بهترین شمشیرهای نوری که می توانید برای سرگرمی و مبارزه بخرید


بهترین شمشیرهای نوری که می توانید بخرید

توجه داشته باشید: این مقاله اولین بار در سال 2015 منتشر شد و اکنون برای روز جنگ ستارگان بازنشر شده است.

چه کسی نخواسته است که شمشیر نوری خودش تاب بخورد؟ پس از همه، آن است شرق یک سلاح زیبا برای عصر متمدن تر.

خوب، اکنون می‌توانید یکی از آن‌ها را داشته باشید – نه یک واقعی که سنگ و فلز را برش می‌دهد، بلکه چیزی که هنوز می‌درخشد و مانند آنچه در فیلم‌ها است صدا می‌کند. امروزه می توان شمشیرهای نوری زیادی را انتخاب کرد، از شمشیرهای اسباب بازی گرفته تا کپی فیلم و شمشیرهای دوئل.

اما با وجود تعداد زیادی شمشیر نوری برای انتخاب، کدام یک را باید بخرید؟ خوب، همه چیز بستگی به این دارد که می خواهید با آن چه کار کنید.

شمشیرهای نور برای کودکان

اگر می خواهید به کودکان یک شمشیر نوری بدهید، چیزی که بتوانند با آن بازی کنند و با آن سرگرم شوند، اشتباه نمی کنید. اسباب بازی های شمشیر نوری رسمی از Hasbro. این شمشیرهای نوری از پلاستیک ساخته شده اند، بنابراین به این راحتی نمی شکنند و مقرون به صرفه ترین شمشیرهای نوری موجود در بازار هستند، بنابراین وقتی شکسته می شوند قلب شما نمی شکند.

  افشای جزئیات بیشتر در مورد معماری AMD Zen 5. تعداد هسته ها را دو برابر کنید و IPC را 15 درصد افزایش دهید.

علاوه بر شمشیرهای نوری قابل گسترش پلاستیکی، Hasbro همچنین شمشیرهای نوری با تیغه‌های فوم نرم Nerf می‌فروشد تا کودکان شما بتوانند بدون آسیب دیدن بازی کنند.

شمشیرهای نور برای فرم ها و نمایش انفرادی

شمشیرهای نوری پلاستیکی برای بچه‌ها خوب هستند، اما اگر می‌خواهید چیزی زیباتر برای تمرین فرم‌های شمشیر نوری انفرادی خود و ظاهری عالی در قفسه داشته باشید، این‌ها برای شما مناسب هستند.

1) Hasbro Force FX Lightsabers

Force FX Lightsabers ماکت‌های فیلم توسط Master Replicas ساخته شده‌اند و اکنون توسط Hasbro بازسازی شده‌اند. اگر واقعاً می خواهید احساس کنید که از یک شمشیر نور واقعی از فیلم ها استفاده می کنید، این شمشیرهای نور را می خواهید.

با استفاده از آرایه ای از LED، این شمشیرهای نوری به طور متوالی تیغه را تغذیه می کنند و اثر “پرتو” فیلم ها را تقلید می کنند. این شمشیرهای نوری حتی دارای سنسورهای حرکت و برخورد، با جلوه‌های صوتی مناسب هستند که باعث می‌شود واقعاً احساس کنید که یک شمشیر نوری واقعی را تاب می‌دهید.

2) ماکت های اصلی شمشیرهای نور

شمشیرهای نور Master Replicas کپی با کیفیت بالایی از شمشیرهای نور استفاده شده در قسمت های I-VI بودند. مجوز Master Replicas در سال 2008 منقضی شده است، بنابراین ماکت های آنها متوقف شده در نظر گرفته می شوند و ممکن است یافتن آنها دشوار باشد. آماده باشید که برای این شمشیرهای نوری کلکسیونی یک پنی بپردازید.

برخی از این کپی‌ها بدون تیغه بودند و فقط به آنها اجازه نمایش داده می‌شد. Master Replicas علاوه بر شمشیرهای نوری ماکت در اندازه کامل، شمشیرهای نوری مینیاتوری را نیز برای نمایش ساخت.

  اولین نسل چهاردهم لپ‌تاپ Meteor Lake دیده شد (+ قیمت)

3) Lightsaber Smiths مستقل

علاوه بر شرکت‌های بزرگ، آهنگرهای مستقلی نیز وجود دارند که شمشیرهای نوری را از فیلم‌های جنگ ستارگان و مجموعه‌های مرتبط می‌سازند. Ro Lightsabers یکی از آنهاست و شمشیر نوری Rahm Kota او مورد علاقه این نویسنده است.

منبع تصویر: Ro Lightsabers

4) شمشیرهای نور سفارشی اصلی

علاوه بر کپی فیلم های مجاز، دنیای دیگری از شمشیرهای نوری سفارشی با طرح های اصلی وجود دارد. سینه ویدر یکی از معروف ترین شمشیرسازان است. Genesis Custom Sabres یکی دیگر از شمشیربازان مستقل است، و در حالی که قیمت آنها قطعا به سمت بالا متمایل است، شمشیرهای آنها منحصر به فرد و زیبا هستند.

منبع تصویر: Genesis Custom Sabres

شمشیرهای نور برای دوئل

در حالی که شمشیرهای نوری بالا در قفسه و برای تمرین انفرادی عالی به نظر می رسند، اما در مقابل شمشیرهای نوری دیگر به خوبی مقاومت نمی کنند. برای انجام این کار، باید یک شمشیر نوری محکم که برای آموزش رزمی طراحی شده است، تهیه کنید.

Ultra Sabers شمشیرهای نور را به طور خاص برای دوئل می سازد، نه تنها طیف گسترده ای از مدل ها را دریافت می کنید، بلکه می توانید از بین رنگ های مختلف تیغه، از جمله رنگ هایی مانند نقره ای و نارنجی که در خطوط رسمی فیلم دیده نمی شوند، انتخاب کنید. حتی یک گزینه Emerald Premium وجود دارد که به شما امکان می دهد رنگ تیغه را در لحظه تغییر دهید. دیگر نبرد سازان معروف عبارتند از پارک سابرز و صابر فورج.

منبع تصویر: Ultra Sabres

شمشیرهای نوری سفارشی و اصلی برای دوئل، ساخته شده در اینجا در سنگاپور

سابرماخ یک شرکت محلی متشکل از شمشیرزنان جی و کیت است. این دو دست ساز هر کدام در کاتالوگ شش شمشیر خود قرار دارند و هر کدام با تیغه های بادوام برای دوئل ساخته شده اند. ویدیوی ما را ببینید که در آن از کارگاه آنها بازدید می کنیم تا ببینیم چگونه انجام می شود.

  برترین انتخاب های آرون برای بازی و صدا از CEE 2024

و اگر می خواهید 7 شکل اصلی مبارزه با شمشیر نوری را یاد بگیرید، ما با گروه محلی FightSaber همکاری کرده ایم تا این ویدیو را برای شما بیاوریم: –

شمشیرهای نوری واقعا خطرناک

حال، اگر کپی های فیلم و سابرهای دوئل تقویت شده برای شما کافی نیست، در اینجا یک مورد دیگر را مشاهده می کنید. این شمشیر نوری در واقع خطرناک است. شمشیر نوری از Wicked Lasers یک اسباب بازی نیست، از لیزرهای واقعی استفاده می کند که می تواند باعث کوری، سوختگی پوست یا آتش سوزی شود. LaserSaber حتی دارای عینک محافظی است که باید هنگام استفاده از لیزر استفاده شود تا به چشم شما آسیب نرساند. در واقع، مردم از این یکی دوری می‌کردیم.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/feature-best-lightsabers-you-can-buy-fun-and-fighting