کدام گوشی هوشمند بهترین صفحه نمایش را دارد؟


به تازگی رتبه بندی گوشی های هوشمند از نظر صفحه نمایش توسط DxOMark به روز شده است. برخلاف انتظاری که کاربران از صفحه نمایش آیفون 15 پرو مکس داشتند، گوشی گوگل پیکسل 8 پرو با کسب 154 امتیاز عنوان بهترین گوشی صفحه نمایش را از آن خود کرد.

بر اساس بررسی‌های دکسومارک، پیکسل 8 پرو در زمینه‌های کلیدی مانند خوانایی و رنگ امتیاز بالایی دریافت کرد. با امتیاز خوانایی 162، DxOMark آنچه را که اکثر ما قبلاً به آن مشکوک بودیم تأیید می کند: صفحه نمایش Pixel 8 Pro بهترین انتخاب برای متن خوانا و تصاویر پر جنب و جوش، حتی در زیر نور مستقیم خورشید است. بنابراین، دیگر نیازی به بستن چشمان خود یا جستجوی سایه برای خواندن ایمیل یا یافتن وبلاگ های مورد علاقه خود در شرایط نوری قوی ندارید.

نتیجه نمایش پیکسل 8 پرو

سری پیکسل 8 امتیاز DxOMark را نشان می دهد

بررسی DxOMark همچنین قابلیت‌های کنترل لمس و ژست‌های تلفن را ستایش می‌کند. Pixel 8 Pro به یک پاسخ لمسی باورنکردنی 160 درجه دست می یابد و تجربه ای روان را هنگام پیمایش در صفحات وب یا فیدهای اجتماعی ارائه می دهد.

اما نکته مهم اینجاست. این تلفن در طول تست های بازی برخی ناهماهنگی های جزئی را نشان می دهد. اگر یک گیمر هستید، ممکن است این چیزی باشد که باید هنگام انتخاب گوشی بعدی خود در نظر بگیرید. بنابراین عملکرد این دستگاه کاملا بی عیب و نقص نبود. پایین‌ترین امتیاز این گوشی نیز در بخش «Artifacts» است، جایی که امتیاز قابل احترام اما نه خیره‌کننده 121 را دریافت کرده است.

از آنجایی که کار از راه دور و سرگرمی های دیجیتال در زندگی روزمره ما ریشه دوانده است، نمایش خوب یک دستگاه هوشمند کاملا ضروری است. Pixel 8 Pro ثابت می کند که توانایی برآوردن این الزامات را دارد و آن را نه تنها یک خرید هوشمند، بلکه ابزاری هوشمند برای زندگی مدرن است.

  شاید باور نکنید، اما این صحنه ها ساختگی هستند. قدرت موتور بازی سازی Unreal Engine 5.3 (ساعت)

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/47833-google-pixel-8-pro-display-test