش مصنوعی کهکشان ویژگی های جذاب دیگری نیز دارد که کاربران این دستگاه ها نمی توانند از آن ها استفاده کنند. به عبارت دیگر اخبار ویژگی های جذابی مانند ترجمه مستقیم، کمک چت، ویرایش مولد و کمک به مرور در این دستگاه ها نیست.

ویژگی های هوش مصنوعی را حذف کنید هوش مصنوعی کهکشان در گوشی های گلکسی اس 21، این ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد. ممکن است سامسونگ به دلیل کمبود قدرت پردازشی و حافظه در این محصولات تصمیم به حذف هوش مصنوعی بگیرد هوش مصنوعی کهکشان برگرفته از آنها از سوی دیگر شاید این تصمیم با هدف تشویق کاربران به خرید گوشی جدید گرفته شده باشد. اگر کاربران به این قابلیت های هوش مصنوعی در دستگاه های قدیمی خود دسترسی داشته باشند، مطمئنا دلیل زیادی برای خرید محصولات جدید سامسونگ پیدا نخواهند کرد.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/50665-one-ui-6-1-galaxy-s21-z-fold-3-z-flip-3-lack-galaxy-ai-features