AMD اعلام کرد که آخرین نسخه FidelityFX Super Resolution، نسخه 3.1، اواخر امسال در دسترس خواهد بود.


AMD اعلام کرد که آخرین نسخه FidelityFX Super Resolution، نسخه 3.1، اواخر امسال در دسترس خواهد بود.

در کنفرانس توسعه دهندگان بازی (GDC)، AMD فاش کرد FidelityFX Super Resolution 3.1 (معروف به FSR 3.1) و اضافه کرد که برای 40 بازی در حال حاضر یا در آینده آماده خواهد بود.

بزرگترین پیشرفت FSR 3.1 افزایش کیفیت تصویر به لطف آن است مقیاس بندی زمانی پیشرفته. در مقایسه با FSR 2.2، FSR 3.1 جدید کاهش در سوسو زدن تصویر زمانی که صحنه ثابت است و کاهش قابل توجهی در شبح هنگام حرکت خواهد داشت.

جالب اینجاست که AMD دارد جدا ، قابلیت مقیاس بندی FSR 3.1 از تولید فریمامکان کار با NVIDIA DLSS یا اینتل XeSS فن آوری.

AMD می گوید اولین بازی که ارتقاء FSR 3.1 را دریافت می کند Rachet & Clank: Rift Apart خواهد بود و اواخر امسال عرضه خواهد شد.

FSR 3 که به عنوان جایگزینی برای DLSS 3 NVIDIA معرفی می شود، با تمرکز بر درون یابی فریم سنتی به جای نسل فریم مبتنی بر هوش مصنوعی که توسط NVIDIA استفاده می شود، متفاوت عمل می کند. این رویکرد، اگرچه متفاوت است، اما هدف مشترک افزایش نرخ فریم (اگرچه نه با قدرت GPU خام) و افزایش عملکرد بازی به کارت‌های گرافیک سطح پایین‌تر است – و افزایش عمر مفید آن‌ها قبل از نیاز به ارتقاء.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-amd-fidelity-fx-super-resolution-version-3-1

  انویدیا تراشه های هوش مصنوعی سفارشی را برای شرکت های بزرگ فناوری طراحی می کند