مشهورترین و منفورترین مدیران عامل شرکت های فناوری چه کسانی هستند؟


اخیرا گزارش جالبی از عملکرد مدیران شرکت های فناوری و الکترونیک از نگاه کارکنان آن ها منتشر شده است. بر اساس نتایج این گزارش، مدیرعامل انویدیا توانسته رضایت ۹۶ درصدی کارکنان این شرکت را جلب کند و در صدر جدول قرار گیرد. در مقابل، مدیر عامل شرکت وسترن دیجیتال امتیاز رضایت صفر درصد را از کارکنان شرکت خود دریافت کرد. یک نام ایرانی نیز در این گزارش آمده است.

مدیر عامل اپل، تیم کوک، 83 درصد از کارمندانش را تأیید می کند، در حالی که مدیر عامل AMD تأیید 79 درصد از کارکنان شرکتش، و مدیر عامل اینتل، پت گلسینگر، بیش از نیمی از کارمندان شرکتش را تأیید می کنند. بالاتر از مدیرعامل AMD، دکتر علی قدسی، تاجر ایرانی-سوئدی و مدیر عامل شرکت Databricks است که رضایت کارکنان خود را به 83 درصد رسانده است.

بهترین مدیران شرکت های فناوری

چه عواملی در موفقیت یا شکست مدیران موثر بوده است؟

در تهیه این گزارش از تیم کور عوامل مهمی مانند عملکرد شرکت و مدیریت نیروی کار نقش داشتند. به عنوان مثال، تمرکز انویدیا بر فناوری‌های آینده‌نگر مانند هوش مصنوعی، موقعیت این شرکت را در بازار بهبود بخشیده است و برخلاف رویکرد تیم کوک در اپل برای حفظ نیروی کار و اجتناب از اخراج کارکنان، نقش مهمی در تقویت عملکرد مدیرعامل داشته است. رتبه

همچنین مدیرعامل آمازون با 10 درصد، مدیر عامل گوگل با 26 درصد، مدیرعامل مایکروسافت با 30 درصد و مدیر عامل متا با 45 درصد از رضایت کارکنان خود. اما در انتهای این جدول نام مدیران عامل شرکت هایی مانند وسترن دیجیتال و ایکس (توئیتر سابق) را مشاهده می کنید. کاهش پرسنل و کاهش درآمد مهم ترین دلایل ناکامی این مدیران بود.

  بهترین مدل یخچال دو نفره DePoint

در این رابطه بخوانید:

– بیوگرافی تیم کوک مدیر عامل اپل و بررسی عملکرد او
– این شما هستید و این ربات میکا، مدیر عامل یک شرکت بزرگ، از نگرانی های خود می گوید (ساعت)

برای تهیه این گزارش، نظرات 13171 کارمند از 103 شرکت مختلف مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. جالب است بدانید که میانگین امتیاز تایید مدیران عامل شرکت ها 32 درصد است.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/47852-western-digital-has-the-most-disapproved