حتی با ارائه کارت گرافیک رایگان، هیچکس نمی تواند با ما رقابت کند


مدیرعامل سیاهپوش انویدیا اخیرا در مصاحبه ای ادعاهایی را مطرح کرد که همه را شوکه کرد. همانطور که آقای هوانگ می گوید، حتی اگر محصولات رقبا به صورت رایگان در دسترس شما باشد، باز هم باید محصولات گران قیمت انویدیا را ترجیح دهید! عجیب تر این است که رهبر تیم سبز مدعی شفافیت و آزادی رقابت است. بهترین کار این است که جنجال جدیدی که جین سون هوانگ مطرح کرده است را خودتان بخوانید.

مدیرعامل انویدیا که در کنفرانس اقتصادی SIEPR 2024 سخنرانی می کرد، با سوال جالبی از سوی یکی از حاضران مواجه شد و او نظر او را در مورد اینکه آیا محصولات خوب را می توان با قیمت کمتری توسط رقبا عرضه کرد، پرسید.

اظهارات جنجالی انویدیا در مورد رقبا

آقای هوانگ پاسخ جنجالی خود را با این ادعا آغاز کرد که انویدیا بیش از هر شرکت دیگری روی زمین با رقابت روبرو است. وی مدعی شد که این شرکت نه تنها رقبای مستقیم دارد، بلکه مشتریان محصولات این شرکت به عنوان رقیب ظاهر می شوند و محصولات انویدیا را با نسخه های خود عرضه می کنند. او همچنین ادعا کرد که طبق سیاست شفافیت Nvidia، مشتریان از محصولات آینده این شرکت آگاه هستند.

تقاضای مدیر عامل انویدیا برای شفافیت و رقابت آزاد در بحبوحه گزارش‌های اخیر مبنی بر اینکه این شرکت مشتریان سریع خود را تحت فشار قرار داده است، مطرح می‌شود. این گزارش‌ها ادعا می‌کردند که اگر مشتریان به خرید محصولات رقبا فکر می‌کردند، انویدیا آنها را باج‌گیری می‌کرد و تحویل سفارش‌ها را به تأخیر می‌اندازد تا آنها را مجازات کند. این گزارش به خریداران شتاب دهنده های هوش مصنوعی اشاره دارد.

  ویژگی بعدی Galaxy AI می تواند دنیای ویدیوهای گوشی های هوشمند را متحول کند

در این رابطه بخوانید:

– رشد باورنکردنی 769 درصدی سود سالانه و افزایش 10 درصدی ارزش سهام انویدیا به لطف هوش مصنوعی
– انویدیا از بزرگترین شرکت نفتی عربستان سعودی با ارزش تر شده است. سوم جهان!
– رئیس سابق بخش گرافیک AMD: NVIDIA یک “کارتل” است!

هوانگ در ادامه بحث در مورد قیمت بالای شتاب دهنده های انویدیا و قیمت پایین محصولات رقبا پاسخ داد که فقط مسئولان خرید به این موضوع فکر می کنند در حالی که مدیران مرکز داده هزینه بیشتری برای آن پرداخت می کنند. هزینه نگهداری هزینه اولیه خرید شتاب دهنده فکر.

جین سون هوانگ

مدیرعامل موفق انویدیا مدعی شد که قیمت تمام شده چیپست های این شرکت منحصر به فرد و بهتر از هر سازنده دیگری است. آقای هوانگ آنقدر به ادعای خود اطمینان داشت که ادعا کرد اگر رقبا تراشه های خود را به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار دهند، تراشه های گران قیمت انویدیا همچنان ارزش بیشتری خواهند داشت.

اگر شما نیز می خواهید ریشه های اعتماد باورنکردنی مدیرعامل انویدیا را درک کنید، باید درآمدهای عظیم این شرکت از بازار هوش مصنوعی را بررسی کنید. انویدیا در حال حاضر سومین شرکت بزرگ جهان از نظر ارزش است و ارزشی بیش از نفت آرامکوی عربستان دارد و دور از انتظار نیست که روزی از اپل پیشی بگیرد و در عین حال انویدیا توانسته بازار جهانی را به تصرف خود درآورد. بازار هوش مصنوعی در حال حاضر رقیب جدی ندارد.

شاید جالب باشد بدانید که یکی از مدیران سابق AMD اخیراً Nvidia را یک کارتل توصیف کرده و این شرکت را به رقابت ناسالم متهم کرده است.

  گوگل جستجو را به اندازه کشیدن یک دایره آسان می کند!

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/graphic-card/49988-jensen-huan-competitors-ai-products