این گل‌های لگو هم‌اکنون به‌منظور روز ولنتاین به فروش می‌رسند


این گل‌های لگو هم‌اکنون به‌منظور روز ولنتاین به فروش می‌رسند

اولین بار در 5 فوریه 2023 منتشر شد و با یک پیشنهاد جدید به روز شد

دسته گل سنتی گل رز را به عنوان هدیه روز ولنتاین فراموش کنید. اولاً گران هستند مخصوصاً در حال حاضر و ثانیاً در عرض یک هفته محو می شوند. در عوض، پول خود را پس انداز کنید و چیزی بخرید که ماندگار باشد. این مجموعه‌های لگو مجموعه گیاه‌شناسی به آب یا نور خورشید نیاز ندارند و اگر به مدت یک هفته فراموش کنید آنها را آبیاری کنید، نمی‌میرند.

به علاوه، ساختن مدل ها با هم یک فعالیت جایگزین عالی است، به خصوص در یک روز بارانی. بهترین قسمت؟ ما اکنون چند مجموعه لگو را در آمازون برای فروش پیدا کردیم، بنابراین می توانید عشق خود را نشان دهید و همزمان مقداری پول پس انداز کنید.

پیشنهاد SPH انحصاری برای خوانندگان

گرفتن یک 10 دلار تخفیف اضافی وقتی 88 دلار یا بیشتر در Amazon.sg خرج می کنید. پیشنهاد در 13 فوریه 2024 به پایان می رسد. عجله کنید، کدهای محدود موجود است. کد تبلیغاتی را از اینجا دریافت کنید

بیشتر بدانید: لگو برای روز ولنتاین از «شب قرار در جعبه» برای زوج‌های سنگاپور رونمایی کرد.


ارکیده لگو

به نظر ما این بهترین مجموعه لگو در مجموعه گیاه شناسی است. بسیار واقع گرایانه، حتی تا ریشه، و به عنوان بخشی از دکوراسیون اتاق فوق العاده به نظر می رسد.

  آمازون پشتیبانی از کلید عبور را برای برنامه iOS خود با پشتیبانی از اندروید به زودی عرضه می کند

هم اکنون خریداری کنید

هیچ دو گیاهی شبیه هم نیستند! این گلدان زیبا به شما امکان می دهد تا برگ ها و گل ها را قرار دهید تا دکوراسیون منحصر به فرد خود را ایجاد کنید.

هم اکنون خریداری کنید

دسته گل لگو

این دسته گل بزرگ و زیبا در یک گلدان واقعا عالی به نظر می رسد. با ترکیبی از گل‌هایی مانند گل رز، اسنپدراگون، خشخاش و دیزی، می‌توانید عناصر را شخصی‌سازی کنید و گلبرگ‌ها و برگ‌ها را به هر طولی که می‌خواهید بچینید.

هم اکنون خریداری کنید

ساکولنت لگو

اگر گل مورد علاقه شما نیست، ست ساکولنت ها به اندازه یک جایگزین رنگارنگ سرگرم کننده است. از 9 گیاه مجزا تشکیل شده است، می توانید آنها را به هر ترتیبی که دوست دارید بسازید و گروه بندی کنید.

هم اکنون خریداری کنید

لگو بونسای

نیازی به برش نیست! برای داشتن فضایی ذن در دفتر شما، ست بونسای شامل قطعات قابل تعویض است که به شما امکان می دهد ظاهر درخت را بین برگ های سبز یا شکوفه های گیلاس بسته به فصل یا خلق و خوی خود تغییر دهید.

هم اکنون خریداری کنید

تخفیف های بیشتر آمازون می خواهید؟ بازدید کنید کوپن HWZ برای کدهای تبلیغاتی و پیشنهادات انحصاری

یادداشت سردبیر و سلب مسئولیت: پیشنهادها تأیید یا توصیه تیم تحریریه از محصول نیست. در عوض، اقلام ذکر شده بر اساس فاکتور تازگی و میزان تخفیف ارائه شده از قیمت خرده فروشی استاندارد در زمان ارسال، خود را به عنوان یک معامله خوب نشان می دهند. لطفاً توجه داشته باشید که اگر به دلیل اشتباهات ما قادر به دریافت پیشنهاد ذکر شده نیستید یا در زمانی که پیشنهادات را بررسی کرده اید منقضی می شود، ما به هیچ وجه مسئولیتی نداریم.


منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/feature-these-lego-flowers-are-sale-now-just-time-valentine-s-day

  بررسی Legion Go: یک دستگاه بازی دستی “فوق العاده” اما همه کاره مبتنی بر ویندوز