تتر اکنون تراکنش های شما را به FBI و دولت ایالات متحده گزارش می دهد


بارداری (بارداری)یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین ارزهای دیجیتال مرتبط با دلار آمریکا، رسماً در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که با FBI سرویس مخفی ایالات متحده با آنها همکاری می کند و اطلاعات معاملات خود را به اشتراک می گذارد.

دلیل و انگیزه گزارش تراکنش های تتر به دولت آمریکا

یکی از راه هایی که بسیاری از کاربران ارز دیجیتال خود را به ارز واقعی تبدیل می کنند، تبدیل آن به تتر (USDT) یا سایر استیبل کوین ها است. (استیبل کوین) آنها را تبدیل کنید و سپس آنها را در صرافی های ارز دیجیتال به پول واقعی تبدیل کنید.

اما از آنجایی که در عمل بسیاری از تراکنش ها در این روش مخفی می ماند و بسیاری از نقل و انتقالات تنها از طریق فرآیندهای تخصصی قابل ردیابی است و حتی در آن صورت نه به طور کامل، بسیاری از افرادی که از روش های غیر متعارف یا شاید غیرقانونی پول به دست آورده اند، این کار را انجام می دهند همچنین با انتقال از طریق این ارزها یا سایر روش های معامله ارز دیجیتال دنبال می کنند.

اما این موارد باعث شد تا وضعیت این ارز دیجیتال به گونه ای تغییر کند که بنیاد تتر مجبور به تغییر رویه های خود شد. طبق بیانیه مطبوعاتی این هفته وب سایت رسمی تتر منتشر شد. بر این اساس، تتر در 15 دسامبر 2023 دو نامه به کمیته بانکداری، مسکن و امور شهری سنای آمریکا ارسال کرد. (کمیته بانکداری، مسکن و امور شهری سنا) و کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان ایالات متحده (کمیته خدمات مالی خانه) فرستادم.

  گوگل جستجو را به اندازه کشیدن یک دایره آسان می کند!

تیتر در این نامه ها از همکاری خود با … FBI سرویس مخفی ایالات متحده از مبارزه با فعالیت های مالی غیرقانونی و تروریسم در شبکه بلاک چین خبر داد. تتر ادعا کرد که با استفاده از ابزارهای تحلیلی پیشرفته می تواند تراکنش های مشکوک را شناسایی و گزارش کند و همچنین می تواند اطلاعات مربوط به آدرس های دیجیتال را جمع آوری کند. (آدرس دیجیتال)شناسه های کاربری (شناسه کاربر) و تبادل حساب با مقامات آمریکایی.

تتر افزود که این همکاری بخشی از تلاش‌هایش برای افزایش شفافیت و اعتماد به ارز دیجیتال خود است و نشان می‌دهد که تتر متعهد به رعایت قوانین و مقررات مالی جهانی است. تتر همچنین ادعا کرد که این همکاری برای کاربران تتر و صنعت ارزهای دیجیتال مفید خواهد بود و می تواند به جلوگیری از سوء استفاده از فناوری بلاک چین کمک کند..

tether2.jpg

پائولو آردوینو، مدیرعامل تتر می گوید:

تتر از فرصتی که برای رسیدگی به نگرانی‌های مطرح‌شده توسط تنظیم‌کننده‌های ایالات متحده به دست می‌دهد سپاسگزار است و ما متعهد به ادامه همکاری نزدیک تتر با مقامات مجری قانون ایالات متحده و جهانی هستیم. قانون و گسترش سلطه دلار در سطح جهانی.

واکنش ها به اشتراک گذاری داده های Tether با دولت ایالات متحده

این خبر با واکنش های متفاوتی از سوی جامعه ارزهای دیجیتال مواجه شد. برخی از کاربران تتر را به دلیل همکاری با مقامات ایالات متحده تحسین کردند و معتقد بودند که این می تواند به افزایش اعتبار و امنیت تتر و سایر ارزهای دیجیتال مرتبط مانند بیت کوین و اتریوم کمک کند. اما برخی دیگر از کاربران تتر را به دلیل نقض حریم خصوصی و محرمانه بودن کاربران محکوم کردند و معتقدند که این امر با اصول اولیه بلاک چین و ارزهای دیجیتال که بر حفظ حقوق و آزادی کاربران تاکید دارد، در تضاد است..

  مشخصات سری گلکسی اس 24 سامسونگ قبل از مراسم معرفی به بیرون درز کرد

با این حال، تتر با ارزش بازار بیش از 60 میلیارد دلار یکی از محبوب ترین و پر تقاضاترین ارزهای دیجیتال در بازار است. تتر همچنین بیشترین حجم تراکنش روزانه را در شبکه بلاک چین دارد برای مبادله ارزهای دیجیتال و خرید و فروش کالا و خدمات استفاده می شود. تتر همچنین می تواند به عنوان راه حلی برای حفظ ارزش دارایی های دیجیتال در برابر نوسانات بازار عمل کند.

اما این همکاری با مقامات ایالات متحده می تواند عواقبی برای تتر و کاربران آن داشته باشد. برخی از کاربران ممکن است استفاده از Tether را متوقف کنند یا به ارزهای دیجیتال دیگری که حریم خصوصی و محرمانه بودن بیشتری را حفظ می کنند، مانند Monero سوئیچ کنند. (مونرو) یا زیکاش (زکش)دیگران ممکن است این همکاری را به عنوان نشانه ای از اینکه تتر تحت فشار دولت ایالات متحده برای افشای اطلاعات خود است، تفسیر کنند.

این ممکن است در مورد حمایت واقعی تتر از دلار آمریکا تردید ایجاد کند. تتر در گذشته بارها با اتهاماتی روبرو شده است و ادعا می کند که تتر با همه ارزهای رمزنگاری شده خود با دلار آمریکا مطابقت ندارد و تعادلی بیشتر از سرمایه خود دارد.

در نهایت باید گفت که این همکاری را می توان شمشیری دولبه برای تتر دانست. از یک طرف، چنین همکاری هایی می تواند به تتر کمک کند تا از اعتبار و امنیت خود به عنوان یک ارز دیجیتال پایدار دفاع کند و از سوی دیگر، ممکن است مشکلاتی برای تتر و کاربران آن از جمله نقض حریم خصوصی، جریمه های مالی و رقابت با سایر شرکت ها ایجاد شود. ارزهای دیجیتال.

  برند تلفن همراه نوکیا برای همیشه مرده است. نام حساب NokiaMobile را به HMD تغییر دهید

نظر شما چیست؟ آیا هنوز با Tether معامله می کنید؟

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/48771-tether-integrate-fbi-services-secrets-plateform