اولین آپدیت واتس اپ برای سال 2024 امکان ایجاد استیکر در iOS است


اولین آپدیت واتس اپ برای سال 2024 امکان ایجاد استیکر در iOS است

واتس اپ اکنون به کاربران این امکان را می دهد که اگر از آیفون و iOS استفاده می کنید، مستقیماً در برنامه استیکر ایجاد و ویرایش کنند.

واتس اپ یک ویژگی جدید (منتظر طولانی) را اعلام کرد. THE نسخه iOS برنامه پیام رسانی اکنون به شما این امکان را می دهد بدون ، واتس اپ استیکرهایی برای چت های خود ایجاد کنید خودش

در هنگام استفاده از Photo Cutout/Lift and Drop دیگر به برنامه‌های استیکر غیررسمی شخص ثالث تکیه نکنید یا فضای سفید زشت اطراف استیکر خود را داشته باشید. همچنین می‌توانید استیکرهای موجود در برنامه WhatsApp خود را حتی بیشتر سفارشی کنید.

چگونه در iOS واتساپ در آیفون استیکر ایجاد کنیم؟

مرحله اول: وارد چت WhatsApp خود شوید، سطل استیکر را باز کنید، دکمه را فشار دهید "یک برچسب جدید ایجاد کنید" دکمه (نماد به علاوه).

روند کار بسیار ساده است. برای ایجاد استیکر در iOS WhatsApp، به سادگی سینی برچسب خود را باز کنید (آیکون برچسب در سمت راست قسمت ارسال پیام شما پارک شده است). روی نماد بزرگ «plus» ضربه بزنید تا یک برچسب جدید ایجاد کنید.

با این کار دو گزینه ظاهر می شود: استفاده از عکس و تولید با هوش مصنوعی. انتخاب کنید “از عکس استفاده کنید“اگر می خواهید با استفاده از تصاویر یا عکس های برنامه گالری خود استیکر ایجاد کنید. در گالری خود حرکت کنید تا عکسی را که می خواهید استفاده کنید پیدا کنید و آن را انتخاب کنید.

مرحله دوم: عکسی را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید و قبل از ارسال آن را با متن یا نقاشی ویرایش کنید.

برنامه به طور خودکار به منوی زیر دسترسی پیدا می کند که به شما امکان می دهد استیکر را بیشتر سفارشی کنید با متن یا نقاشی شما همچنین می توانید بین دو سبک استیکر انتخاب کنید (با این حال سبک “برش” به توانایی واتس اپ در یافتن موضوعات مناسب بستگی دارد).

  شاید باور نکنید، اما این صحنه ها ساختگی هستند. قدرت موتور بازی سازی Unreal Engine 5.3 (ساعت)

مرحله سوم: پس از آماده شدن استیکر خود را ارسال کنید.  سعی کنید توسط گیرنده مسدود نشوید.

هنگامی که آماده شدید، Send را بزنید و گیرنده شما برچسب شما را دریافت خواهد کرد (با فرض اینکه قبلاً شما را مسدود نکرده باشد).

برای ویرایش یک برچسب موجود، به سطل استیکر برگردید و استیکر مورد نظر خود را برای ویرایش طولانی فشار دهید.

به روز رسانی استیکر ساز برای iOS WhatsApp

Sticker Maker از طریق واتس اپ وب و کاربران آیفون واتس اپ که iOS 17 یا بالاتر دارند در دسترس است. کاربران نسخه‌های قدیمی‌تر iOS می‌توانند استیکرهای جدید را ویرایش کنند اما نمی‌توانند ایجاد کنند. اگر هنوز این ویژگی را دریافت نکرده اید، کمی بیشتر صبر کنید و منتظر بمانید تا WhatsApp آن را در منطقه شما عرضه کند.

منبع: واتس اپ

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-whatsapp-create-edit-sticker-image-gallery-ios-in-messaging-app