اچ پی از یک مانیتور منحنی 34 اینچی با دوربین پاپ آپ و وضوح تصویر WQHD رونمایی کرده است


نام تجاری HP این پنل از یک صفحه نمایش خمیده غول پیکر 34 اینچی رونمایی کرد IPS با قابلیت پشتیبانی از 99 درصد فضای رنگی sRGB علاوه بر این، صفحه نمایش را می آورد Z34c G3 WQHD مجهز به وب کم 5 مگاپیکسلی و پایه ارگونومیک است.

شرکت آمریکایی HP اخیراً یک صفحه نمایش منحنی جدید به نام Z34c G3 WQHD در بازار چین رونمایی شده است. این مانیتور 34 اینچی فوق عریض طیف گسترده ای از ویژگی های مختلف را برای بهبود بهره وری و راحتی کاربر ارائه می دهد. این مشکل ناشی از مانیتور است Z34c G3 WQHD می تواند گزینه ای جذاب برای تولیدکنندگان محتوا و کارمندان باشد.

مانیتور خمیده HP Z34c G3 WQHD

صفحه نمایش جدید Z34c G3 به بشقاب IPS منحنی 34 اینچ با دقت WQHD (3440 x 1440 پیکسل) و نسبت تصویر فوق عریض 21:9 و همچنین نرخ انحنای 1900R را در اختیار کاربر قرار می دهد.

این نسبت تصویر فوق عریض به کاربر این امکان را می دهد که فضای زیادی داشته باشد و بتواند چندین پنجره و برنامه را به طور همزمان باز کند بدون اینکه احساس کمبود فضا روی صفحه نمایش داشته باشد.

سایر مشخصات فنی صفحه نمایش خمیده HP Z34c G3 WQHD

سایر مشخصات فنی صفحه نمایش Z34c G3 نام تجاری HP حداکثر روشنایی آن به 350 نیت می رسد و از 99 درصد فضای رنگی پشتیبانی می کند sRGB نقل قول. علاوه بر این، محصول مورد بحث متضاد است 1000:1 پشتیبانی از طیف رنگ 85٪ DCI-P3 می تواند رنگ ها را به روشی بسیار طبیعی و دقیق بازتولید کند.

  پایان پادشاهی RTX 2060؛ با محبوب ترین کارت گرافیک در بین گیمرها آشنا شوید

مانیتور خمیده HP Z34c G3 WQHD

HP ادعا می شود صفحه نمایش فوق عریض است Z34c G3 WQHD به صورت پیش فرض کالیبره شده اند و دقت رنگ ارائه شده به کاربر (بدون نیاز به کالیبراسیون دستی) عالی خواهد بود.

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این نمایشگر وجود دوربین 5 مگاپیکسلی پاپ آپ بر روی آن است که به شما امکان تنظیم زاویه را برای قرارگیری بهتر می دهد. این وب کم علاوه بر میکروفون داخلی، به قابلیت حذف نویز نیز مجهز شده است Z34c G3 این صفحه نمایش مناسب برای بهترین تجربه کنفرانس ویدئویی یکپارچه توصیف شده است.

مانیتور خمیده HP Z34c G3 WQHD

برای گزارش دادن گیزموچینا، در جلوی صفحه نمایش HP Z34c G3 WQHD بلندگوهای دایره ای نیز وجود دارد. علاوه بر این، نرم افزار مرکز نمایش HP که به آسانی تقسیم و سفارشی ، صفحه نمایش کمک می کند.

از آنجایی که ما با یک محصول اداری/طراحی سروکار داریم، HP به همین دلیل، یک پایه ارگونومیک قابل تنظیم ساخته شده است که به کاربر اجازه می دهد شیب، ارتفاع و زاویه را تغییر دهد تا در استفاده طولانی مدت کمترین میزان خستگی را تجربه کند.

در این رابطه بخوانید:

– مقایسه صفحه منحنی با صفحه تخت. کدام مانیتور برای بازی بهتر است؟ (او تماشا میکند)
– دل با این مانیتور منحنی 5K 40 اینچی (ساعت) قلب هر گیمری را می دزدد.

در نهایت، ما باید به طیف گسترده ای از پورت ها نگاه کنیم Z34c G3 وی خاطرنشان کرد که از جمله DisplayPort 1.4، HDMI 2.0، پورت ها USB-A، بندرگاه USB-B و پورت اترنت RJ-45 و پورت USB C قابلیت شارژ 100 واتی لپ تاپ و انتقال داده و عکس با یک کابل را دارد.

  برند تلفن همراه نوکیا برای همیشه مرده است. نام حساب NokiaMobile را به HMD تغییر دهید

صفحه نمایش منحنی HP Z34c G3 در حال حاضر در وب سایت 5999 یوان (حدود 831 دلار آمریکا) قیمت دارد JD.com در دسترس

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/monitor/50184-hp-launches-new-34-inch-curved-monitor