سرفیس پرو 10 و سرفیس لپ تاپ 6 رونمایی شدند. اولین کامپیوترهای مجهز به هوش مصنوعی مایکروسافت


مایکروسافت ساعاتی پیش از نسل جدید دستگاه های سرفیس خود رونمایی کرد. این محصولات که سرفیس پرو 10 و سطح لپ تاپ 6 آنها نام و عنوان دارند یک شغل به گفته مایکروسافت، آنها اولین رایانه های سرفیس مجهز به هوش مصنوعی هستند که به طور خاص برای برنامه های تجاری طراحی شده اند. این مشکل باعث ظهور آخرین محصولات اینتل در این دستگاه ها یعنی پردازنده ها شده است Core Ultra می تواند به کار رود

مایکروسافت پیش از این اعلام کرده بود که سال 2024 سال رایانه های دارای هوش مصنوعی خواهد بود. این شرکت در راستای تحقق ادعای خود امروز از دو رایانه جدید سرفیس با ویژگی ها و قابلیت های ویژه استفاده از فناوری هوش مصنوعی رونمایی کرد. به گفته مایکروسافت، این دستگاه ها با عنوان هستند سرفیس پرو 10 برای کسب و کار و سرفیس لپ تاپ 6 برای کسب و کار آنها و به همین دلیل فقط توسط فروشندگان رسمی این شرکت و وب سایت آن عرضه خواهند شد.

مطابق با لبهبرای نسل جدید دستگاه های سرفیس، قابلیت های ویژه ای در زمینه هوش مصنوعی در نظر گرفته شد. همراه با پردازنده های نسل جدید Core Ultra اینتل و واحد پردازش عصبی (NPU) و می تواند به عنوان دستیار هوش مصنوعی در این محصولات استفاده شود خلبان همانطور که ورود بود. مایکروسافت اعلام کرد که با این پردازنده‌ها، نسل جدید لپ‌تاپ‌های سرفیس برای قابلیت‌های هوش مصنوعی در دسترس و در راه راه‌اندازی ویندوز 11 آماده می‌شوند. به همین دلیل، مایکروسافت از این دستگاه‌ها به عنوان «نخستین رایانه‌های سرفیس هوش مصنوعی که به‌طور خاص برای کاربردهای تجاری طراحی شده‌اند، یاد کرد. ” “.

هر دو دستگاه سرفیس تازه عرضه شده از نظر طراحی تفاوت چندانی با محصولات نسل قبل ندارند. دستگاه سرفیس پرو 10 برای کسب و کار این دستگاه کاملاً با محصول نسل قبلی یعنی نسخه Intel Surface Pro 9. Device سازگار است سرفیس لپ تاپ 6 برای کسب و کار همچنین با وجود بندر USB C جدید با اتصال صاعقه 4 این لپ تاپ مجهز است اما از نظر ظاهری و نمایشگر کاملاً شبیه لپ تاپ سرفیس 5 است.

  12.12 فروش لگو در سنگاپور 2023: دوپلو، جنگ ستارگان، مجموعه‌های قلعه و موارد دیگر

تنظیم ، سرفیس پرو 10 برای کسب و کار

طراحی سرفیس پرو 10

طبق معمول شاهد حضور آخرین نسل از پردازنده های اینتل در دستگاه های جدید سرفیس هستیم. روی کامپیوتر سرفیس پرو 10 برای کسب و کار در این بخش دو گزینه به کاربران ارائه می شود. شفا دهنده Core Ultra 7 165U و Core Ultra 5 135U. نسخه پایه این لپ تاپ دارای هشت گیگابایت رم است LPDDR5x اما کاربران می توانند با توجه به نیاز خود آن را به حافظه 64 گیگابایتی نیز مجهز کنند. این نسخه پایه همچنین دارای 256 گیگابایت SSD است PCIe 4.0 مجهز نیست این حافظه را می توان در صورت لزوم به 1 ترابایت ارتقا داد. همچنین می توانید از دو پورت در این دستگاه استفاده کنید USB-C Thunderbolt 4 همانطور که ورود بود.

قرار است یک دستگاه باشد سرفیس پرو 10 برای کسب و کار به صفحه نمایش 13 اینچی صفحه نمایش های LCD و از نوع جریان Pixel Sense همچنین دارای رزولوشن 2880 در 1920 پیکسل است. این صفحه نمایش نرخ تازه سازی 120 هرتز را در اختیار کاربران خود قرار می دهد و مایکروسافت اعلام کرده است که به فکر افزودن یک لایه مات جدید به آن است. این صفحه نمایش نیز 33 درصد روشن تر از قبل است.

قیمت و مشخصات سرفیس پرو 10

صفحه نمایش لمسی، باتری 48 وات ساعتی، هسته گرافیکی یکپارچه، وب کم قدرتمند 1440p، ارتباطات وای فای 6E و بلوتوث بلوتوث 5.3 و همچنین 5G وزن 0.88 کیلوگرمی از دیگر ویژگی های مهم این دستگاه است. مایکروسافت اعلام کرد که با این باتری کاربران می توانند انتظار ۱۹ ساعت شارژ از این کامپیوتر را داشته باشند. قرار است او آزاد شود سرفیس پرو 10 برای کسب و کار از 9 آوریل (21 آوریل) آغاز خواهد شد. قیمت نسخه پایه این دستگاه 1200 دلار است.

  با گران ترین گوشی شیائومی در سال جاری آشنا شوید

این دستگاه قبلا اعلام شده بود سرفیس پرو 10 قرار است از روی صفحه نمایش باشد OLED اما این اتفاق نیافتاد. گزارشی که به تازگی در دسترس قرار گرفته است نشان می دهد که نسخه جدیدی از این دستگاه با این نمایشگر قدرتمند در رویداد آتی مایکروسافت که در 20 می (31 اردیبهشت) برگزار می شود، ارائه خواهد شد.

تنظیم ، سرفیس لپ تاپ 6 برای کسب و کار

طراحی سرفیس لپ تاپ 6

مایکروسافت اعلام کرد که دستگاه های سرفیس لپ تاپ 6 برای کسب و کار در دو نسخه راه اندازی شده است. این دو نسخه از نظر اندازه و وضوح صفحه نمایش با یکدیگر تفاوت دارند. نسخه کوچکتر این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 13.5 اینچی است اما نسخه بزرگتر دارای صفحه نمایش 15 اینچی است. هر دو نمایشگر در بهترین حالت نرخ تازه سازی 60 هرتز را ارائه می دهند، اما وضوح صفحه نمایش 15 اینچی کمی بالاتر از صفحه نمایش 13 اینچی است.

نسخه 13.5 اینچی مانیتور کامپیوتر سرفیس لپ تاپ 6 برای کسب و کار وضوح آن 2256 در 1504 پیکسل است، اما این مقدار برای نسخه 15 اینچی به 2496 در 1664 پیکسل می رسد. به طور کلی باید گفت که صفحه نمایش این لپ تاپ ها تفاوتی با محصولات نسل قبل ندارد و تنها شاهد یک لایه مات جدید بر روی آن هستیم. مایکروسافت نیز برای این محصولات پردازنده دارد Core Ultra سلسله اچ عملکرد بهتری نسبت به پردازنده های متوالی دارد ش آنها پردازنده های دسکتاپ را در دسترس کاربران قرار می دهند.

قیمت و مشخصات لپ تاپ Surface 6

در این لپ تاپ ها کاربران در قسمت پردازنده ها دو گزینه دارند و می توانند یکی از پردازنده ها را انتخاب کنند. Core Ultra 5 135H یا Core Ultra 7 165H برای انتخاب، مایکروسافت ادعا می کند که به لطف این پردازنده های جدید، سرفیس پرو 6 دو برابر سریع تر از محصولات نسل قبلی است. نسخه پایه این لپ تاپ همچنان دارای هشت گیگابایت رم است LPDDR5x و 256 گیگابایت حافظه SSD PCIe 4.0 موجود است، اما کاربران می توانند آن را به حداکثر 64 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه ارتقا دهند. SSD برای تهیه

  جنسن هوانگ جایزه بهترین مدیر سال 2023 را دریافت کرد. هوش مصنوعی همچنان برگ برنده انویدیا است

در این رابطه بخوانید:

– لپ تاپ های سرفیس جدید مایکروسافت اولین رایانه های واقعی مجهز به هوش مصنوعی با ویژگی های قانع کننده هستند
– مایکروسافت مک بوک M3 اپل را با لپ تاپ های سرفیس جدید به چالش می کشد!
Surface Laptop Studio 2 مایکروسافت با یک تراشه هوش مصنوعی مجزا معرفی شد

نسخه 15 اینچی این لپ تاپ برای اولین بار دارای دو پورت است USB-C Thunderbolt 4 یک بندر است USB-A همچنین یک جک 3.5 میلی متری صدا در اختیار کاربران خود قرار می دهد. اما در نسخه 13.5 اینچی تنها یک پورت وجود دارد USB-C Thunderbolt 4 پورت صوتی هم داریم. اینتل همچنین برای کامپیوتر سرفیس لپ تاپ 6 برای کسب و کار کارت گرافیک جدا از خانواده قوس در نظر گرفته شده است که کاربران می توانند این دستگاه ها را با گرافیک یکپارچه نیز خریداری کنند.

صفحه نمایش لمسی، باتری 47 WHr، وب کم HD ارتقا یافته 1080p و ارتباطات وای فای 6E و بلوتوث بلوتوث 5.3، و دیگر ویژگی های رایج نسخه های 13.5 و 15 اینچی این لپ تاپ. مایکروسافت اعلام کرد نسخه 13 اینچی این لپ تاپ 1.38 کیلوگرم و نسخه 15 اینچی آن 1.68 کیلوگرم وزن دارد. نسخه پایه این دو لپ تاپ به ترتیب با قیمت 1200 و 1400 دلار عرضه خواهد شد. دستگاه ها سرفیس لپ تاپ 6 برای کسب و کار از 9 آوریل (21 آوریل) به بازارهای جهانی ارسال می شود.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/laptop/50123-microsoft-ai-pc-surface-pro-10-surface-laptop-6-business