رویداد بعدی Galaxy Unpacked سامسونگ ممکن است در 10 جولای برگزار شود


رویداد بعدی Galaxy Unpacked سامسونگ ممکن است در 10 جولای برگزار شود

Samsung Galaxy Z Flip5

در اوایل ماه گذشته، اعلام شد که سامسونگ رویداد بعدی Galaxy Unpacked خود را در اوایل جولای، درست قبل از بازی های المپیک تابستانی 2024 برگزار خواهد کرد.

اکنون، چندین منبع به SamMobile تأیید کرده اند که رویداد بزرگ بعدی سامسونگ واقعاً در اوایل جولای برگزار می شود – 10 جولایبرای اینکه دقیق باشیم.

علاوه بر این، این منابع همچنین به SamMobile گفتند سامسونگ پاریس را به عنوان مکان انتخاب کرد. با توجه به اینکه پاریس در اواخر این ماه میزبان بازی های المپیک تابستانی 2024 خواهد بود و سامسونگ نیز یکی از بزرگترین حامیان مالی این رویداد است، به نظر می رسد این انتخاب هوشمندانه ای باشد.

انتظار می رود سامسونگ به طور گسترده از رویداد آینده Galaxy Unpacked برای اعلام استفاده کند Galaxy Z Fold6 و Z Flip6. همچنین ممکن است شاهد معرفی رسمی Galaxy Ring باشیم که در اوایل سال جاری در MWC 2024 به نمایش درآمد. علاوه بر این، انتظار می رود گلکسی واچ 7 و حداقل یک جفت هدفون جدید را ببینید.

از نظر ظاهری، Galaxy Unpacked بعدی می تواند پروژه بزرگی باشد. اگر این تاریخ دقیق باشد، انتظار می رود سامسونگ در اوایل ژوئن اعلامیه رسمی را ارائه کند.

منبع: SamMobile

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-samsung-next-galaxy-unpacked-event-rumoured-10-july-paris-olympics

  تهویه مطبوع WindFree جدید سامسونگ با قدرت 23000 سوراخ هوا شما را خنک نگه می دارد.