اطلاعات بیشتر در مورد گوشی های Samsung Galaxy Z Flip FE و Galaxy Z Fold FE فاش شد


در روزهای اخیر اطلاعات متعددی در مورد گوشی های تاشو اقتصادی سامسونگ منتشر شده است که قرار است با نام های Galaxy Z Flip FE و Galaxy Z Fold FE به بازار عرضه شوند و امروز نیز خبری دیگر در رابطه با این محصولات وارد فضای مجازی شده است. . در ادامه این خبر Device City به بررسی آخرین افشاگری ها در مورد گوشی های تاشوی آینده سامسونگ می پردازیم.

مدتی است که شایعاتی مبنی بر اینکه سامسونگ ممکن است نسخه مقرون به صرفه تری از گلکسی زد فولد و همچنین نسخه بالاتری از دستگاه به نام Ultra را عرضه کند، منتشر شده است. اکنون به نظر می رسد که با انتشار اطلاعات جدیدی در مورد این گوشی، به عرضه Galaxy Z Fold FE نزدیک می شویم. جدای از Fold، به نظر می رسد که Galaxy Z Flip FE نیز وجود خواهد داشت.

درز از چین ادعا می کند که سامسونگ در حال برنامه ریزی برای عرضه Galaxy Z Fold FE و همچنین Galaxy Z Flip FE در آینده نزدیک است. به طور معمول، باور ، چنین شایعاتی سخت است، اما نام این دستگاه‌ها مدتی است که در اینترنت در حال پخش است و اگر خبری باشد، افشای امروز پایه بیشتری برای وجود این دستگاه‌ها فراهم می‌کند.

گوشی گلکسی زد فلیپ

اکنون که از وجود این دو گوشی مطلع شدیم، بیایید نگاهی به آنچه ارائه می کنند بیندازیم. ابعاد گلکسی زد فولد FE در صورت تا شدن 155.1 در 67.1 در 14.2 میلی متر و گلکسی زد فلیپ FE در صورت باز شدن ابعاد 165.2 در 71.9 در 6.9 میلی متر خواهد بود. Flip FE ظاهرا دارای چیپست Snapdragon 7s Gen 2 خواهد بود و Fold FE یا Snapdragon 8 Gen 2 یا Exynos 2200 عرضه خواهد شد. این شرکت به وضوح به دنبال کاهش هزینه ها است. هر دو گوشی تا می شوند.

  اچ پی از یک مانیتور منحنی 34 اینچی با دوربین پاپ آپ و وضوح تصویر WQHD رونمایی کرده است

سامسونگ گلکسی زد فولد FE را در پیکربندی رم 12 یا 16 گیگابایتی عرضه خواهد کرد، در حالی که گلکسی زد فلیپ FE تنها در نسخه 8 گیگابایتی عرضه خواهد شد. با توجه به فضای ذخیره سازی، هر دو گوشی در گزینه های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی در دسترس خواهند بود.

گوشی تاشو مقرون به صرفه سامسونگ

فاش کننده همچنین ادعا می کند که Galaxy Z Fold FE و Galaxy Z Flip FE قرار است اواخر امسال عرضه شوند. در نتیجه، سامسونگ احتمالاً این محصولات را در ماه های پایانی سال جاری عرضه خواهد کرد، زیرا این شرکت نمی خواهد پرچمداران جدید تاشو خود را (که در ماه جولای معرفی می شوند) با این نسخه های مقرون به صرفه تحت الشعاع قرار دهد.

در این رابطه بخوانید:

گوگل به طور تصادفی اولین تصویر از گوشی میان رده خود یعنی Pixel 8a را فاش کرد!
– افشای اولین اطلاعات در مورد گوشی های تاشو Samsung Galaxy Z Fold FE و Z Flip FE. تراشه نسل دوم اسنپدراگون 7s و 16 گیگابایت رم
– فاش شدن مشخصات اصلی گوشی Samsung Galaxy S24 FE و تاریخ عرضه آن

آیا فکر می کنید عرضه Galaxy Z Fold FE و Galaxy Z Flip FE به عنوان گوشی های تاشو ارزان قیمت منطقی است یا سامسونگ باید فقط بر روی دستگاه های تاشو سطح بالا تمرکز کند؟

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/50312-samsung-galaxy-z-fold-fe-galaxy-z-flip-fe-chipest-leak