آیا به اشتراک گذاری Apple Vision Pro فکر می کنید؟ آسان نخواهد بود


آیا به اشتراک گذاری Apple Vision Pro فکر می کنید؟ آسان نخواهد بود

(منبع تصویر: اپل)

با قضاوت بر اساس بررسی های اولیه، شکی وجود ندارد که هدست جدید ویژن پرو اپل، پیشرفته ترین هدست تاریخ است. بنابراین طبیعی است که اگر یکی از آن ها را بخرید، بخواهید آن را با اعضای خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارید. با این حال، این کار آسانی نخواهد بود.

بر اساس یک گزارش، حتی اگر هدست ویژن پرو دارد حالت “کاربر مهمان”. برای اینکه مالکان بتوانند آن را به اشتراک بگذارند، این حالت هیچ تنظیماتی را ذخیره نخواهد کرد.

این بدان معنی است که تمام داده های کالیبراسیون از بین خواهند رفت. بنابراین، اگر همان کاربر مایل به استفاده مجدد از کلاه ایمنی ویژن پرو باشد، باید این کار را انجام دهد تمام مراحل راه اندازی را طی کنید ردیابی چشم، اسکن دستی و تعویض درج های نوری (در صورت لزوم). فکر می کنم می توانید ببینید که اشتراک گذاری مداوم چقدر دردناک خواهد بود.

بدیهی است که اپل به راحتی می تواند به Vision Pro اجازه دهد چندین تنظیمات کاربر را ذخیره کند، اما این یک گزینه در حال حاضر نیست. شاید اپل آن را در آپدیت visionOS آینده قرار دهد. اما در حال حاضر، اپل به وضوح می خواهد Vision Pro فقط گاهی اوقات به اشتراک گذاشته شود.

منبع: مک 9 تا 5

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-apple-vision-pro-no-easy-sharing-user-profile-calibration

  اولین تصاویر گوگل پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو را اینجا ببینید