YouGov: سنگاپوری ها واقعاً دوست ندارند از چت بات ها برای بانکداری شخصی استفاده کنند
توجه داشته باشید: این مقاله برای اولین بار در 5 جولای 2023 منتشر شد.
به گفته YouGov، سنگاپوری ها کمترین احتمالی را دارند که در منطقه آسیا و اقیانوسیه بخواهند از چت بات برای مدیریت یا بررسی حساب های بانکی خود استفاده کنند.
آخرین دادههای جمعآوریشده توسط YouGov در ماه مه ۲۰۲۳، از ۱۰۹۷ بزرگسال در سنگاپور در مورد تمایل رباتهای چت آنها به خدمات بانکداری شخصی مورد بررسی قرار گرفت. این مطالعه نشان داد که سنگاپوری ها در APAC کمترین احتمال را دارند که چت بات ها را به جای تعامل و پشتیبانی انسانی انتخاب کنند و بعد از استرالیایی ها در رتبه دوم قرار دارند.
دقیق تر:
- 41% سنگاپوریهایی که مورد بررسی قرار گرفتند، تمایلی به استفاده از رباتهای چت برای بانکداری نداشتند
- 24% در مورد انتخاب چت بات ها به جای کمک های انسانی مطمئن نیستند
- 28% چت بات را به کمک انسانی ترجیح می دهد
از بین کسانی که از چت بات ها استفاده می کنند، اکثریت آنها را برای تراکنش های سطحی یا ساده استفاده می کنند. همانطور که در زیر نشان داده شده است، تنها 7٪ و 9٪ از کاربران برای وام/وام مسکن و بیمه به دنبال کمک هستند، در حالی که اکثریت بزرگ (21-24٪) از چت بات ها برای تراکنش های ساده و تأیید موجودی حساب استفاده می کنند.
این نظرسنجی همچنین نشان داد که افراد هزاره (افرادی که بین سالهای 1981 تا 1996 متولد شدهاند) بیشتر اطلاعات بانکی خود را با چتباتها به اشتراک میگذارند، اما ژنرال Z (متولد سالهای 1997 تا 2009) بیشتر احتمال دارد اطلاعات بانکی خود را با چتباتها به اشتراک بگذارند. شناسایی شخصی (ایمیل، نام، شماره تلفن). بچههای بیبی (متولد سالهای 1946 تا 1964) کمترین احتمال را دارند که هر چیزی را با چتبات به اشتراک بگذارند.
منبع: YouGov
منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-yougov-singaporeans-chatbot-personal-banking-survey-dont-want-buyao-tidak-mahu