گوشی جذاب Google Pixel 8a رسما معرفی شد. ارزان و زیبا پر از هوش مصنوعی در همه جا

گوشی جذاب Google Pixel 8a رسما معرفی شد.  ارزان و زیبا پر از هوش مصنوعی در همه جا

در شبی که اکثر وب سایت ها مملو از اخبار محصولات جدید اپل از دنیای آی پد و تجهیزات جدید آن بودند، گوگل رسما نسخه ارزان نسل هشتم گوشی های پیکسل خود را با نام… پیکسل 8a این گوشی که به طور رسمی معرفی شد، باید دارای قابلیت های هوش مصنوعی باشد دوقلو بدانید که به طور گسترده در همه جای دستگاه تعبیه شده است و می تواند تجربه کاربری را برای هوش مصنوعی در یک محصول میان رده (به ظاهر) بازتعریف کند.

پس از ماه ها شایعات مختلف در مورد نسخه ارزان گوشی های پیکسل، بالاخره گوگل پیکسل 8a مقدمه بود این گوشی را که یکی از ارزان ترین گوشی هایی است که گوگل تاکنون معرفی کرده است را باید حاصل تمام تلاش هایی دانست که گوگل برای در نظر گرفتن قابلیت های هوش مصنوعی گوگل جمنا انجام داده است که اکنون به سطح بسیار مناسبی از پیچیدگی رسیده است. که بتواند آنها را تامین کند. کاربران در عمل

مشخصات ظاهری و طراحی پیکسل 8a

در ظاهر، پیکسل 8a طراحی به روز شده در مقایسه با مدل قبلی خود دارد که اکنون با گوشی های جدید پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو سازگار است. لبه های مربعی این گوشی از بین رفته و گوشه های گردتر جایگزین آن شده است. در Pixel 8A، پشت پلاستیکی و فریم آلومینیومی روکشی صاف و مات دارند و قسمت جلویی دستگاه از گوریلا گلس 3 ساخته شده است. کورنینگ پوشش داده شده این گوشی دارای محافظ استاندارد است IP67 مجهز به مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است، چیزی که گوگل می گوید پیکسل 8a بادوام ترین گوشی این سری آ تاکنون توسط این شرکت طراحی شده است.

  چگونه دمای کارت گرافیک کامپیوتر را کنترل می کنید؟

این گوشی در چهار نسخه در رنگ های خاص آبی، سبز، ، و مشکی رونمایی شد که گوگل نام های متفاوتی برای آن ها گذاشته است.

رنگ بدنه پیکسل 8a

صفحه نمایش و دوربین گوشی پیکسل ساعت 8

پیکسل 8a صفحه نمایش 6.1 اینچی دارد OLED صفحه نمایش جدید دارای وضوح تصویر 2400 در 1800 پیکسل و نرخ به روز رسانی 120 هرتز است. صفحه نمایش این گوشی حتی در حین پخش محتوا می تواند تا 1400 نیت نور پس زمینه داشته باشد گزارش توسعه انسانی می تواند به حداکثر روشنایی 2000 نیت برسد.

در بخش اپتیک پیکسل 8a از یک سیستم دوربین دوگانه در پشت، شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با دیافراگم f1.89 و یک دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض با دیافراگم f2.2 جزء. در قسمت جلویی نیز گوگل یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی برای دستگاه تعبیه کرده است f2.2 استفاده شده است. تمامی دوربین ها قابلیت فیلم برداری دارند 4K سرعت آن 30 فریم در ثانیه است، اما دوربین‌های عقب دستگاه می‌توانند فیلم‌برداری کنند 4K 60 فریم در اختیار کاربر قرار دهید.

این دوربین ها همچنین به ویژگی هایی مانند عکاسی نجومی تایم لپس، اسلوموشن 240 فریم در ثانیه، تثبیت کننده فیلم پیشرفته، پنل فیلم سینمایی، زوم دیجیتال 5 برابر و لرزشگیر اپتیکال تصویر در دوربین اصلی زاویه باز مجهز هستند. اما اگر با دیدن این مشخصات فکر می کنید که با یک دوربین بسیار ضعیف و متوسط ​​روبه رو هستید، باید بگوییم که اینطور نیست.

طراحی گوشی Pixel 8a

در واقع، گوگل سعی کرده است بیشتر بر روی نرم افزار دوربین هیجان انگیز تمرکز کند تا تعداد مگاپیکسل و اعداد فریبنده بزرگ. ویرایشگر ویژه ویرایشگر جادوییو توصیه کننده و جداکننده برای بهترین تصویر با بهتره بگیرحذف هوشمند سوژه های اضافی در تصویر با استفاده از پاک کن جادویی-بازیابی عکس های تار با عکس مشخص نیستترمیم تیرگی صورت با صورت تار-رنگ طبیعی محیط را با استفاده از آن تنظیم کنید لحن واقعی-بهترین نسخه تصویر را با آن انتخاب کنید بهترین ضربه، افزودن قابلیت های محدوده پویا زنده با HDR زنده+ و Ultra HDR آن‌ها از جمله ویژگی‌هایی هستند که بدون شک در هیچ گوشی هوشمند میان‌رده‌ای به آن توجه نمی‌شوند و با کیفیت بالا ارائه نخواهند شد.

  دانلود فیلم The Lost Crown (+ تریلر)

قابلیت های سخت افزاری و تراشه های پردازشی پیکسل 8a گوگل

مثل همیشه، تراشه اختصاصی است پیکسل 8a از اسلایدها کشش G3 گوگل به همراه Security Wizard تیتان ام 2 ما از 8 گیگابایت رم استفاده خواهیم کرد LPDDR5x به این گوشی اختصاص دارد و می توانید از بین نسخه های دارای حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی با چیپ سریع یکی را انتخاب کنید. UFS 3.1 مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

تراشه Pixel 8a Tensor G3

سری گوشی های پیکسل آ دستگاه جدید دارای باتری 4492 میلی آمپر ساعتی است که گوگل ادعا می کند در استفاده معمولی بیش از 24 ساعت دوام می آورد. همچنین از شارژ سریع سیمی 18 واتی و شارژ بی سیم پشتیبانی می کند چه در این گوشی نیز دیده می شود.

بدون شک گوگل خانه اندروید است پیکسل 8a همچنین با بهترین و آخرین نسخه ها همراه با آپدیت های فراوان همراه خواهد بود. طبق اعلام گوگل، این گوشی با سیستم عامل اندروید 14 عرضه خواهد شد و مانند سایر دستگاه هایی که این شرکت در سال گذشته معرفی کرد، گوشی پیکسل 8، پیکسل 8a به‌روزرسانی‌های سیستم‌افزار، وصله‌های امنیتی و تجهیزات جانبی را به مدت هفت سال دریافت خواهد کرد.

این گوشی قابلیت های انحصاری دیگری نیز دارد گوگل پسندیدن حلقه تحقیق برای جستجوی هوشمندانه در هر نقطه از دستگاه با کشیدن یک دایره در اطراف موضوع، Pixel Cool Help برای همراهی شما در هنگام دریافت تماس های دریافتی و مسدود ، تماس های جعلی، ایموجی های صوتی برای ایموجی های صوتی و هوش مصنوعی همهجانبه دوقلو همچنین فضای داخلی گوشی را هموار دریافت خواهد کرد.

  Singtel و Great Eastern طرح بیمه انعطاف پذیر خانه و محتویات را با 8 دلار سنگاپور در ماه راه اندازی کردند

ویژگی های دیگر پیکسل 8a بلندگوهای استریو، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، Wi-Fi 6، بلوتوث 5.3 و اتصال USB 3.2، NFC و پشتیبانی از دو سیم کارت (نانو + سیم کارت الکترونیک) نقل شده است.

گوشی پیکسل 8a

قیمت و زمان عرضه گوشی پیکسل 8a

به گفته سازنده، قیمت نسخه پایه گوشی پیکسل 8a قیمت گوگل 499 دلار یا 549 یورو برای مدل 128 گیگابایتی و 559 دلار یا 609 یورو برای مدل 256 گیگابایتی است. پیش خرید این گوشی از امروز در ایالات متحده آغاز می شود و تا یک هفته پس از عرضه عمومی گوشی به دست کاربران می رسد.

نظر شما در مورد پیکسل جدید چیست؟ آن را برای رقبایی مانند Galaxy S23 FE آیا تعداد زیاد گوشی های شیائومیس در بازار را ترجیح می دهید یا حتی آیفون های اپل؟

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/50730-google-pixel-8a-announced