عملکرد جدید تسلا مدل 3 در 3.1 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد و اکنون در سنگاپور در دسترس است.


مدل 3 پرفورمنس جدید تسلا در 3.1 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر در ساعت می رسد و اکنون در سنگاپور در دسترس است.

عملکرد جدید تسلا مدل 3 (منبع تصویر: تسلا)

معتادان سرعتی که منتظرند تسلا نسخه نهایی سدان مدل 3 خود را که اخیراً به روز شده است، خوشحال شوند زیرا این شرکت به تازگی اعلام کرده است. عملکرد مدل 3 جدید و اکنون در سنگاپور موجود است.

تسلا نسبت به قدرت خروجی نسخه ای که دریافت می کنیم خجالت زده است، اما می گوید که مدل 3 Performance می تواند از آن بهره ببرد. توقف از سرعت 100 کیلومتر در ساعت تنها در 3.1 ثانیه. مشاهده اینکه سایر بازارها انواع 510 ، بخاری را ارائه می دهند که می توانند همین کار را تنها در 2.9 ثانیه انجام دهند، ما را به این باور می رساند که نسخه ای که در سنگاپور دریافت خواهیم کرد حدود 450 ، بخار قدرت خواهد داشت.

کابین مدل 3 به روز شده حتی ، تر و پراکنده تر است.  (منبع تصویر: تسلا)

بسیار مهم است که مدل 3 پرفورمنس عناصر دیگری را دریافت خواهد کرد تا به رانندگان امکان استفاده کامل از تمام این نیروها را بدهد، از جمله صندلی‌های اسپرت حمایت‌کننده‌تر، اسپویلر عقب بزرگ‌تر برای بهبود پایداری در سرعت‌های بالا، سیستم کاملاً جدید سیستم تعلیق تطبیقی ​​بهینه‌شده. برای رانندگی اسپرت، چرخ‌های سبک‌تر و ترمزهای بزرگ‌تر.

نسخه جدیدی از آن نیز وجود دارد نرم افزار Track Mode که به مالکان امکان سفارشی سازی بیشتر پیشرانه و سیستم تعلیق مدل 3 Performance را می دهد. به گفته تسلا، شما می توانید تعادل هندلینگ، کنترل پایداری و ترمز احیا کننده خودرو را تنظیم کنید.

  مشخصات اصلی Galaxy S24 FE فاش شد. همان سطح Galaxy S24

از آنجایی که این مدل به روز شده 3 است، کابین به شدت خالی شده است. ستون های نشانگر از بین رفته اند و حتی دسته دنده نیز وجود ندارد. همه چیز باید یا با استفاده از دکمه های روی فرمان یا از طریق صفحه نمایش بزرگ 15.4 اینچی اطلاعات سرگرمی کنترل شود. مقاله اولین برداشت های ما را بخوانید تا بفهمید سواری چگونه است.

مدل 3 پرفورمنس دارای ترمزهای بزرگتر و چرخ های 20 اینچی فورج ویژه است.  (منبع تصویر: تسلا)

تسلا ظرفیت باتری مدل 3 پرفورمنس را فاش نکرده است، اما می‌گوید که آن را دارد برد WLTP 528 کیلومتر. این شرکت در مورد زمان شارژ نیز چیزی نگفته است، اما مدل 3 پرفورمنس جدید باید از شارژ تا 250 کیلو وات پشتیبانی کند، به این معنی که شما باید بتوانید تا 80 درصد را در نیم ساعت شارژ کنید موتور قدرتمند شارژر.

بزرگترین رقیب مدل 3 پرفورمنس، BYD Seal Performance خواهد بود. روی کاغذ، این دو برابر هستند. تسلا سریع‌تر است، اما BYD با فضای داخلی معمولی‌تر و قیمت برچسب پایین‌تر عرضه می‌شود.

قیمت و در دسترس بودن

(منبع تصویر: تسلا)

تسلا مدل 3 پرفورمنس هم اکنون با قیمت های شروع در دسترس است 89800 دلار سنگاپور (بدون احتساب COE). بر اساس قیمت های COE فعلی، قیمت نهایی خواهد بود 247830 دلار سنگاپور. می توانید بیشتر بدانید در وب سایت تسلا.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-tesla-updated-model-3-performance-singapore-price-specs