کروم‌بوک‌ها به‌زودی 10 سال به‌روزرسانی خودکار دریافت خواهند کرد


آیا Chromebook دارید که در سال 2021 یا بعد از آن راه اندازی می شود؟ 10 سال به روز رسانی خودکار در راه است!

توجه: این مقاله برای اولین بار در 28 سپتامبر 2023 منتشر شد.

(منبع تصویر: گوگل)

کروم‌بوک‌ها با ارائه تجربه ساده‌شده استفاده از لپ‌تاپ، که با راه‌اندازی و گزینه‌های مدیریت آسان تکمیل می‌شود، دارایی اصلی در بخش آموزش بوده است. بدون مجوز سیستم عامل مایکروسافت و هیچ هزینه نرم افزاری برای پرداخت، کروم بوک های سطح پایه کمی کمتر از لپ تاپ های معمولی مشابه قیمت دارند. مطمئناً، نمی‌توانید انتظار گزینه‌های سخت‌افزاری پیشرفته را داشته باشید، اما اگر کروم‌بوک متعادلی دارید، خود را خوش‌شانس بدانید زیرا گوگل اخیراً اعلام کرد که اکنون ارائه می‌کند. 10 سال به روز رسانی خودکار!

یکی از سنگ بنای کروم‌بوک‌ها این است که همه کاربران آن نباید نگران مدیریت یا امنیت سیستم‌عامل باشند، زیرا گوگل این به‌روزرسانی‌ها را مستقیماً به Chromebook شما منتقل می‌کند. این بدان معنی است که شما همیشه از یک سیستم به روز با وصله های امنیتی لازم استفاده خواهید کرد. برخلاف تلفن‌های همراه و انواع منحصربه‌فرد آن‌ها از سیستم عامل اندروید، کروم‌بوک‌ها با هیچ یک از این مشکلات پشتیبانی و مدیریت ناهموار مواجه نیستند. همه کروم‌بوک‌ها به‌صورت یکسان به‌روزرسانی می‌شوند، مشروط بر اینکه تاریخ انقضا داشته باشند.

اگر نمی‌دانید، همه کروم‌بوک‌ها دارای یک دوره پشتیبانی ثابت هستند و تا همین اواخر، از زمانی که Chromebook را خریداری کردید، این مدت بین 6.5 تا 8 سال طول می‌کشید. با جدیدترین Google Chromebook اطلاعیه افزونه به روز رسانیآنها روشن کردند که همه چیز کروم‌بوک‌های عرضه‌شده از سال ۲۰۲۱اراده به طور خودکار 10 سال به روز رسانی دریافت کنید. این تجدید نظر در برنامه پشتیبانی از سال 2024 تغییر خواهد کرد.

  ارائه جدیدترین کیس های گیمینگ MSI در بازار ایران با قیمت مناسب و گارانتی معتبر

این بدان معنی است که کروم بوک 2021 می تواند تا سال 2031 به خوبی مورد استفاده قرار گیرد! در حالی که ما مطمئن نیستیم که سخت افزار واقعاً بتواند یک دهه تمام عمر کند، نکته اصلی این است که به کاربران و کسانی که آنها را مستقر می کنند ارائه می کند. انعطاف پذیری بیشتر.

برای کروم‌بوک‌هایی که قبل از سال ۲۰۲۱ عرضه شدندشما خواهید داشت امکان تمدید به روز رسانی خودکار هر 10 سال، از تاریخ انتشار پلت فرم. با این حال، ممکن است همه ویژگی‌ها توسط Chromebook شما پشتیبانی نشوند.

حتی اگر Chromebook شما خارج از دوره پشتیبانی رسمی باشد، به این معنی نیست که Chromebook بعد از آن زمان دیگر قابل استفاده نیست. گوگل می خواهد به کاربران خود یادآوری کند که کروم بوک ها دارند لایه های امنیتی داخلی قوی مانند Verified Boot برای بررسی دستکاری قبل از بوت شدن سیستم عامل Chrome.

(منبع تصویر: گوگل)

در نهایت، پشتیبانی از شارژ تطبیقی ​​به Chromebook ها می آید تا با حفظ شارژ حدود ۸۰ درصد، به افزایش سلامت باتری کمک کند.

منبع: گوگل

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-chromebooks-get-10-years-automatic-updates-2024