سامسونگ گفته است که مجموعه تلویزیون های 2024 آن هوش مصنوعی را به تجربه بصری و صوتی اضافه می کند و این کار را نیز انجام می دهد.


سامسونگ گفته است که مجموعه تلویزیون های 2024 آن هوش مصنوعی را به تجربه بصری و صوتی اضافه می کند و این کار را نیز انجام می دهد.

این رویداد در فرودگاه جول چانگی برگزار شد.

همانطور که انتظار میرفت، رویداد Samsung Unbox & Discover 2024 در فرودگاه Jewel Changi، استفاده از نسل بعدی پردازنده هوش مصنوعی را برای افزایش سرگرمی های خانگی مشتریان خود برجسته کرده است. ما این جنبه از مجموعه تلویزیون های 2024 سامسونگ را در طول پوشش CES 2024 پوشش دادیم.

با ورود به عصر هوش مصنوعی، مجموعه دستگاه های بصری و صوتی امسال شامل موارد زیر است:

  • Neo QLED 8K 2024
  • نئو QLED 4K 2024
  • OLED 4K 2024
  • قاب موسیقی
@hwztech شاهد عرضه سری تلویزیون های 2024 سامسونگ باشید. #سامسونگ #باز ، بسته بندی&کشف2024 #neoqled8k #نئوکلد ♬ تمرین – ابر ممزی

تلویزیون های Neo QLED 8K و 4K

برخی از بهبودهای هوش مصنوعی کجا هستند.

همانطور که در پوشش CES 2024 ما اشاره شد، مجموعه تلویزیون‌های Neo QLED 8K و 4K سال 2024 سامسونگ با آخرین پردازنده تلویزیون سامسونگ، NQ8 AI Gen3 عرضه می‌شوند. به گفته سامسونگ، پردازنده امسال دارای یک واحد پردازش عصبی (NPU) است که به لطف 512 شبکه عصبی خود، سطوح عملکرد بهتری را در مقایسه با 64 شبکه عصبی در مدل سال گذشته ارائه می دهد.

  کاسیو پنجاهمین سالگرد Hello Kitty را با همکاری ویژه ساعت Baby-G جشن گرفت

این پردازنده برای ارائه مجموعه ای از ویژگی های بهبود کیفیت تصویر و صدا استفاده می شود، از جمله:

  • ارتقاء حرفه ای هوش مصنوعی 8K: این از NQ8 AI Gen3 برای ارتقاء 8K بهبود یافته استفاده می کند، محتوای با وضوح پایین را اصلاح می کند تا با وضوح فوق العاده بالا نمایش داده شود.
  • AI Pro Motion Optimizer: با استفاده از یادگیری عمیق برای تشخیص صحیح ورزش و نوع بالون برای بهبود بصری، هدف حل مشکلات رایج در ورزش‌های سریع مانند اعوجاج توپ (مثلاً زمانی که توپ در طول رویدادهای ورزشی مانند مسابقات زنده فوتبال تار به نظر می‌رسد) است.
  • تقویت کننده عمق واقعی: این از هوش مصنوعی برای اضافه ، جزئیات به صحنه های سریع با کمک هوش مصنوعی برای کنترل مینی ال ای دی ها با شناسایی بخشی از صحنه که چشم انسان به طور طبیعی روی آن تمرکز می کند و قرار دادن آن در پیش زمینه استفاده می کند. این تصاویر واقعی تری ایجاد می کند زیرا محتوای روی صفحه نمایش عمیق تر است.
  • کیو سمفونی: به کاربران امکان می دهد چندین بلندگوی بی سیم و یک نوار صوتی را به تلویزیون یا پروژکتور متصل کنند تا کاربر بتواند همزمان صدا را از نوار صوتی و بلندگوهای تلویزیون خود پخش کند.
  • Active Voice Amplifier Pro: اگر هوش مصنوعی تشخیص دهد که گفتگوی تلویزیون در نویز پس‌زمینه قابل شنیدن نیست، ورودی صدا را افزایش می‌دهد تا کاربران به راحتی بدون توجه به میزان صدا، مکالمه را روی صفحه دنبال کنند.

برای لیست کامل مشخصات خط تلویزیون Neo QLED 8K سامسونگ، اینجا کلیک کنید.

  در اینجا اولین نگاه شما به تراشه های آتی اسنپدراگون X Elite کوالکام برای رایانه های شخصی ویندوزی است.

برای لیست کامل مشخصات تلویزیون‌های Neo QLED 4K سامسونگ، اینجا کلیک کنید.

تلویزیون های OLED و The Frame سامسونگ

The Frame امسال هنر محلی رایگان ارائه می دهد.

تلویزیون‌های OLED 2024 S95D سامسونگ در اندازه‌های حداکثر در دسترس هستند 77 اینچ در حالی که سری S90D با کیف پول مناسب تر در اندازه های مختلف موجود است 48 تا 83 اینچ. همانطور که قبلا در طول پوشش CES 2024 بحث کردیم، تلویزیون‌های OLED جدید دارای فناوری جدید OLED Glare Free هستند که از یک پوشش کم انعکاس متشکل از یک لایه پوشش سخت تخصصی و یک الگوی پوشش سطحی برای غلبه بر مبادله بین براقیت و بازتاب استفاده می‌کند.

تلویزیون فریم امسال به لطف همکاری بین سامسونگ و سامسونگ، هنر بیشتری برای نمایش دارد هیئت میراث ملی (NHB)، که شاهد اضافه شدن ده اثر هنری محلی در فروشگاه هنر سامسونگ خواهیم بود. این آثار به طور مشترک توسط سامسونگ و NHB از مجموعه ملی سنگاپور سرپرستی شدند.

و محتوای دیزنی

علاوه بر این، با تشکر از همکاری با دیزنیقاب تلویزیون و قاب موسیقی 2024 طرح‌های ویژه‌ای با مضمون دیزنی در نسخه محدود برای پنل قاب تلویزیون و قاب موسیقی خواهند داشت.

@hwztech قاب موسیقی سامسونگ به شما امکان می دهد پوستر یا عکس را مبادله کنید. ایده آل برای اتمسفر Legend of Zelda. #سامسونگ #قاب موسیقی #موسیقی #افسانه ی زلدا #صرفه جویی #سمعی @Samsung سنگاپور ♬ ملودی های سبک – Santpoort & Little Green

برای لیست کامل مشخصات سری تلویزیون S95D، اینجا کلیک کنید.

قیمت و در دسترس بودن

آیا برای عصر هوش مصنوعی در تلویزیون خود آماده هستید؟

مشتریانی که تلویزیون مجهز به هوش مصنوعی سامسونگ را پیش‌سفارش می‌کنند، می‌توانند از هدایایی با ارزش تا سقف لذت ببرند 3933 دلار سنگاپورتا زمان 11 آوریل 2024تا زمانی که سهام باقی بماند

  این گل‌های لگو هم‌اکنون به‌منظور روز ولنتاین به فروش می‌رسند











مدل اندازه پیشنهاد پیش خرید

Samsung Neo QLED 8K

75 اینچ، 85 اینچ

هدیه اسرارآمیز + سبک آزاد نسل دوم (به ارزش 1513 دلار سنگاپور)

65 اینچ هدیه مرموز

Samsung Neo QLED 4K

75 اینچ، 85 اینچ هدیه اسرارآمیز + سبک آزاد نسل دوم (به ارزش 1513 دلار سنگاپور)
55 اینچ، 65 اینچ

Mystery Gift + Nintendo Switch (به ارزش 399 دلار)

43 اینچ 50 اینچ

دوربین Slimfit (به ارزش 202 دلار)

سامسونگ OLED 4K

77 اینچ هدیه اسرارآمیز + سبک آزاد نسل دوم (به ارزش 1513 دلار سنگاپور)
55 اینچ، 65 اینچ Mystery Gift + Nintendo Switch (به ارزش 399 دلار)

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-samsung-2024-tv-lineup-price-specs