این ویژگی‌ها را می‌توان حذف کرد تا یک اپل ویژن پرو ارزان‌تر ایجاد شود


این ویژگی‌ها را می‌توان حذف کرد تا یک اپل ویژن پرو ارزان‌تر ایجاد شود

اپل ویژن پرو ارزان‌تر ممکن است فاقد EyeSight، یک تراشه درجه مک، و دوربین و سنسور کمتری باشد.

گفته می شود اپل است برای کاهش هزینه ها این ویژگی ها را حذف کنید برای توسعه یک مدل ارزان‌تر Vision Pro.

مارک گورمن از بلومبرگ در آخرین خبرنامه Power On خود گفت که اپل در حال بررسی است عملکرد چشم بینایی را کنار بگذارید در مدل ارزان‌تر Vision Pro. ویژگی EyeSight از فناوری‌های پیشرفته برای نمایش رندر سه بعدی از صورت و چشم‌های کاربر بر روی پنل OLED جلویی استفاده می‌کند.

اپل نیز باید از دوربین ها و سنسورهای خارجی کمتری استفاده کنید در مدل ارزان‌تر Vision Pro. علاوه بر این، گورمن تکرار کرد که مدل ارزان‌تر Vision Pro می‌تواند به آن مجهز شود یک پردازنده کم قدرت و صفحه نمایش با کیفیت پایین تری دارند.

در حالی که تحلیلگر مینگ چی کو فکر می‌کند مدل ارزان‌تر Vision Pro لغو شده است، گورمن می‌گوید اپل در حال دوبرابر ، این پروژه است.

به گفته گورمن، اپل دارد تخصیص مجدد منابع توسعه عینک های AR مستقل برای مدل ارزان تر Vision Pro. مدل Vision Pro ارزان‌تر خواهد بود قیمت بین 1500 تا 2500 تومانکه حدود 1000 تا 2000 دلار کاهش قیمت نسبت به Vision Pro تمام عیار است.

گورمان همچنین افزود نسل جدید ویژن پرو در حال آماده سازی استو اولویت اپل ساخت دستگاه است کوچکتر و سبک تر به طوری که پوشیدن آن راحت تر باشد. نسل بعدی ویژن پرو می‌تواند از ادغام لنزهای اصلاحی پشتیبانی کند، بر خلاف Vision Pro فعلی که به درج لنز از Zeiss نیاز دارد.

  استفاده نگران کننده روسیه از تشخیص چهره؛ تعقیب مخالفان تا خانه هایشان

اگرچه منتقدان اکثراً موافق هستند که در حال حاضر هیچ هدف یا “برنامه قاتل” مشخصی برای ویژن پرو وجود ندارد، اپل به کار بر روی دو مدل مختلف ادامه می دهد زیرا این شرکت کاملاً معتقد است که محاسبات فضایی آینده محاسبات و کار است.

منبع: بلومبرگ

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-cheaper-apple-vision-pro-dropped-features-eyesight