جذاب ترین خنک کننده پردازنده جهان با نمایشگر منحنی سه بعدی را اینجا ببینید


شرکت چینی تریکس اخیرا سری جدیدی از خنک کننده های پردازنده به نام محوطه نمایشگاه پانوراما نقطه عطف در این سری استفاده از صفحه نمایش 6.5 اینچی است مادر ولید منحنی است و می تواند جلوه های بصری سه بعدی را نمایش دهد.

تولیدکنندگان لوازم خانگی و لوازم جانبی چینی اخیراً تصمیم گرفته اند محصولات جدید خود را همراه با نوآوری و کنار گذاشتن طرح های تکراری عرضه کنند. به عنوان مثال، تقریبا هر روز شاهد این هستیم که کارت های گرافیک نسل جدید تولید شده توسط شرکت های چینی اغلب رنگ بندی و زبان طراحی متفاوتی دارند.

خنک کننده پردازنده برای محوطه نمایشگاه پانوراما با صفحه نمایش AMOLED

صفحه نمایش خمیده AMOLED با ویژگی جذاب و جالب

این رویه اکنون به دنیای خنک کننده CPU رسیده است. جدیدترین محصولات این شرکت تریکس خنک کننده های پردازنده سری محوطه نمایشگاه پانوراما این همان صفحه نمایش بزرگ است مادر ولید خم نگه می دارند. اندازه صفحه نمایش این سری 6.5 اینچ است که تقریباً به اندازه یک گوشی هوشمند معمولی است.

خنک کننده پردازنده برای محوطه نمایشگاه پانوراما با صفحه نمایش AMOLED

صفحه نمایش خنک کننده سری محوطه نمایشگاه پانوراما آنها مستقیماً به پمپ متصل می شوند و پس از نصب به گونه ای طراحی شده اند که رو به کاربر باشند.

برای گزارش دادن تامشاردورجالب ترین ویژگی این کولرها CPU صفحه نمایش منحنی وجود ندارد مادر ولید بلکه قابلیت نمایش جلوه های بصری به صورت سه بعدی است. طبیعتا در تبلیغات این محصولات مشخص می شود که ترفندها و طرح های جدید زیادی برای فریب چشم کاربر و نمایش محتوای سه بعدی استفاده می شود.

خنک کننده پردازنده برای محوطه نمایشگاه پانوراما با صفحه نمایش AMOLED

در توضیحات کولرهای سری محوطه نمایشگاه پانوراما بیا:

گروه محوطه نمایشگاه پانوراما یکی از اولین چیلرهای یکپارچه (همه در یک) مایع با صفحه نمایش مادر ولید منحنی جهانی است. این محصولات دارای نمایشگر منحنی 6.5 اینچی با قابلیت ارائه جلوه های بصری سه بعدی می باشند. پمپ آب مستعمل نیز نسل هشتم این سری است Actec در نظر گرفته شده است.

خنک کننده پردازنده برای محوطه نمایشگاه پانوراما با صفحه نمایش AMOLED

خنک کننده های مورد بحث قطعا برای افرادی طراحی شده اند که می خواهند سیستم بازی آنها متمایز باشد. کوچکترین عضو این سری که دارای رادیاتور 240 میلی متری است، اکنون با قیمت 290 دلار در دسترس است. نسخه 360 میلی متری آن این نام را دارد Panorama Exhibition Area 360 Pro قیمت 359 دلار است.

  سامسونگ گلکسی اس 24 دارای نسخه های اگزینوس و اسنپدراگون است

در این رابطه بخوانید:

– خنک کننده آب یا هوا؟ چه زمانی از کولر مایع و چه زمانی از فن هوا استفاده کنیم؟
– بررسی خنک کننده Corsair H150 RGB Processor Cooling Review; سکوت و سرمای سیبری در مورد شما

البته شرکت تریکس نسخه ها مجهز به نورپردازی هستند ARGB من این کیت را هم تولید کردم که باید حدود 20 دلار اضافه پرداخت کنید.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/peripheral/50213-tryx-panorama-curved-amoled-screen