با نمایشگر MyView LG، تلویزیون و AiO همزمان


تصویری که ما معمولا از مانیتورها داریم، مربوط به نمایشگر کامپیوتر است. اما سری جدید نمایشگرهای LG MyView دیدگاه شما را در صفحه نمایش تغییر خواهد داد. این صفحه نمایش سه گانه برای نمایشگر رایانه شخصی، تلویزیون و می تواند به عنوان دستگاه AiO استفاده شود.

سه ناظر خانواده نقطه نظر من ال جی دارای مانیتورهای 32 اینچی است 4K (3840 x 2160 پیکسل) با نرخ تجدید 60 هرتز. به عبارت دیگر، مجموعه ای نسبتاً استاندارد از مشخصات یک مانیتور تولید محتوا 4K با این حال ما شاهد این زنجیره هستیم نقطه نظر من همچنین پشتیبانی برای وای فای بلوتوث و سیستم عاملwebOS دارای کنترل از راه دور از پیش نصب شده و دستی. اینها ویژگی هایی هستند که امروزه در اکثر مانیتورهای رایانه پیدا نمی کنید.

صفحه نمایش LG MyView

اساساً چنین قابلیت هایی روی صفحه نمایش وجود دارد نقطه نظر من ال جی به آن اجازه می دهد تا سه نقش مختلف را ایفا کند:

  • مانیتور کامپیوتر استاندارد با اتصال HDMI یا به صورت بی سیم به کامپیوتر یا لپ تاپ
  • تلویزیون با پشتیبانی از برنامه های سرگرم کننده مانند نتفلیکس، اپل تی وی پلاس، پلکس و غیره.
  • با تشکر از نرم افزارهای داخلی مانند مایکروسافت 365 و تقویم گوگل، یک دستگاه تولید محتوا بدون نیاز به آن کامپیوتر

با این حال، نرخ به روز رسانی 60 هرتز باعث می شود این لپ تاپ برای گیمرها چندان جذاب نباشد، زیرا 60 هرتز برای اکثر گیمرهای حرفه ای کافی نیست. با این حال، برای افرادی که مانیتوری همه کاره می خواهند که به آنها امکان می دهد بدون نیاز به لپ تاپ یا جایگزینی برای تلویزیون، به سرعت کار را انجام دهند، این مجموعه نقطه نظر من ال جی ظاهر خوبی دارد.

  شیائومی 13 اولترا در مقابل اپل آیفون 15 پرو مکس: غول‌های عکاسی درگیر شدند

این سری شامل سه مدل با مشخصات مشابه می باشد. هر سه 4K با نرخ تازه سازی 60 هرتز و صفحه نمایش 31.5 اینچی IPS ما هستیم. مدل اصلی این مجموعه (32SR70U) بدون پشتیبانی از وب کم، پایه غیر قابل تنظیم و دو پورت USB 2.0 و پورت USB C پشتیبانی از شارژ 45 واتی (به عنوان مثال برای لپ تاپ).

صفحه نمایش LG MyView

مدل متوسط (32SR83U) پشتیبانی از وب کم، فروش جداگانه، با سه پورت USB C با شارژر 65 واتی بدون پورت USB 2.0 دارای پایه قابل تنظیم است و کمی روشن تر است. مدل رده بالا (32SR85U) اما تمام ویژگی های مدل میان رده را شامل می شود و شامل وب کم و شارژ سریع می شود USB C تا 90 وات

البته ال جی اطلاعاتی در مورد در دسترس بودن صفحه نمایش ها ندارد نقطه نظر من اعلام نشده است اما گفته می شود که برای خرید مستقیم از ال جی در دسترس خواهد بود و قیمت آن برای مدل برتر 599 دلار و برای دو مدل دیگر 499 دلار خواهد بود.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/monitor/48912-lg-myview-4k-monitor