اپل ویژن پرو راه اندازی شد: اجماع عمومی تاکنون چیست؟


اپل ویژن پرو راه اندازی شد: اجماع عمومی تاکنون چیست؟

کلاه ویژن پرو در جریان رونمایی بزرگ خود در WWDC 2023.

باور نکردنی به نظر می رسد که هدست ویژن پرو اپل در نهایت برای خرید در خرده فروشی در دسترس است. فقط کمی بیش از 8 ماه پیش، اپل Vision Pro را در WWDC 2023 رونمایی کرد. من یکی از معدود افرادی بودم که پس از معرفی این فرصت را داشتم که آن را امتحان کنم. و در حالی که نمی توان انکار کرد که یک قطعه سخت افزاری چشمگیر است، اما هدف یا کاربرد نابغه آن، نه تنها برای من، بلکه برای کسانی که به اندازه کافی خوش شانس بودند که پس از رونمایی آن را تجربه کنند، کمتر واضح بود.

اما اکنون که ویژن پرو بالاخره برای پرایم تایم آماده است، آیا این تغییر کرده است؟ آیا در دستان مشتری و در دنیای واقعی به همان اندازه که در آن نمایشنامه‌های درهای بسته در کوپرتینو با فیلمنامه‌های بسیار جذاب بود، تاثیرگذار است؟ بیایید آن را از مطبوعات آمریکایی و اولین مشتریانی که شانس آزمایش ویژن پرو را داشتند بشنویم.

The Verge: “جادو، تا زمانی که نباشد”

Verge گفت که Vision Pro “بهترین هدست مصرف کننده ای است که تا کنون ساخته شده است” و نمایشگر آن “یک شگفتی فنی” است. با این حال، آنها همچنین به مصالحه های قابل توجهی اشاره کردند که باید هنگام استفاده از هدست انجام شود، و اینکه Vision Pro نیز مانند یک محصول نسل اول است که توسط فناوری موجود محدود شده است.

  آیا اپل در حال برنامه ریزی سیستم عامل جدیدی به نام homeOS است؟ به نظر می رسد کد موجود در tvOS 17.4 بتا این را نشان می دهد

بررسی The Verge را اینجا بخوانید.

MKHD

MKBHD مجموعه ای از سه ویدیو دارد که فرآیند جعبه گشایی، خود هدست و لوازم جانبی آن، ویژگی های مهم و بررسی نهایی را نشان می دهد. این عمیق ترین پوشش ویژن پرو است که تاکنون دیده ام. و مانند اکثر منتقدان، در حالی که تحت تاثیر سخت افزار قرار گرفته بود، او همچنین گفت که Vision Pro مانند یک محصول نسل اول احساس می شود و از کامل بودن فاصله زیادی دارد. با این وجود، نگاه اجمالی جالبی از آنچه در آینده ممکن است به دست می دهد.

ویدیوی MKBHD را اینجا ببینید:

گلوله آتشین پررنگ (جان گروبر)

جان با پوشیدن ویژن پرو و ​​نشان دادن ویژگی چشم.  (منبع تصویر: Bold Fireball)

جان گفت ویژن پرو سنگین است و در حالی که می‌توان ساعت‌ها بدون ناراحتی از آن استفاده کرد، خستگی ایجاد می‌شود و به ناچار وارد می‌شود. با این حال، او تحت تاثیر ظرفیت و پتانسیل آن به عنوان یک ابزار بهره وری قرار گرفت. اما مهمتر از آن، او معتقد است که Vision Pro – حداقل در شکل نسل اولش – به عنوان یک نمایشگر سطح بالا برای تماشای نمایش ها و فیلم ها بهترین کار را دارد.

او نوشت:

اما من می توانم خرید Vision Pro را فقط برای استفاده به عنوان یک سینمای شخصی توصیه کنم. من چند سال پیش برای تلویزیون 77 اینچی ال جی OLED خود 5000 دلار پرداخت کردم. Vision Pro تجربه بسیار قانع‌کننده‌تری را ارائه می‌دهد (از جمله صدای فراگیر فضایی بسیار متقاعدکننده‌تر). شما به تلویزیون من نگاه می کنید و تقریباً مطمئناً قبول می کنید که تلویزیون خوب و بزرگی است. اما تماشای فیلم در برنامه‌های Disney+ و تلویزیون باعث می‌شود بگویید «وای!»

  OPPO Find

نظر جان را اینجا بخوانید.

وال استریت ژورنال: 24 ساعت در هدست واقعیت ترکیبی اپل

جوآنا استرن، خبرنگار وال استریت ژورنال، ویژن پرو را به مدت 24 ساعت متوالی پوشید تا مجبور نباشید. در آن 24 ساعت، او کاری را انجام داد که اکثر افرادی که ویژن پرو داشتند، کار و تماشای فیلم انجام می دادند. اما او همچنین سعی کرد از Vision Pro برای آشپزی و اسکی استفاده کند. این قطعاً سرگرم‌کننده‌ترین نسخه بررسی ویژن پرو تا به امروز است.

بررسی وال استریت ژورنال را اینجا ببینید.

راهنمای تام: انقلابی در حال پیشرفت

(منبع تصویر: راهنمای تام)

Tom’s Guide’s گفت Vision Pro انقلابی است، اما به نظر می رسد یک کار در حال پیشرفت است. در حالی که برخی از جنبه ها – مانند فیلم های سه بعدی و بهره وری – چشمگیر هستند، آنها همچنین گفتند که اشکالاتی وجود دارد که باید برطرف شوند، Personas وحشتناک هستند و باتری متصل می تواند حواس را پرت کند.

بررسی راهنمای تام را اینجا بخوانید.

نظرات مشتریان آنلاین

بسیاری از مشتریان شروع به اشتراک گذاری اولین برداشت ها و نظرات خود کرده اند، به خصوص در Reddit در r/VisionPro و r/Apple. در اینجا چند مورد قابل توجه برای کشف وجود دارد:

افکار نهایی

یکی از بهترین موارد استفاده تا کنون به نظر می رسد در مورد بهره وری باشد.  (منبع تصویر: اپل)

همانطور که انتظار داشتم، با توجه به نمایشگرهای عالی ویژن پرو، به نظر می رسد تماشای نمایش ها و فیلم ها یکی از بهترین کارهایی است که می توانید با هدفون انجام دهید. به نظر می رسد مشتریان اولیه نیز فکر می کنند که این یک ابزار بهره وری عالی است، زیرا می توانید پنجره ها را در فضا قرار دهید و اندازه آن را تغییر دهید و از آن برای کار با Mac استفاده کنید. با این حال، به نظر می رسد که تردیدهای من نیز به جا بود. ما هنوز نمی دانیم که Vision Pro برای چیست. و مانند هر دستگاه نسل اول دیگری، به نظر می رسد برخی از قطعات می توانند از اصلاحات بیشتری استفاده کنند.

  نشانه هایی که نشان می دهد مادربرد به مرگ نزدیک می شود

با توجه به آنچه تاکنون خوانده ام و دیده ام، بسیار شیفته تماشای نمایش ها و فیلم هایی در این مورد هستم. این چیزی است که در اولین تجربه‌های عملی من بیش از همه مرا تحت تأثیر قرار داد، و با قضاوت از بررسی‌های اولیه، فکر می‌کنم این همان چیزی است که این نسل اول هدست‌های اپل بهترین استفاده را برای آن خواهد داشت. همچنین می‌خواهم ویدیوهای فضایی خود را روی آن ببینم و ببینم چقدر واقعی هستند. من از چند نفر در تعطیلات اخیر به ژاپن عکس گرفتم و نمی توانم منتظر بمانم تا ببینم آیا آنقدر غوطه ور است که بتواند مرا به آن لحظه برساند.

اپل اعلام نکرده است که آیا Vision Pro در خارج از ایالات متحده در دسترس خواهد بود یا خیر. اما شایعات حاکی از آن است که اپل احتمالاً آن را قبل از WWDC در اواخر امسال به صورت بین المللی عرضه خواهد کرد. با انگلستان، کانادا و چین محتمل ترین مقصد برای دریافت آن در خارج از ایالات متحده است. فکر نمی‌کنم این ابزار ضروری باشد، مگر اینکه از طرفداران اپل یا مشتاق هدفون باشید، اما غیرقابل انکار جالب است، و امیدوارم که ما در سنگاپور زودتر به آن دست پیدا کنیم.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/feature-apple-vision-pro-review-round-up-general-consensus