ورود رسمی Colorful به بازار مینی پی سی با اولین محصول مجهز به پردازنده Core i7-12450H


Colourfull امروز با انتشار مطلبی در وب سایت خود اعلام کرد که وارد بازار مینی پی سی شده است. امروز نیز این شرکت از اولین محصول خود در این رده رونمایی کرد. این یک کامپیوتر کوچک است CMNH01-12450 این نام از یکی از پردازنده های نسل دوازدهم اینتل گرفته شده است Core i7-12450H فواید. جزئیات بیشتر در مورد این کامپیوتر کوچک را در ادامه این مقاله بخوانید.

شرکت مولون ساعتی پیش محصول جدیدی را معرفی کرد CMNH01-12450 این شرکت ورود خود را به بازار کامپیوترهای شخصی کوچک اعلام کرد. این شرکت برای اولین محصول خود در این دسته از پردازنده های نسل دوازدهم دریاچه توسکا-H45 آن چیزی را انتخاب کرده است که ممکن است برای بسیاری از کاربران یک محصول قدیمی در نظر گرفته شود. این مینی کامپیوتر قرار است یک پردازنده هشت هسته ای داشته باشد Core i7-12450H مجهز باشید در همین حال در ماه های اخیر بسیاری از این محصولات با پردازنده عرضه شده اند Core Ultra اینتل و اتحادیه پارلمانی ،سلام رایزن 7000/8000 یک شرکت AMD ما بودیم

COLORFUL-Mini-PC-2.jpg

مطابق با کارت های ویدئوییکامپیوتر کوچک CMNH01-12450 از یک پردازنده هشت هسته ای Core i7-12450H از چهار هسته با عملکرد عالی استفاده می کند (Type س) علاوه بر چهار هسته با بهره وری انرژی عالی (نوع اچ) او هست. اگرچه Colorfull می توانست پردازنده قدرتمندتری را برای این محصول انتخاب کند اما به نظر می رسد این تصمیم با هدف کاهش قیمت و ارائه این مینی پی سی به عنوان یک محصول مقرون به صرفه گرفته شده است. از طرفی باید گفت دسترسی به پردازنده های نسل قبلی اینتل راحت تر از پردازنده های نسل جدید است.

  اینترنت ثابت 34 درصد گران می شود!

Colorful همچنین دارای پنل های کنترلی برای شبکه پهن باند برای این کامپیوتر کوچک است 2.5 گیگابایت پشتیبانی از حافظه های SSD در نظر گرفته شده است PCIe Gen4 و همچنین حداکثر 64 گیگابایت رم DDR4-3200 از دیگر ویژگی های قابل توجه این محصول می باشد. در داخل این مینی پی سی فضایی برای اتصال کارت های شبکه وای فای وجود دارد اما به نظر می رسد این بردها به صورت پیش فرض در دسترس کاربران قرار نگیرند.

Colorfull اعلام کرده است که در آینده ای نزدیک محصولاتی را در این دسته با پردازنده های جدیدتر و قدرتمندتر مانند Core Ultra 5 125H اینتل و AMD Ryzen 7 8845H او هست. این پردازنده اینتل 14 هسته پردازشی دارد و شامل چهار هسته با عملکرد عالی و 8 هسته با توان مصرفی عالی علاوه بر دو هسته است. LL می تواند عملکرد این مینی کامپیوتر را تا حد زیادی بهبود بخشد. شفا دهنده AMD این محصول نیز در هشت مکان انتخاب شد زین 4 و با مصرف برق حدود 45 وات می تواند به بهبود عملکرد این محصول رنگارنگ کمک زیادی کند.

COLORFUL-Mini-PC-3.jpg

با عرضه این مینی پی سی، Colourfull وارد بازار رقابتی شدیدی شده است که در آن بسیاری از برندهای معروف سال ها محصولات مختلفی را عرضه می کنند. بسیاری از این محصولات قیمت جذابی دارند که این کار را برای این شرکت دشوارتر می کند.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/computers/50564-colorful-mini-pc-intel-powered-cmnh01-core-i5-12450h