اولین گوشی جهان با صفحه نمایش سه تکه تاشو عرضه شد

اولین گوشی جهان با صفحه نمایش سه تکه تاشو عرضه شد

شرکت چینی TCL در این رویداد استاد 2024 این شرکت از گوشی هوشمند جدیدی رونمایی کرده است که دارای صفحه نمایش 3 تکه و دو لولای تاشو است. اگر این صفحه نمایش به طور کامل باز می شد، با یک گوشی 7.85 اینچی روبرو می شدیم که تجربه کاربری منحصر به فردی را ارائه می کند.

شرکت چینی TCL در سال 2019، اولین صفحه نمایش تاشو با دو لولا را به نمایش گذاشت و اعلام کرد که این نوع صفحه نمایش در آینده نزدیک در گوشی های هوشمند ادغام خواهد شد.

اولین گوشی جهان با صفحه نمایش سه تکه تاشو

حالا در چارچوب نمایشگاه استاد 2024 (انجمن نمایش اطلاعات)، این شرکت چینی به وعده خود عمل کرد و اولین گوشی تاشو با صفحه نمایش 3 تکه را ارائه کرد. این نوع نمایش است TCL باسیم نوع رایگان در هر دو پیکربندی تاشو ارائه می شود g شکل F g از شکل پشتیبانی می کند و به سبک های مختلف تاشو اجازه می دهد.

به گفته مهندسان TCLاین صفحه نمایش به طور کامل تا اندازه 7.85 اینچ قابل باز شدن است که بسیار شبیه به نسبت صفحه نمایش تبلت های محبوب امروزی است و تجربه ای منحصر به فرد و چند منظوره را برای کاربر فراهم می کند.

را

صفحه نمایش تاشو گوشی مورد نظر شامل چندین فناوری صرفه جویی در مصرف انرژی مانند LTPO، در رابطه با و حزب مترقی کارگر این دستگاه با وجود ارائه بالاترین سطح روشنایی، می تواند مصرف انرژی کم و افزایش شارژ باتری را تضمین کند.

در این رابطه بخوانید:

– همه چیز مربوط به صفحه نمایش LTPO. آیا LTPO بهتر از OLED است؟

  اپلیکیشن ژورنال اپل اکنون در نسخه بتای عمومی iOS 17.2 در دسترس است

یکی از مشکلات نمونه اولیه تلفن های دارای صفحه نمایش سه گانه، ضخیم بودن بیش از حد آنهاست که در این مثال حل شده است. به گزارش سایت خبری com newsbytesapp، ضخامت کلی گوشی هوشمند TCL 17 میلی متر، آن را به گزینه ای جمع و جور و قابل حمل برای کاربران تبدیل می کند.

اولین گوشی جهان با صفحه نمایش سه تکه تاشو

از دیگر ویژگی های این نمایشگر می توان به پشتیبانی از نرخ نوسازی متغیر بر اساس LTPO وی بیان کرد که بسته به محتوایی که نمایش داده می شود، می توان نرخ رفرش را بین 1 تا 120 هرتز تغییر داد و مصرف برق را کاهش داد.

علاوه بر این، در زیر صفحه نمایش این گوشی یک سنسور احراز هویت بیومتریک سه بعدی وجود دارد که بدون نیاز به ایجاد سوراخ یا سوراخ، می توان از آن برای تایید هویت کاربر در هنگام انجام کارهایی مانند باز ، قفل گوشی یا پرداخت آنلاین استفاده کرد.

در این رابطه بخوانید:

– راهنمای خرید بهترین گوشی های تاشو با توجه به قیمت بازار (زمستان 1402)
– Libero Flip معرفی شد. ارزان ترین گوشی تاشو در جهان از برند ZTE

با اینکه گوشی نو هستش TCL با صفحه نمایش تاشو 3 تکه در مراسم استاد 2024 این محصول به نمایش گذاشته شده است و به نظر می رسد که با یک محصول کامل روبرو هستیم، اما شرکت چینی در حال حاضر برنامه ای برای عرضه گسترده آن ندارد.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/50897-tcl-world-first-tri-foldable-smartphone