JBL با Garena برای بازی سازی آموزش برای مؤسسات آموزش عالی شریک می شود
به یاد دارید زمانی که والدینمان به ما گفتند «بازی را کنار بگذار و برو درس بخوان»؟ خوب، JBL و Garena آن را رد می کنند و می گویند “چرا هر دو نه؟” با برنامه JBL Quantum Game Theory. در یک پیچ و تاب جالب در یادگیری گیمیف، این برنامه آموزش تعاملی را با بازی واقعی از طریق مسابقات Call of Duty Mobile بین دانشآموزان ادغام میکند.
با مشارکت Garena، این برنامه فعالسازی فیزیکی را در مؤسسات آموزش عالی ارائه میکند که جداول و تجهیزات برای استفاده دانشجویان در دورههای شرکتکننده در آن تنظیم شده است.
«تئوری بازیهای کوانتومی JBL در خط مقدم گیمیفیکیشن در دانشگاه قرار دارد. ما همراه با شرکای خود، نه تنها آینده یادگیری را شکل می دهیم، بلکه نحوه تعامل دانش آموزان با محتوای آموزشی را دوباره تعریف می کنیم و عشق به یادگیری را از طریق لنز هیجان انگیز بازی تقویت می کنیم.” – آقای بنجامین تان، مدیر ارشد، بازاریابی یکپارچه APAC .
ما این فرصت را داشتیم که از ITE College East بازدید کنیم تا یک تظاهرات عملی را ببینیم و در یک جلسه شرکت کنیم. ابتدا دانشآموزان به گروههایی تقسیم میشوند و روی میزهایی با هدست و تلفنهای بازی JBL مینشینند.
سپس دانشآموزان یک آزمون سریع انجام میدهند که دانش آنها را از یک ماژول موضوعی، در مورد ما هوش مصنوعی، آزمایش میکند، و نتایج آنها در این مسابقه، بارگیری دندهای را که در مسابقه دریافت میکنند، تعیین میکند. هرچه پاسخ های صحیح بیشتر باشد، تجهیزات بهتری دارند.
پس از مسابقه، دانش آموزان می توانند در یک مسابقه شخصی برای کسب امتیاز شرکت کنند. در پایان دور، دانشآموزانی که بیشترین امتیاز را دارند میتوانند جوایزی مانند هدست JBL را برنده شوند و حتی یک JBL Quantum Pass دریافت کنند که تخفیفهایی را بر روی محصولات JBL و هدیههای درون بازی برای Call of Duty Mobile ارائه میدهد.
حتی بدون پاداش، مشخص بود که دانشآموزان از بازی هیجانزده شدهاند. با مشاهده جلسه، میشنویم که مردم با خوشحالی اظهار نظر میکنند که در مسابقه چقدر امتیاز کسب کردهاند و درباره پاسخها و همچنین سلاحهایی که در تجهیزات خود دارند بحث میکنند. مطمئناً تغییر خوبی نسبت به محیط معمول کلاس درس بود که می تواند خفه کننده و خسته کننده باشد. نکته مهم این است که این شکل از تعامل، مفاهیم آموخته شده در کلاس و “آزمایش میدانی” را از طریق سرگرمی و بازی تقویت می کند.
سنگاپور اولین بازاری است که برنامه تئوری بازی کوانتومی JBL را اجرا می کند، اما JBL و Garena در اینجا متوقف نمی شوند. برنامه هایی برای گسترش این برنامه نه تنها به سایر موسسات آموزش عالی در سنگاپور، مانند پلی تکنیک و دانشگاه ها، بلکه در خارج از کشور، به کشورهایی مانند اندونزی، فیلیپین و بسیاری دیگر وجود دارد. ما در آینده به نحوه توسعه برنامه نگاه خواهیم کرد، اما در حال حاضر به نظر می رسد که آموزش را سرگرم کننده تر خواهد کرد.
منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-jbl-garena-gamify-education-tertiary-institutions-call-of-duty-mobile