M1 برای تقویت حضور برند از هویت صوتی جدیدی رونمایی می کند


M1 برای تقویت حضور برند از هویت صوتی جدیدی رونمایی می کند

M1 حضور برند خود را با هویت صوتی جدید تقویت می کند.

M1 Limited (اپراتور تلفن نارنجی ما) هویت صوتی خود را امروز (9 آوریل 2024) فاش کرد.

هدف M1 از طریق استفاده از جینگ‌های کوتاه و تنظیم‌های طولانی‌تر موسیقی، برقراری ارتباط با مخاطبان خود در سطح شخصی است و فردیت و وحدت را جشن می‌گیرد.

هویت صوتی جدید نشان دهنده ارزش های برند آن است: گرما، اصالت و تجربیات شخصی. همچنین نشان دهنده تنوع فرهنگی سنگاپور از طریق ابزارهای قومی است که در یک ترتیب خاص مخلوط شده اند.

یک بررسی سریع صفحه برند صدا M1 نشان داد که شش نمونه دارد، از آهنگ‌های زنگ ساده لوگو و زنگ‌های زنگ تا ترتیبات باشکوه‌تر برای رویدادهای شرکتی‌اش.

به گفته سخنگوی M1، M1 به نمایندگی برند Sonic متکی است پسر ششم برای ظاهر صدای جدیدش

برای مشتریان خود، M1 گفت که هویت صوتی را می توان در نقاط تماس مختلف آن شنید. آنها از طریق تعاملاتش با خدمات مشتری و پلتفرم های دیجیتالی او، مانند برنامه M1+ من یا نمایش های جاده ای آن

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-m1-sonic-identity-rebranding-ringtone-notification-arrangement-jingle-sound-audio-app

  مشهورترین و منفورترین مدیران عامل شرکت های فناوری چه کسانی هستند؟