کاربردی با آیفون 15 و 15 پلاس جدید اپل


کاربردی با آیفون 15 و 15 پلاس جدید اپل

توجه داشته باشید: این مقاله برای اولین بار در 13 سپتامبر 2023 منتشر شد.

این آیفون 15 صورتی است.

آیفون 15 و 15 پلاس جدید اپل دارای پیشرفت های قابل توجهی مانند Dynamic Island، اتصال USB-C و دوربین بهبود یافته هستند.

می‌توانید در اینجا درباره پیشرفت‌ها بیشتر بیاموزید، من اینجا هستم تا به شما بگویم ظاهر و احساس آن‌ها به صورت شخصی چگونه است.

@hwztech اولین نگاه شما به آیفون 15 در هر پنج پایان. #hwz #hwzsg #سیب #iphone15 #فوق العاده #آیفون ♬ صدای اصلی – HardwareZone


اندازه آیفون 15 6.1 اینچ و آیفون 15 پلاس 6.7 اینچ است.

من همیشه فکر می کردم که آیفون های “کلاسیک” روکش های جذاب تری دارند و این برای امسال نیز صادق است. آیفون 15 در پنج رنگ آبی، صورتی، زرد، سبز و مشکی عرضه خواهد شد. انتخاب‌های من آبی و صورتی خواهد بود، زیرا پر جنب و جوش‌ترین و پر جنب و جوش‌ترین به نظر می‌رسند..

مانند آیفون پرو، آیفون 15 و 15 پلاس دارای لبه های کانتوری است که در دست گرفتن گوشی راحت تر و راحت تر می شود. آنها کمتر مربعی و در اطراف لبه ها تیزتر به نظر می رسند. از نظر اندازه، آنها همین احساس را دارند. اندازه صفحه نمایش بدون تغییر است، بنابراین آیفون 15 همچنان دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی است در حالی که آیفون 15 پلاس دارای صفحه نمایش بزرگتر 6.7 اینچی است.

Dynamic Island به آیفون های کلاسیک می آید.

تغییر بزرگ از نظر نمایشگر، جزیره پویا است. این ویژگی در آیفون 14 پرو و ​​14 پرو مکس معرفی شد و اکنون در آیفون های معمولی نیز قابل استفاده است. آنها به همین ترتیب کار می کنند و یک راه سریع و سرگرم کننده برای تعامل با برنامه ها و دیدن اعلان ها ارائه می دهند. من Dynamic Island را در iPhone 14 Pro Max خود بسیار جالب دیدم و خوشحالم که اپل آن را به مدل های بیشتری معرفی می کند. صفحه‌نمایش‌ها نیز روشن‌تر می‌شوند – اکنون تا 1600 نیت با Dolby Vision و حداکثر تا 2000 نیت در شرایط بسیار سخت.

  ورود رسمی Colorful به بازار مینی پی سی با اولین محصول مجهز به پردازنده Core i7-12450H

نکته دیگری که در مورد آیفون 15 و 15 پلاس متوجه آن خواهید شد، ناپدید شدن پورت لایتنینگ است. بله، سال 2023 سالی است که آیفون ها به USB-C روی می آورند. علاوه بر سهولت شارژ، اپل اشاره کرد که کانکتور USB-C از خروجی DisplayPort پشتیبانی می کند و نرخ انتقال داده برای استانداردهای USB 2.0 (تا 480 مگابیت در ثانیه) مشخص شده است. برای مقایسه، آیفون 15 پرو از سرعت انتقال داده 10 گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کند. و در حالی که این کار همه کابل‌های شارژ لایتنینگ شما را بی‌استفاده می‌کند، مزیت تغییر به USB-C این است که برای شارژ بیشتر، اگر نه همه دستگاه‌های اپل، فقط به یک کابل شارژ نیاز دارید – زیرا اکثر آنها قبلاً به استفاده از پورت USB-C تبدیل شده است.

کل سری آیفون 15 به درگاه USB-C منتقل می شود.

آیفون های کلاسیک از یک دوربین اصلی به طور قابل توجهی بهبود یافته بهره می برند. در واقع می شود همان دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی آیفون های پرو سال گذشتهو به طور پیش فرض عکس های 24 مگاپیکسلی می گیرد. با این حال، در صورت تمایل می تواند عکس های 48 مگاپیکسلی نیز بگیرد. دوربین دوم همچنان یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض است. نمونه عکس هایی که من دیدم عالی به نظر می رسند، اما باید خودمان گوشی ها را بیرون بیاوریم تا واقعا ببینیم در دنیای واقعی چگونه عمل می کنند.

داخل این گوشی ها هستند تراشه بیونیک A16، همان تراشه های مورد استفاده در آیفون های پرو سال گذشته. اگرچه ممکن است این جدیدترین و بهترین تراشه اپل نباشد، A16 Bionic هنوز یک تراشه بسیار قدرتمند است که بیش از توانایی رقابت با هر چیپ دیگر گوشی های هوشمند موجود در بازار است.

  فروش 12.12 سنگاپور 2023: بهترین معاملات اپل در آیفون، اپل واچ و موارد دیگر

رنگ زرد متأسفانه خاموش است و به اندازه سال گذشته پر جنب و جوش نیست.

به طور کلی، به نظر می رسد اپل به استراتژی آیفون خود کاملاً پایبند است. و این بدان معناست که آیفون های معمولی نسبت به آیفون های پرو سال گذشته ارتقا یافته اند. با این حال، به‌روزرسانی‌های امسال جذاب‌تر و معنادارتر به نظر می‌رسند و آیفون‌های کلاسیک امسال را خریدهای ارزشمندتری نشان می‌دهند. اما طبق معمول، ما به زمان نیاز داریم تا این گوشی ها را با دقت بیشتری آزمایش و ارزیابی کنیم تا ببینیم آیا واقعاً چنین است یا خیر.

قیمت و در دسترس بودن

قیمت آیفون 15 از 1299 دلار سنگاپور در حالی که قیمت آیفون 15 پلاس از شروع می شود 1449 دلار سنگاپور.

پیش‌سفارش‌ها از این جمعه آغاز می‌شود و گوشی‌ها از ۲۲ سپتامبر در فروشگاه‌ها در دسترس خواهند بود.

برای جزئیات بیشتر در مورد قیمت گذاری برای پیکربندی های مختلف به مقاله قیمت گذاری ما مراجعه کنید.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/feature-apple-iphone-15-and-15-plus-hands-on-singapore-price-specs