ال‌جی از اولین پنل‌های گیمینگ OLED جهان با نرخ نوسازی و وضوح متغیر رونمایی کرد.


به نظر می رسد ال جی تولید انبوه نمایشگرهای بازی OLED پیشرفته با نرخ تازه سازی و وضوح قابل تنظیم را آغاز کرده است. پنل‌های OLED جدید ال‌جی به کاربران این امکان را می‌دهند که نرخ تازه‌سازی و وضوح تصویر را بر اساس نیاز و سلیقه خود تغییر دهند. جزئیات بیشتر را در ادامه این مقاله از شهر سخت افزار بخوانید.

پنل جدید بازی OLED به گیمرها این امکان را می دهد که بسته به محتوایی که می خواهند، بین نرخ تازه سازی بالای 480 هرتز و وضوح FHD با حالت UHD و نرخ تازه سازی 240 هرتز یکی را انتخاب کنند.

جزئیات بیشتر در مورد پنل های DFR ال جی

جزئیات بیشتر در مورد پنل های DFR ال جی

طبق آگهی com wccftech پس از انتخاب بالاترین نرخ رفرش، می توانید از بازی هایی مانند تیراندازی اول شخص یا بازی های مسابقه ای لذت ببرید که حرکت و سرعت صفحه نمایش از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از طرفی انتخاب حالت HD تجربه بسیار خوبی را برای تماشای محتوای با وضوح بالا مانند وضوح 4K با کیفیتی بی نظیر فراهم می کند.

نمایشگر جدید ال‌جی با فرکانس و وضوح دینامیک (DFR) که یک فناوری جدید و انحصاری است که توسط خود LG Display توسعه داده شده است، عرضه شده است. با مانیتورهای DFR موجود در بازار، کاربران می توانند با تنظیم سرعت پردازش تصویر، ترجیحات خود را بین نرخ تازه سازی و وضوح انتخاب کنند.

طبیعتا این فناوری برای اولین بار در نمایشگرهای 31.5 اینچی OLED بازی ال جی استفاده شد. پنل گیمینگ OLED این شرکت همچنین به فناوری‌های نمایشگر دیگری از LG مجهز شده است تا تجربه گیمرها را افزایش دهد.

  کارت گرافیک چینی که عاشق طراحی زیبایش خواهید شد!

ال جی قصد دارد پنل گیمینگ 31.5 اینچی OLED جدید را به شرکای جهانی خود معرفی کند تا تجهیزات بازی جذابی را به بازار عرضه کند. امسال، این شرکت با طیف کاملی از پنل‌های بازی OLED در اندازه‌های 27، 31.5، 34، 39 و 45 اینچی، ورود خود به بازار مانیتورهای گیمینگ پیشرفته را تسریع می‌کند.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/monitor/50533-lg-display-mass-production-worlds-first-gaming-oled-panels-switchable-refresh-rate-resolution