گوشی های سری گلکسی اس 24 سامسونگ از فناوری Ultra HDR پشتیبانی می کنند


بر اساس یک کشف جدید در دنیای گوشی های هوشمند، پرچمدار سری گلکسی اس 24 سامسونگ از فناوری Ultra HDR پشتیبانی خواهد کرد. در ادامه این گزارش برای شهر سخت افزار به بررسی این افشاگری می پردازیم.

اگر به خاطر داشته باشید گوگل Ultra HDR را به عنوان یکی از ویژگی های اندروید 14 معرفی کرد.این قابلیت به کاربران این امکان را می دهد که به جای SDR با فرمت HDR تصاویر HDR را در گوشی اندرویدی خود ضبط و نمایش دهند.

برخی از گوشی های پرچمدار چینی قبلاً دارای ویژگی مشابهی بودند، اما سامسونگ آن را در One UI 6 پیاده سازی نکرد. البته شایعات ادعا می کنند که سامسونگ در سال آینده قابلیتی شبیه به فناوری Ultra HDR را در گوشی های پرچمدار خود قرار خواهد داد.

تکنولوژی Ultra HDR سامسونگ

این خبر در حساب توییتر منتشر شده است جهان یخی او یکی از قابل اعتمادترین و شناخته شده ترین افشاگران در زمینه گوشی های هوشمند به حساب می آید. پرچمدار سری گلکسی اس 24 که انتظار می رود در ژانویه 2024 وارد بازار شود، ظاهراً از قابلیت نمایش تصاویر HDR در گالری عکس پشتیبانی می کند. اگر ادعاهای افشاکننده صحت داشته باشد، این ویژگی راه خوبی برای استفاده از حداکثر روشنایی 2500 نیت سری گلکسی اس 24 خواهد بود.

    گوشی سامسونگ گلکسی اس 24

پشتیبانی از ویژگی مشابه Ultra HDR در گوشی‌های سری گلکسی S24 نیز تجربه تماشای عکس را بهبود می‌بخشد زیرا به لطف این فناوری، تصاویر HDR با محدوده SDR نگاشت نمی‌شوند و بنابراین روشنایی، کنتراست و طیف رنگی HDR بومی را نشان می‌دهند. تصاویر در حین مشاهده ذخیره می شوند. به عبارت دیگر با این فناوری تصاویر HDR در حین مشاهده تغییری نمی کنند.

  بررسی کارت گرافیک ASUS TUF RTX 4080 Super OC Edition؛ جان سخت و ضد ضربه

در این رابطه بخوانید:

– پشتیبانی از ارتباطات ماهواره ای گوشی های گلکسی اس 24 تایید شده است
– ویژگی های جذاب دوربین گلکسی اس 24 اولترا با سنسور 200 مگاپیکسلی و تراشه نسل سوم اسنپدراگون 8 (ساعت)
– افشای مشخصات و نکات گوشی گلکسی اس 24 پلاس در تست Geekbench

نظر شما در مورد حضور فناوری مشابه Ultra HDR در سری گلکسی اس 24 سامسونگ چیست؟

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/48036-samsung-galaxy-s24-series-ultrahdr-support