تصاویر و مشخصات کارت گرافیک RTX 4080 Super Expert منتشر شد; اولین محصول MSI در سری حرفه ای Expert


MSI برای اولین بار در حاشیه نمایشگاه CES کلاس جدیدی از کارت های گرافیک با عنوان کارشناس پیشنهادی این شرکت در آن زمان اعلام کرد که به زودی اولین کارت گرافیک خود را در این سری ارائه و روانه بازار خواهد کرد. اطلاعات و عکس های منتشر شده نشان می دهد که این شرکت به وعده و قول خود عمل کرد RTX 4080 Super Expert اولین محصول این مجموعه خواهد بود.

امروز تصاویر و مشخصات کارت گرافیک جدید RTX 4080 Super Expert در دسترس قرار گرفت. این کارت گرافیک محصول جدید این شرکت می باشد MSI این اولین محصول آن در قالب یک سری کارت گرافیک است کارشناس در نظر گرفته شده است. برای اولین بار در حاشیه نمایشگاه CES شاهد رونمایی از این کارت گرافیک ها بوده ایم و حالا به نظر می رسد اولین محصول این سری به زودی عرضه و روانه بازارها شود. برخی گزارش ها حاکی از آن است که هفته آینده باید منتظر معرفی رسمی این کارت گرافیک باشیم.

MSI-RTX4080-EXPERT-HERO-2.jpg

بر اساس اطلاعاتی که منتشر کرد کارت های ویدئوییو به تازگی تصاویر و مشخصات کارت گرافیک RTX 4080 Super Expert توسط کاربر با آدرس ونکساد در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شد. همانطور که تصاویر نشان می دهد شاهد وجود فن خنک کننده در این کارت هستیم که به نظر می رسد راه حلی مشابه کارت ها داشته باشد. نسخه بنیانگذاران انویدیا خنک می شود. همچنین در زیر این سیستم خنک کننده می توان محفظه بخار این کارت گرافیک را مشاهده کرد که وظیفه انتقال هوای گرم به بیرون را بر عهده دارد.

  DreameBot X30 Ultra رویایی برای صاحبان تنبلی است که تمیز ، را دوست ندارند

همچنین برای این فناوری کارت گرافیک فریزر صفر از شرکت MSI همچنین در نظر گرفته می شود که باعث می شود فن این کارت گرافیک در هنگام پردازش نور با سرعت کم و تقریباً بیکار کار کند. در قسمت بدنه این کارت یک قاب آلومینیومی برش خورده داریم که شبیه رادیاتور خودرو است. تاکنون بسیاری اعلام کرده اند که به سبک و ظاهر این کارت گرافیک علاقه مند هستند و اگر از رنگ مشکی در طراحی شاسی آن استفاده شود، این ظاهر جذابیت بیشتری خواهد داشت. هنوز اطلاعاتی در مورد سایر رنگ های بدنه این کارت گرافیک منتشر نشده است.

MSI-RTX4080-EXPERT-HERO-3.jpg

MSI-RTX4080-EXPERT-HERO-4.jpg

اطلاعات منتشر شده در مورد این کارت نشان می دهد که سرعت پایه آن 2610 مگاهرتز و در حالت های کاری است بازی و بی صدا سرعت بسیار خوبی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این سرعت باعث می شود کارت RTX 4080 Super Expert چیزی در حدود 60 مگاهرتز سریعتر از نسخه مرجع خود است. همچنین تایید شده است که سرعت پایه این کارت هنگام استفاده از حالت اورکلاک نرم افزار در بهترین حالت خود قرار دارد مرکز MSI می تواند به 2625 مگاهرتز برسد. کاربران می توانند به این سرعت و این حالت برای کارت گرافیک دسترسی داشته باشند RTX 4080 Super Expert باید برنامه ریزی شود مرکز MSI بر روی سیستم خود نصب کنید.

همزمان با انتشار این تصاویر و اطلاعات، برخی سایت ها و منابع خبری اعلام کردند که نمونه های اولیه این کارت گرافیک را به دست آورده اند و هم اکنون در حال بررسی آنها هستند. به این ترتیب انتظار می رود به زودی پس از عرضه این کارت گرافیک شاهد انتشار این نقدها باشیم و از این طریق با قدرت و عملکرد این محصول آشنا شویم. با توجه به طراحی این کارت گرافیک و سرعت عالی آن نسبت به نسخه مرجع، نباید انتظار داشته باشیم که این کارت با قیمت 999 دلاری پیشنهادی انویدیا عرضه شود. گفته می شود این محصول آینده نگر است MSI در این سری کارت ها RTX 4070 Ti Super Expert خواهد بود.

  یک چت بات جدید که کل زندگی شما را تنها بر اساس چند عکس توضیح می دهد!

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/graphic-card/49322-msi-expert-geforce-rtx-4080-super-card-specs