معرفی دستگاه های جذاب MSI برنده جایزه iF Design Award 2024


MSI که امروزه به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سخت افزار، لوازم جانبی و انواع لپ تاپ در جهان شناخته می شود، با برخی از محصولات جدید خود برنده جایزه iF Design Award 2024 شده است. در آینده با ما همراه باشید تا با این محصولات زیبا و جذاب دنیای وسایل دیجیتال آشنا شوید.

iF DESIGN Awards که یک جایزه بین المللی قدیمی است، از سال 1954 محصولات جدید را در زمینه های مختلف طراحی بررسی می کند و توسط موسسه بین المللی طراحی iF سازماندهی می شود.

جوایز طراحی iF خلاقیت، نوآوری و کیفیت بالای محصولات دیجیتال را به نمایش می گذارد و هر ساله به برگزیدگان هر دسته از جمله صدا، تصویر، سخت افزار و محاسبات اهدا می شود. MSI برنده نشان برتر iF در سال 2024 شد.

کسب جوایز ارزشمندی مانند iF DESIGN AWARDS می تواند مهر تایید معتبری برای کیفیت محصولات MSI باشد، از جمله مانیتور بازی منحنی MAG 341CQP QD-OLED و خنک کننده مایع MAG CORELIQUID E Series.

خنک کننده مایع MSI MAG CORELIQUID E

خنک کننده مایع MSI MAG CORELIQUID E

خنک کننده های مایع سری MAG CORELIQUID E در اندازه های 360 و 240 میلی متری موجود هستند و دارای نوآوری خاصی در خنک سازی بهتر پردازنده هستند. کولر MAG CORELIQUID E دارای پایه مسی بزرگ تری نسبت به سایر کولرها می باشد.

مساحت کانال های هسته مسی این کولر تمام سطح تماس با CPU را برای انتقال بهتر حرارت از پردازنده به خنک کننده پوشش می دهد. افزایش بیرون زدگی کانال های هسته مسی و فشار بیشتر آنها نیز منجر به تبادل دما بهتر بین هسته و خنک کننده می شود.

  نسخه هیبریدی کارت گرافیک RTX 3080 Ti را اینجا ببینید. تبدیل GPU به کارت گرافیک

بلوک آب MAG CORELIQUID E شامل یک قاب است که به آن اجازه می دهد تا 270 درجه بچرخد. همچنین می توانید این خنک کننده فوق العاده MSI را از طریق برنامه MSI Center کنترل کنید و تنظیمات پمپ و فن ARGB را تغییر دهید.

این کولر با تمامی سوکت های پردازنده های مدرن AMD و اینتل سازگاری کامل دارد و کولر این نسل در مجموع دارای 16 مسیر است که 6 مسیر برای از بین بردن گرمای مایع خنک کننده ورودی به کولر و 6 مسیر برای خنک ، کولر قبل از آن است. . برگشت به رادیاتور.توده آب است.

مانیتور گیمینگ MAG 341CQP

مانیتور گیمینگ MSI MAG 341CQP QD-OLED

مانیتور گیمینگ MAG 341CQP QD-OLED را می توان یکی از جدیدترین محصولات برند MSI دانست که از فناوری نقاط کوانتومی و نسل جدید پنل های OLED بهره می برد. مانیتور گیمینگ جدید MSI دارای پنل خمیده UWQHD با رزولوشن 3440×1440 پیکسل است.

نرخ نوسازی 175 هرتز و زمان پاسخگویی 0.03 میلی‌ثانیه نیز MAG 341CQP را به یکی از سریع‌ترین مانیتورهای بازی تبدیل می‌کند تا تجربه‌ای روان و سریع را برای گیمرها فراهم کند و در بازی‌ها دست برتر را به آنها بدهد.

این پنل مانیتور گیمینگ دارای گواهینامه های VESA ClearMR 9000 و DisplayHDRTM TrueBlack 400 است که نوید نمایش رنگ های زنده و کاهش تاری حرکت را می دهد. پنل این مانیتور نیز قابلیت نمایش رنگ های 10 بیتی را دارد و 99 درصد فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد.

انحنای صفحه نمایش 1800R است که برای بازی بسیار مناسب است. MSI از سیستم خنک کننده بدون فن MSI OLED CARE 2.0 در MAG 341CQP استفاده می کند که دارای هیت سینک های مخصوص برای دفع گرما است.

  امنیت سیستم خود را به ماژول های MSI TPM 2.0 بسپارید

راسلب مسئولیت: مطالب منتشر شده در دسته گزارش های تبلیغاتی توسط شرکت های خارجی تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا انتشار خبری دارد. این مطلب فقط در حال بازنشر است و شهر الشهزار مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن ندارد.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/pr/49968-msi-wins-two-coveted-if-design-awards-2024