برند تلفن همراه نوکیا برای همیشه مرده است. نام حساب NokiaMobile را به HMD تغییر دهید


ژان فرانسوا باریل، مدیر کل HMD International پیش از این به طور رسمی تایید شده بود که اولین مدل ها HMD وارد بازار خواهد شد. اکنون حساب کنید نوکیا موبایل به HMD Human Mobile Devices تغییر نام داده است، یعنی می توانیم با نوکیا خداحافظی کنیم. طرفداران نوکیا باید بدانند که این تغییر مهم است.

پس از فروش تجارت تلفن همراه نوکیا به مایکروسافت، ابتدا با هشداری مبنی بر مرده بودن برند نوکیا در تجارت تلفن همراه مواجه شدیم، اما بعداً گروهی از مهندسان و مدیران سابق نوکیا موبایل گرد هم آمدند و این برند را تشکیل دادند. HMDبا کسب برند نوکیا، این باور وجود داشت که راه جدیدی برای ادامه حیات این برند زیبا و خاطره انگیز ایجاد شده است.

این تصور اشتباه نبود نوکیا توسط مهندسان HMD سال هاست که محصولاتی از مجموعه های نوستالژیک و جدید به بازار عرضه کرده است اما به نظر می رسد HMD او قصد ندارد تا ابد کارش را در همین قالب ادامه دهد.

اکنون نام حساب های موبایل نوکیا را به تغییر نام دهید HMD این نشانه تغییر مهم است. نوکیا دیگر وجود ندارد و نام تجاری جدید این شرکت همان است HMD خواهد بود. این تنها به در دسترس بودن محصولات جدید محدود نمی شود HMD نه تنها آینده را تأیید می کند، بلکه بینشی در مورد آنچه که برند قادر به دستیابی است را نیز ارائه می دهد.

در این رابطه بخوانید:

– افشای مشخصات اولین گوشی هوشمند HMD; آیا برند نوکیا ناپدید می شود؟

HMD (دستگاه های موبایل انسان)

با توجه به ویدئوی منتشر شده در این رابطه، از همین لحظه می توان گفت HMD مخفف دستگاه های موبایل انسان او هست. در این ویدیو گفته می شود که گوشی های تولید شده توسط این شرکت به عنوان دستگاه های موبایل انسان تعریف می شوند و این نشان دهنده این است که نوکیا برای ارتقای جایگاه این شرکت در بازار با برند اصلی خود تلاش خواهد کرد. HMD کامل. درست است که در برهه ای از زمان، نوکیا محصولات واقعا موفقی را روانه بازار کرد، اما برخی اشتباهات در این سال ها باعث شد که این برند محبوبیت قبلی خود را از دست بدهد. به نظر می رسد مشکل دوباره رخ داده است و این بار HMD آن را برطرف خواهد کرد.

  مورد عجیب مردی که رمز صدها دستگاه آیفون را دور زد!

تغییر نام نوکیا به HMD تولد یک برند قوی را تایید می کند

اخیرا 91تلفن های همراه – ارائه تصاویر برخی از مدل ها HMD مدل جدیدی از این گوشی رونمایی شد و انتظار می رفت HMD دوربین 108 مگاپیکسلی دارد اویس با این حال، قطعاً محصولات جدیدی دارند HMD این تنها به دو گوشی هوشمند محدود نخواهد شد و انتظار داریم مدل های دیگری نیز در روزهای آینده به بازار عرضه شوند.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/49406-rip-nokia-nokiamobile-account-renamed-hmd