نسخه بتا رابط کاربری One UI 6 سامسونگ برای Galaxy Z Flip 4 و Galaxy Z Fold 4 عرضه شده است.


طبق اخبار منتشر شده، سامسونگ به تازگی نسخه بتای رابط کاربری One UI 6 را برای کاربران گلکسی زد فولد 4 (گلکسی زد فولد 4) و گلکسی زد فلیپ 4 (گلکسی زد فلیپ 4) منتشر کرده است. در ادامه این خبر Device City به جزئیات بیشتر رابط کاربری جدید سامسونگ می پردازیم.

به نقل از سایت گوشی موبایلچند روز پیش، انتشار نسخه بتای One UI 6 توسط سامسونگ، کاربران گوشی های تاشو جدید گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 را خوشحال کرد. اکنون زمان آن است که دارندگان گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 از پلتفرم نرم افزاری جدید سامسونگ لذت ببرند. با سیستم عامل اندروید 14

آپدیت Galaxy Z Flip 4

به روز رسانی One UI 6 چندین ویژگی قابل توجه را به همراه دارد: پنل سریع اصلاح شده است و گالری اکنون دارای ویژگی های هوش مصنوعی مانند Photo Remaster و Object Eraser است. Samsung Studio یک ویرایشگر ویدیوی جدید است که به کاربران امکان می دهد متن، استیکر و موسیقی را به کلیپ های خود اضافه کنند. علاوه بر این، بسیاری از ویژگی های کاربردی دیگر به رابط کاربری جدید اضافه شده است.

به روز رسانی Galaxy Z Fold 4

طبیعتاً لازم به ذکر است که در حال حاضر نسخه آزمایشی One UI 6 سامسونگ به کاربران کره جنوبی محدود شده است و سایر کاربران گلکسی Z Fold 5 و Z Flip 5 برای دریافت این آپدیت جدید همچنان باید مدتی صبر کنند. .

اگر علاقه مند به پیوستن به برنامه Samsung One UI 6 بتا هستید، می توانید از طریق برنامه Samsung Members ثبت نام کرده و به آن دسترسی داشته باشید. با این حال، باید توجه داشت که به روز رسانی های بتا ناپایدار هستند و می توانند برای دستگاه شما مشکل ایجاد کنند. بنابراین، شاید بهتر باشد تا عرضه نسخه پایدار One UI 6 صبر کنید.

  سامسونگ گلکسی اس 24 دارای نسخه های اگزینوس و اسنپدراگون است

یک به روز رسانی رابط کاربری UI 6

در این رابطه بخوانید:

– نگاهی به عملکردها و ویژگی های جدید رابط کاربری One UI 6 سامسونگ
– آپدیت One UI 6 سامسونگ آخرین آپدیت کدام گوشی ها خواهد بود؟
سامسونگ رابط کاربری One UI 6 را با مجموعه ای از ویژگی ها و عملکردهای جالب معرفی کرد

نظر شما در مورد ویژگی های جدید رابط کاربری One UI 6 سامسونگ چیست؟ آیا تاکنون توانسته اید نسخه بتا این به روز رسانی را دریافت کنید؟

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/47839-samsung-one-ui-6-beta-galaxy-z-flip4-galaxy-z-fold4