یک چت بات جدید که کل زندگی شما را تنها بر اساس چند عکس توضیح می دهد!


گزارش های اولیه نشان می دهد که گوگل در حال توسعه یک سیستم جدید مبتنی بر هوش مصنوعی با نام رمز گوگل است پروژه المان او هست. این هوش مصنوعی می تواند با دیدن عکس های شما در مورد زندگی و شاید آینده شما صحبت کند.

اگرچه با هوش مصنوعی واقعی که توانایی درک و تعامل با محیط را دارد فاصله داریم، اما رشد این فناوری جدید به قدری سریع بوده که باعث ترس و اضطراب بسیاری از افراد شده است.

پروژه هوش مصنوعی گوگل پروژه المان نام دارد

به عنوان مثال طی ماه های گذشته شاهد رونمایی از ابزارهایی بر اساس… سازمان عفو ​​بین الملل زمان‌هایی بوده است که می‌توانستند آنها را به ابزار خطرناکی علیه بشریت یا در بهترین حالت، جایگزینی ارزان و بدون دردسر برای نیروی کار تبدیل کنند.

با تمام این توضیحات، گوگل اکنون در حال کار بر روی پروژه ای جدید بر اساس… سازمان عفو ​​بین الملل فقط با نگاه ، به عکس های شما می تواند در مورد کل زندگی شما صحبت کند.

گزارش هایی منتشر شده است که نشان می دهد گوگل در حال کار بر روی یک آزمایش هوش مصنوعی جدید به نام است پروژه المان او هست. این نام در واقع به زندگی نامه نویس ریچارد دیوید آلمن اشاره دارد.

تنها با چند عکس اطلاعات کاملی از زندگی خود دریافت کنید!

برای گزارش دادن com. wccftechاین پروژه قرار است از یک مدل زبان بزرگ استفاده کند (کارشناسی ارشد) برای اطلاع از اتفاقات در تصویر و انتشار اطلاعات کامل در مورد آن. به بیان ساده، غول فناوری به دنبال ساخت چیزی است که بتواند داستان کامل زندگی شما را بازگو کند.

  خرید لوازم خانگی ایرانی بی کیفیت از لوازم خارجی گرانتر است!

در حال حاضر مشخص نیست پروژه المان چگونه قرار است به این سطح از آگاهی و آگاهی مردم برسیم اما می توان به صحبت های سخنگوی رسمی گوگل اشاره کرد:

تصاویر گوگل ما همیشه از هوش مصنوعی برای کمک به افراد برای جستجوی عکس‌ها و ویدیوهایشان استفاده کرده‌ایم و از پتانسیل مدل‌های زبان بزرگ برای باز ، تجربیات معنادارتر هیجان‌زده هستیم. این نقطه عطف یک پروژه اکتشافی داخلی اولیه بود، و مثل همیشه، اگر تصمیم به انتشار ویژگی‌های جدید داشته باشیم، برای اطمینان از مفید بودن آن‌ها برای افراد وقت صرف می‌کنیم. حفاظت از حریم خصوصی و ایمنی کاربران ما اولویت اصلی ماست.

پروژه هوش مصنوعی گوگل پروژه المان نام دارد

بنابراین، به نظر می رسد که تصاویر گوگل این بخشی از این پروژه است و به توسعه بیشتر آن کمک می کند، زیرا این فناوری جدید باید نتایج جستجوی کاربران را جمع آوری کند و الگوهایی را در عکس های شما پیدا کند.

در نهایت، اطلاعات موجود در عکس های شما پروژه المان این به آن اجازه می دهد تا با استفاده از پارامترهای مختلف، توصیفی بسیار قانع کننده و واقعی را برای شما ارائه دهد.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/48682-google-new-chatbot-that-about-your-life-by-looking-your-photos