سامسونگ توضیح می دهد که چرا S Pen گاهی اوقات بوی بد می دهد


سامسونگ توضیح می دهد که چرا S Pen گاهی اوقات بوی بد می دهد

سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا، طبق آزمایش ما.

برخی از افراد با S Pen گلکسی اس 24 اولترا با مشکلات زیادی مواجه شده اند که سامسونگ را وادار به پاسخگویی کرده است.

به گفته 9To5Google، موضوع Reddit “چرا من آیا خودکار بوی بدی می دهد؟ (sic) من تعداد زیادی از کاربران گلکسی اس را دیده ام که می پرسند آیا قلم روی گوشی های جدید سامسونگ بوی مشخصی دارد یا خیر. در میان بیش از 250 نظر آن، برخی از کاربران گلکسی پس از استشمام قلم S مربوطه خود موافقت کردند و گروه کوچکتری از کاربران سامسونگ پیشنهاد کردند که قلم S را در سوراخ اشتباهی قرار داده‌اند.

(یادداشت سردبیر: آیا اسلات S Pen S Hole نیز نامیده می شود؟)

این کشف جمعی منجر شد 9To5Google برای استشمام قلم های S از گوشی های قبلی سامسونگ گلکسی اس. تیم متوجه شد که این بو به گلکسی اس 22 اولترا می رسد و به طور قابل توجهی در گلکسی نوت 20 اولترا وجود ندارد.

9To5Google آن را به نمای بیرونی قلم S Pen نسبت داد که از زمانی که سامسونگ خط گلکسی نوت را بازنشسته کرد، پوشش و پوشش متفاوتی داشت.

طبق آزمایش ما، سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا.

چیزی که این موضوع را عجیب‌تر می‌کند این است که سامسونگ قبلاً به بوی S Pen پرداخته است. حدود یک ماه قبل از اینکه تاپیک Reddit ظاهر شود، انجمن انجمن سامسونگ پاسخی از یک ناظر به یکی از معتادین نگران Galaxy S24 Ultra دریافت کرد که مدعی بود بوی سوختگی از نوک قلم S او می آید.

به گفته مجری:

“چیزی برای نگرانی وجود ندارد. هنگامی که قلم S در بدنه خود قرار دارد، به اجزای داخلی گوشی نزدیک می شود که در هنگام استفاده گرما ایجاد می کند و باعث گرم شدن پلاستیک می شود. ممکن است بوی سوختگی داشته باشد، اما شبیه بویی است که ممکن است پس از چند ساعت رها ، خودرو در زیر نور خورشید به مشام برسد. صندلی‌های پلاستیکی و لوازم جانبی خودرو ممکن است احساس گرما کنند، اما پس از خنک شدن این حالت کاهش می‌یابد.

ما آن را داریم. اگر S Pen شما بو می دهد، این یک باگ نیست، یک ویژگی است.

  مشهورترین و منفورترین مدیران عامل شرکت های فناوری چه کسانی هستند؟

منبع: 9To5Google، Reddit (r/Samsung)، انجمن انجمن سامسونگ

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-samsung-s-pen-stylus-smelly-stink-galaxy-s-ultra-busuk