آیفون 17 اپل می تواند یک دوربین جلوی بهبود یافته برای سلفی های بهتر داشته باشد


آیفون 17 اپل می تواند یک دوربین جلوی بهبود یافته برای سلفی های بهتر داشته باشد

طبق گزارش ها، آیفون 17 اپل با دوربین جلو 24 مگاپیکسلی عرضه می شود که نسبت به دوربین جلوی 12 مگاپیکسلی آیفون 15 ارتقاء قابل توجهی دارد.

با وجود اینکه فاصله زیادی تا معرفی آیفون 17 داریم، مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور اپل، به تازگی گفت که انتظار دارد آیفون سال آینده یک سلفی به روز رسانی قابل توجه دوربین دریافت کند.

تحلیلگر مینگ چی کو در آخرین گزارش خود مدعی شده است که اپل می تواند آیفون 17 را به دوربین جلو 24 مگاپیکسلی با لنز 6 عنصری.

در مقایسه با دوربین فعلی 12 مگاپیکسلی و لنز 5 عنصری دوربین جلوی آیفون 15، انتظار می‌رود دوربین و سیستم لنز جدید آیفون 17 ارائه شود. وضوح بهبود یافته و کیفیت تصویر. همچنین با توجه به اینکه دوربین جلو از آیفون 14 تغییری نکرده است، این ارتقا به موقع انجام شده است.

کو گفت که مستقر در تایوان است مهندسی نوری الکترونیک (GSEO) تامین کننده اصلی دوربین های جلو برای آیفون 17 خواهد بود. GSEO همچنین تامین کننده لنز پریسکوپ برای آیفون 16 پرو و ​​تامین کننده انحصاری لنزهای پنکیک برای اپل ویژن است.

Kuo اضافه کرد که GSEO ارائه خواهد کرد یک سنسور فوق عریض 48 مگاپیکسلی بهبود یافته برای آیفون 16 پرو. خروجی تصویر به احتمال زیاد همچنان 12 مگاپیکسل یا 24 مگاپیکسل خواهد بود، اما کیفیت تصویر باید به طور قابل توجهی بهتر از دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض آیفون 15 پرو باشد.

با توجه به موقعیت GSEO در زنجیره تامین، انتظار می‌رود عرضه آتی Vision Pro و دو نسل بعدی مدل‌های آیفون درآمد آن را در دو سال آینده به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

  چیزی که امیدوارم در HP Amplify 2024 ببینم

منبع: مینگ چی کو از طريق 9to5Mac

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-apple-iphone17-upgraded-selfie-camera-iphone16-pro-new-ultrawide-camera