سامسونگ می گوید هیچ ایرادی در حالت Vivid Mode گلکسی اس 24 وجود ندارد


سامسونگ می گوید هیچ ایرادی در حالت Vivid Mode گلکسی اس 24 وجود ندارد

سامسونگ می خواهد "برای ارائه یک تجربه بصری طبیعی تر" در سری گلکسی اس 24

سامسونگ تایید می کرد که هیچ مشکلی با نمایشگر در سری گلکسی اس 24 وجود ندارد.

پس از اینکه مشتریانی که گلکسی اس 24 را پیش‌سفارش کردند در 24 ژانویه شروع به تحویل گرفتن دستگاه‌های خود کردند، این اتفاق افتاد گزارش های نمایش “شسته شده”. دستگاه‌ها در حالت زنده در مقایسه با مدل‌های قدیمی‌تر Galaxy S23 یا Galaxy S22.

بعداً گزارش شد که یکی از کارکنان پشتیبانی سامسونگ به مشتری گفته است که شرکت از مشکل آگاه است و به‌روزرسانی نرم‌افزاری را صادر خواهد کرد.

گزارش جدیدی از Teknófilo منتشر شده است که ادعا می کند بیانیه ای را از سامسونگ اسپانیا دریافت کرده است. سایت فنی پیامی از نماینده سامسونگ اسپانیا دریافت کرد که «رفتار نمایشگر است یک تنظیم عمدی رنگ و است نقص محصول نیستدر زیر بیانیه کامل ادعایی سامسونگ اسپانیا آمده است:

ما داریم رنگ ها و روشنایی تنظیم شده از محصولات سری Galaxy S24 عرضه می شود تجسم دقیق تر و راحت تر در طول استفاده برخی تغییرات در فناوری نمایش داده شده است تا تجربه مشاهده طبیعی تری را ارائه دهد، بنابراین کاربران می توانند به تفاوت در عمق رنگ توجه کنید در مقایسه با دستگاه های قدیمی تر

این رفتار نمایشگر یک تنظیم عمدی رنگ است و نقص محصول نیست، بنابراین استفاده از آن بی خطر است.

برای ارائه بهترین تجربه ممکن به مشتریانمان، ما برای بازخورد شما ارزش قائلیم و نرم افزار (UX) خود را با تکامل بازار و علایق مصرف کننده به طور مداوم بهبود می دهیم.

  اولین تصاویر گوگل پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو را اینجا ببینید

به عبارت دیگر وجود دارد به‌روزرسانی نرم‌افزاری آتی برای «تعمیر» نمایشگر وجود ندارد چون در وهله اول هیچ اشکالی ندارد. مگر اینکه سامسونگ تصمیم خود را تغییر دهد.

منبع: فن آوری از طريق Android Authority

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-samsung-says-nothing-wrong-vivid-mode-galaxy-s24