اگر از تبلیغات درون سیستم عامل متنفر هستید، ویندوز 11 را به روز نکنید!


تبلیغات برای بسیاری از کاربران در همه جا آزاردهنده است. اما در مورد چرخاندن صفحه اصلی سیستم شما چه می شود؟ برای هجوم تبلیغات در جایی که نباید باشند آماده باشید. مایکروسافت در حال ارائه به روز رسانی برای ویندوز 11 است که تبلیغات را مستقیماً در منوی استارت ادغام می کند.

حدود دو هفته پیش، مایکروسافت شروع به آزمایش کرد “توصیه شدهدر منوی شروع کاربران Windows Insiders بخش Do This Recommended برای نشان دادن برنامه های توصیه شده از فروشگاه ویندوز به کاربران طراحی شده است. به نظر می رسد که مایکروسافت به سرعت روند قرار دادن این ویژگی را در نسخه معمولی سیستم عامل ویندوز دنبال کرد و اکنون می بینیم که ویژگی “recommended” (خواندن تبلیغات در سیستم عامل) این هفته بخشی از به روز رسانی است. KB5036980 برای همه فراهم می کند.

با توجه به یادداشت های انتشار یادداشت های انتشار منتشر شده برای این به روز رسانی، Sec توصیه شده این برنامه توصیه‌هایی را ارائه می‌کند که «از سوی گروه کوچکی از توسعه‌دهندگان تأیید شده مایکروسافت آمده است». Redmonds همچنین اضافه می‌کند که این تبلیغات برای کمک به کاربران در کشف برخی از برنامه‌های عالی موجود است.

مایکروسافت می گوید علاوه بر تبلیغات، ممکن است برنامه های محبوبی را نیز در بخش توصیه شده مشاهده کنید. این برای پرکاربردترین برنامه‌هایی است که قبلاً در لیست هستند آغاز می شود یا نوار وظیفه را نصب نکرده اید.

در این رابطه بخوانید:

– نحوه نصب ویندوز 11 بر روی یک سیستم قدیمی و ضعیف
– آموزش کامل تعمیر ویندوز با استفاده از DISM و SFC
– آموزش افزایش سرعت ویندوز 11 و رفع کندی ویندوز 11 به 4 روش

  ریزر لپ تاپ جدید Blade 18 را با صفحه نمایش 4K جدید و اتصال تاندربولت 5 عرضه کرد.

این اولین بار نیست که مایکروسافت تبلیغات را در سیستم عامل خود ادغام می کند. سال‌ها پیش، زمانی که به‌روزرسانی‌های ویژه برای نسخه قبلی ویندوز داغ بود، اعلامیه‌های مشابهی با صفحه قفل ویندوز 10 و برنامه ایمیل در منوی استارت منتشر شد. در آن زمان گزارش های متعددی منتشر شد که نشان می داد این تبلیغات تجربه کاربری را بهبود نمی بخشد و پس از مدتی مایکروسافت نیز تمرکز خود را از آنها حذف کرد.

طبیعتاً چند روز پیش توسعه‌دهنده قبلی این ویژگی از مشکلات عملکرد منوی استارت ویندوز 11 در سیستمی با پردازنده قدرتمند Core i9 اینتل و 128 گیگابایت رم انتقاد کرد. متعاقباً در چندین انجمن تخصصی، این بحث دوباره مطرح شد که لزوماً نباید انتظار داشت که برخی از ویژگی هایی که برای برخی از کاربران مفید است برای سایر کاربران نیز مفید باشد.

نحوه غیرفعال ، تبلیغات در ویندوز 11

خوشبختانه مایکروسافت به کاربران اجازه می دهد تا این ویژگی را خاموش کنند. برای خاموش ، تبلیغات ویندوز 11 یا امکان مشاهده محتوای توصیه شده، به بخش بروید تنظیمات > شخصی سازی > شروع کنید او می رود. در این مرحله کلیدتوصیه‌هایی را برای نکات، تبلیغات برنامه‌ها و موارد دیگر مشاهده کنید“، می توانید آن را خاموش کنید.

Beginning-3.jpg

این به‌روزرسانی همچنین طیف وسیع‌تری از آیکون‌های متحرک را به ویندوز اضافه می‌کند و همچنین نمایش آیکون‌های ابزار را در نوار وظیفه بهبود می‌بخشد تا دیگر تار یا پیکسلی به نظر نرسند. علاوه بر این، ویجت های موجود در صفحه قفل اکنون عملکرد بیشتری خواهند داشت و کاربران می توانند آنها را بیشتر تغییر دهند.

  تتر اکنون تراکنش های شما را به FBI و دولت ایالات متحده گزارش می دهد

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/os/50545-ads-in-windows-11-new-update