اپل می تواند آیپدهای جدید خود را اواخر این ماه معرفی کند


اپل می تواند آیپدهای جدید خود را اواخر این ماه معرفی کند

توجه داشته باشید: این مقاله برای اولین بار در 9 اکتبر 2023 منتشر شد.

آی‌پد مینی آخرین بار در اواخر سال ۲۰۲۱ به‌روزرسانی شد.

اگرچه بعید به نظر می رسد که اپل در اکتبر امسال رویدادی برگزار کند، اما این بدان معنا نیست که محصولات جدید بیشتری برای معرفی ندارد. اپل همچنین عادت دارد که محصولات جدید خود را در ماه اکتبر از طریق انتشارات مطبوعاتی ساده اعلام کند.

این امکان وجود دارد که آیپدهای جدیدی را ببینیم. محتمل ترین آن بودن a آیپد پایه یازدهم نسل. اپل از سال 2017 هر سال آی پد پایه را به روز می کند، بنابراین به احتمال زیاد آنها نیز همین کار را خواهند کرد.

از این گذشته، آی‌پد پایه هنوز هم مانند یک پردازنده سریع‌تر (نسل دهم از تراشه قدیمی‌تر A14 Bionic استفاده می‌کند) و پشتیبانی از نسل دوم Apple Pencil، فضای زیادی برای بهبود دارد.

اپل همچنین می تواند اعلام کند یک آیپد ایر جدید. آخرین مدل بیش از یک سال پیش عرضه شد و از تراشه M1 بهره می برد. شاید زمان آن رسیده است که آن را با تراشه جدید M2 به روز کنید.

آخرین نسخه ممکن جدید می تواند a آیپد مینی نسل هفتم. آخرین آیپد مینی اکنون حدود دو سال از عمر آن می گذرد و می تواند از یک به روز رسانی مشخصات برای رقابتی و تازه نگه داشتن آن استفاده کند.

با این اوصاف، اپل طی تماس کنفرانسی درآمد اوت خود گفت که ما باید انتظار می رود درآمد iPad دو رقمی کاهش یابدکه می تواند نشان دهد که این شرکت ممکن است آیپدهای جالبی برای فروش در فصل تعطیلات نداشته باشد.

  سامسونگ گلکسی S24 قبل از معرفی عرضه شد!

منبع: مکرومرها

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-apple-might-release-new-ipads-october-2023