سامسونگ از اولین تبلت های FE خود رونمایی کرد، Galaxy Tab S9 FE+ و Galaxy Tab S9 FE را کشف کنید


سامسونگ از اولین تبلت های FE خود رونمایی کرد، Galaxy Tab S9 FE+ و Galaxy Tab S9 FE را کشف کنید

توجه داشته باشید: این مقاله برای اولین بار در 4 اکتبر 2023 منتشر شد.

Samsung Galaxy Tab S9 FE کوچکتر دارای صفحه نمایش 10.9 اینچی است.

سامسونگ تا حد زیادی در حال راه اندازی مجدد سری FE (نسخه فن) خود در سال جاری است. در کنار گلکسی اس 23 اف ای جدید، غول های فناوری کره ای نیز دو تبلت جدید مجموعه FE را به نام Galaxy Tab S9 FE+ و Galaxy Tab S9 FE.

این تبلت ها افزونه ای از سری گلکسی تب اس 9 هستند. در حالی که گلکسی اس 9، اس 9 پلاس و اس 9 اولترا که قبلا منتشر شده بودند، دستگاه‌های پرچم‌دار غیرقابل انکاری هستند، تبلت‌های FE که امروز معرفی شدند، هدفشان این است که طعم عملکرد پرچم‌داران را به کاربران بچشند، اما با قیمتی در دسترس‌تر.

این دو تبلت فقط کمی تفاوت دارند. قابل توجه ترین تفاوت این است که Galaxy Tab S9 FE+ دارای صفحه نمایش بزرگتر و باتری بزرگتر است. در غیر این صورت، این دو تبلت اساساً یکسان هستند. Galaxy Tab S9 FE+ نقره ای و Galaxy Tab S9 FE در رنگ های نعنایی و خاکستری عرضه می شود.

Samsung Galaxy S9 Tab FE+ با صفحه نمایش و باتری بزرگتر متمایز است.

Galaxy Tab S9 FE+ دارای ویژگی های a صفحه نمایش 12.4 اینچی LCD با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسلدر حالی که گلکسی تب اس 9 FE دارد یک صفحه نمایش LCD کوچکتر 10.9 اینچی با وضوح 2304 در 1440 پیکسل. صفحه نمایش هر دو تبلت دارای نرخ رفرش 90 هرتز است.

  گوگل بیست و پنجمین سالگرد تاسیس خود را با تاریخچه ای از نحوه عملکرد موتور جستجوی خود جشن می گیرد

و وقتی صحبت از باتری به میان می آید، Tab S9 FE+ بزرگتر دارد یک باتری 10090 میلی آمپر ساعتی در حالی که Tab S9 FE کوچکتر دارای یک باتری 8000 میلی آمپری. عمر باتری ادعا شده برای Galaxy Tab S9 FE+ و Galaxy Tab S9 FE به ترتیب تا 20 ساعت و 18 ساعت است. علاوه بر این، هر دو تبلت از شارژ سریع تا 45 وات پشتیبانی می کنند.

در زیر هود ضرب المثل، هر دو تبلت توسط a پردازنده Exynos 1380. بزرگتر Galaxy Tab S9 FE+ دارای حافظه بیشتر – 8 گیگابایت – در حالی که Galaxy Tab S9 FE کوچکتر دارای 6 گیگابایت است. هر دو تبلت دارای حافظه همان 128 گیگابایت حافظه داخلی. شما می توانید آنها را بدون اتصال 5G – یعنی فقط Wi-Fi – یا با اتصال 5G دریافت کنید.

خوانندگان از دانستن آن خوشحال خواهند شد قلم S در جعبه تبلت ها عرضه می شود. برای یادداشت برداری و دودل ، مفید است، به نظر می رسد یک خودکار است و دارای 4096 سطح حساسیت فشار است. برای اطمینان از استفاده مشتریان از قلم S خود با پتانسیل کامل، هر تبلت با یک اشتراک یک ساله رایگان ارائه می شود نمرات خوب.

می توانید این کاورها را برای تبلت ها خریداری کنید.

سایر ویژگی های قابل توجه عبارتند از دو اسپیکر تنظیم شده توسط AKG و اینکه دارای استاندارد IP68 مقاومت در برابر آب است، به این معنی که می تواند در برابر پاشیدن آب مقاومت کند و حتی تا عمق 1.5 متری به مدت 30 دقیقه در آب غوطه ور شود.

دیدن بازگشت سامسونگ به بازی FE و تبلت بسیار خوب است زیرا جهان به تبلت های اندرویدی با کیفیت و مقرون به صرفه نیاز دارد. و از اولین برداشت ها، این تبلت های اندرویدی بسیار مناسب به نظر می رسند. کیفیت ساخت مناسب است و صفحه نمایش ها، در حالی که OLED نیستند، به اندازه کافی واضح و روشن به نظر می رسند. آنها نیز تیز به نظر می رسند. اما برای اطمینان به زمان بیشتری با آنها نیاز خواهیم داشت.

  Moment لنز ماکرو ۷۵ میلی‌متری جدید را برای گوشی‌های iPhone، Pixel و Galaxy ارائه می‌کند

قیمت و در دسترس بودن

Samsung Galaxy Tab S9 FE+ و Galaxy Tab S9 FE هر دو در سنگاپور در دسترس خواهند بود 20 اکتبر 2023.

قیمت Galaxy Tab S9 FE+ از شروع خواهد شد 869 دلار سنگاپوردر حالی که قیمت کوچکتر Galaxy Tab S9 FE از شروع می شود 669 دلار سنگاپور.

به عنوان بخشی از تبلیغات راه اندازی، هر خرید هر دو تبلت بین 20 اکتبر تا 10 نوامبر 2023 یک Galaxy Buds FE رایگان به ارزش 158 دلار سنگاپور دریافت می کند.


در ادامه بخوانید

  1. ارزان ترین گوشی FE سامسونگ، Galaxy S23 FE
  2. هندلینگ و اولین برداشت از Galaxy S23 FE
  3. Galaxy Buds FE جدید سامسونگ مجموعه هدفون های بی سیم واقعی خود را کامل می کند

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-samsung-galaxy-tab-s9-fe-tablet-singapore-price-specs