سونی سنگاپور پلتفرم معاملات دانشجویی را با 25 درصد تخفیف راه اندازی کرد


سونی سنگاپور پلتفرم معاملات دانشجویی را با 25 درصد تخفیف راه اندازی کرد

پورتال دانشجویی جدید سونی تخفیف های جذابی را بر روی گجت ها، دستگاه ها و دستگاه های برتر خود ارائه می دهد.

جوانان سنگاپوری که تحصیلات عالی را دنبال می کنند اکنون می توانند برای برخی از آنها هزینه کمتری بپردازند سونی بهترین گجت ها و دستگاه ها در کلاس خود. سونی سنگاپور یک محصول جدید راه اندازی کرد پورتال دانشجویی امروز (27 مارس 2024)، تا 25٪ تخفیف دانش آموزی را به مدارس مستقر در سنگاپور ارائه می دهد.

پورتال دانشجویی سونی چگونه کار می کند؟

برای استفاده از پورتال دانشجویی ثبت نام کنید.  مرحله 1: کلیک کنید "ثبت نام" دکمه روی دروازه

پورتال دانشجویی است رایگان برای پیوستن برای دانش آموزان. برای پیوستن، الف آدرس ایمیل دانشجویی معتبر با یک املاک مدرسه سنگاپور مورد نیاز است.

دانش آموزان باید به وب سایت سونی در partners.sony.com.sg برای ایجاد یک حساب دانشجویی با آدرس ایمیل معتبر خود. دکمه “ثبت نام” در زیر دکمه نارنجی ورود به سیستم قرار دارد.

برای استفاده از پورتال دانشجویی ثبت نام کنید.  مرحله 2: فیلدهای مورد نیاز را تکمیل کنید.  کد شریک (زیر) را فراموش نکنید!

علاوه بر تکمیل تمام فیلدهای مورد نیاز، دانشجویان باید از موارد زیر نیز استفاده کنند کد شریک در قسمت “کد شریک”:

SONY-STUDENT

برای استفاده از پورتال دانشجویی ثبت نام کنید.  مرحله 3: برای یافتن ایمیل تأیید به حساب ایمیلی که ارائه کرده اید بروید و روی آن کلیک کنید.

پورتال خواهد بود بررسی ثبت نام خود را با استفاده از آدرس ایمیل دانش آموزی که ارائه کرده اید.

چه چیزی می توانم از پورتال دانشجویی سونی بخرم؟

هدفون سونی را انتخاب کنید که از طریق پورتال دانشجویی سونی در دسترس است.

سونی سنگاپور گفت که ارائه می دهد تا 25% تخفیف دانشجویی بر روی محصولات خود، از جمله هدفون، بلندگو، دوربین و سایر لوازم جانبی روزمره یا بازی. این لیست شامل برخی از بهترین محصولات در رده خود است، اما به موارد زیر محدود نمی شود

  اولین آپدیت واتس اپ برای سال 2024 امکان ایجاد استیکر در iOS است

پیش نمایش وب سایت ما نیز نشان داد که سونی داشته است سایر لوازم خانگی، مانند تلویزیون و نوارهای صوتی، همچنین در پورتال شریک. سونی سنگاپور لیستی از محصولات توصیه شده را در فروشگاه های خود نگهداری می کند. صفحه اصلی “مبانی دانش آموز” در اینجا.

از کجا شروع کنم؟ چه چیز دیگری باید بدانم؟

پورتال دانشجویی سونی

THE پورتال دانشجویی توسط سونی را می توان در یافت partners.sony.com.sg.

اگر شما نیاز دارید کمک خرید از طریق پورتال دانشجویی انجام می شود، می توانید استفاده کنید واتس اپ برای ارسال پیام یا تماس با سونی سنگاپور با شماره کسب و کار خود در اینجا.

پورتال دانشجویی نیز ارائه می دهد تحویل روز بعد رایگاناما باید با کل خریداری شود ارزش 500 دلار سنگاپور و بالاتر. تحویل روز بعد فقط از دوشنبه تا پنجشنبه به استثنای تعطیلات رسمی امکان پذیر است و سفارش باید قبل از ساعت 2 بعد از ظهر انجام شود. برای تلویزیون ها یا محصولات صوتی خانگی در دسترس نیست. اطلاعات بیشتر در مورد تحویل آن را می توانید در پرسش و پاسخ آن بیابید.

خریدهای انجام شده از طریق پورتال دانشجویی نیز از مزایای یک سه ماه گارانتی اضافی علاوه بر 12 ماه گارانتی استاندارد. برای اعمال سه ماه دیگر نیازی به اقدامات اضافی نیست. شرایط کلی گارانتی محصول را می توانید در اینجا مشاهده کنید.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-sony-singapore-student-portal-discounts-price-headphones-soundbars-gaming-earbuds-cameras