گوشی جذاب Itel A70 عرضه شد. آیفون تقلبی با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و حافظه 256 گیگابایتی فقط 3.7 میلیون تومان


اگر بازار محصولات چینی را دنبال کرده باشید، احتمالاً نام برند است Itel من آن را شنیدم و خوب می دانم. برندی که ارزان ترین گوشی ها را با مشخصات عالی وارد بازار می کند. این برند در جدیدترین محصول خود از گوشی به اصطلاح ایتل A70 او فاش کرد که علیرغم قیمت حدود 75 دلاری، ویژگی های بسیار خوبی مانند حافظه داخلی 256 گیگابایتی و صفحه نمایش 120 هرتزی با شدت نور پس زمینه 500 نیت را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

ممکن است تصور شود که محصولات بسیار ارزان گوشی هوشمند را فقط در بازار چین می توان یافت. اما با توجه به اینکه چند سالی است که تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند به دلایلی مانند دستمزد بسیار پایین و منابع فراوان، تولید خود را به هند گسترش داده‌اند، می‌توان انتظار داشت در بازار این کشور محصولاتی که ممکن است در بسیاری از کشورها وجود داشته باشد، تا زمانی که کشورها وجود داشته باشند، تولید خود را به هندوستان گسترش داده‌اند. می تواند تئوری عرضه خود را برنامه ریزی کند.

مشخصات گوشی iTel A70

Itel این یکی از این شرکت‌هاست که اخیرا گوشی هوشمند متفاوتی با ظاهر آیفون در بازار هند عرضه کرده است. دستگاه مورد نظر ایتل A70 مدلی با امکانات اولیه و قیمت بسیار جذاب است.

تنظیم ، ایتل A70

ایتل A70 پنل LCD با قطر 6.6 وضوح اینچ استفاده شده است کیفیت بالا+ با نرخ نمونه برداری لمسی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 500 نیت، از نظر صفحه نمایش محصول مناسبی است. زیر این برد Aitel A70 برای تراشه پردازشی قرار دارد Unisoc T603 این دستگاه به 4 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است، اما خبر خوب این است که استفاده از این ویژگی RAM را گسترش دهید امکان افزایش حافظه مجازی (رم) دستگاه تا 8 گیگابایت دیگر و حداکثر تا 12 گیگابایت وجود دارد. البته درگاه microSD نیز برای افزایش حافظه داخلی تعبیه شده است و می توانید یک ترابایت دیگر به دستگاه اضافه کنید.

  اپل تاریخ WWDC 2024 را تعیین کرده است. سه ماه تا عرضه iOS 18 برای آیفون باقی مانده است

گوشی ایتل A70

این گوشی مقرون به صرفه دارای دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی با لنز و فلاش با هوش مصنوعی است. لامپ ها تهیه شده است. این در حالی است که در قسمت جلویی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی وظیفه دوربین سلفی را بر عهده خواهد داشت.

در این رابطه بخوانید:

– گوشی زیبای itel S23+ راه اندازی شد. صفحه نمایش خمیده AMOLED دوربین 50 مگاپیکسل باتری 5000 میلی آمپر ساعت فقط 6 میلیون تومان

یکی دیگر از ویژگی های خوب این گوشی استفاده از باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی برای تغذیه دستگاه است. USB C دستگاه شارژ خواهد شد.

از دیگر ویژگی های کاربردی دستگاه می توان به حسگر اثر انگشت، امکان باز ، قفل صفحه با اسکن چهره کاربر، جک 3.5 میلی متری هدفون، اعلان های پویا به سبک آیفون بر روی صفحه نمایش و ضخامت دستگاه 8.6 میلی متر اشاره کرد. . .

قیمت و زمان تحویل ایتل A70

همانطور که اشاره کردیم این گوشی برای عرضه اولیه در هند آماده شده است و به همین دلیل عرضه آنلاین آن پس فردا از طریق فروشگاه آمازون هند آغاز خواهد شد. گوشی ایتل A70 این محصول در رنگ های مختلف مانند سبز چمنی، آبی آسمانی، طلایی براق و مشکی عرضه خواهد شد.

قیمت گوشی Itel A70

قیمت این گوشی نیز برگ برنده آن است.برای نسخه پایه دستگاه با حافظه داخلی 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت مبلغ 6299 روپیه معادل 75 دلار است. سایر نسخه های ۱۲۸.۴ و ۲۵۶.۴ گیگابایتی ارائه شده توسط این شرکت به ترتیب با قیمت ۶۷۹۹ روپیه (۸۱ دلار) و ۷۲۹۹ روپیه (۸۷ دلار) به فروش خواهند رسید. ظاهرا برای کسانی که نسخه 128 گیگابایتی این گوشی را در موج اول سفارش دهند، 800 روپیه (10 دلار) تخفیف در نظر گرفته می شود تا کاربران بیشتری را به خرید این گوشی تشویق کند.

  بازی Project 007 با گرافیک بی نظیر در راه است

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/48983-itel-a70-launch-india-5000mah-battery